Hè wat ontzettend jammer, Heleen. Gelukkig voor ons kom je zaterdag wel helpen, kun je de sfeer toch nog een beetje proeven.
Even een mededeling: er wordt geen dressuur op vrijdag verreden. Er waren daar te weinig kandidaten voor en we hebben ontzèttend veel B-paarden voor het Noord-Hollands kampioenschap. Dit betekent dat er op zondag twee kampioensringen zullen zijn.
Dat denk ik wel hoor. Volgend jaar weer wat dressuren, buitenrijden. Misschien weer eens een trec-wedstrijdje.
Jee Noor, dus we krijgen 2 noord-hollands kampioenen? Grappig! Ja, ik kom helpen op zaterdag, en Henk rijdt mee op zondag. Dus ik ben er gewoon bij, het hele weekend.
Heleen kunnen wij evt samen rijden zaterdag? scheelt weer in de benzine kosten!
Vriendlief zat al te mopperen omdat wij in okt onze koopwoning in gaan en nu deze maanden nog even flink willen sparen, dit zijn dan toch onnodige uitgave en geef hem daar wel gelijk in
Nee niet met Merel. Zij heeft echt nog even "Quality Time" met haar veulen nodig na vorig jaar. Misschien dat ik haar met een maandje weer wat ga oppakken.
Balen hoor Heleen. Ik had op je FB al gereageerd, maar nogmaals ontzetten k*ote voor je!
Wat een fijne organisatie heeft WW toch! Ruud wil rekening houden met mijn starttijd, zodat ik iets meer speling heb. Superfijn! De dag ervoor moet ik namelijk tot middernacht werken en dan nog een urr terug naar huis rijden. En dan sochtends vlechten en op naar WW wat minimaal 1,5 uur rijden is voor mij. Superfijn dat er rekening mee gehouden kan worden!
De deelnemerslijst is weer geupdate! Denken jullie nog aan het betalen van het inschrijfgeld? Voorzover dat nog niet gedaan is natuurlijk
Bij afmelden na 13 augustus blijft het inschrijfgeld overigens verschuldigd. Het bos is vanaf die datum ook gesloten voor ruiters i.v.m. de bouw van de cross.
De cross zelf maak ik me niet zo'n zorgen over. Want wij gaan er in de winter wel eens heen en dan is er meer water gevallen maar is het pad heel goed te rijden. Maak me meer zorgen om het springen en de dressuur. Maar het duurt nog even. Dus hopelijk krijgen we nog wat mooie dagen voor de officiele cross.
Oke! We nemen het hoe dan ook mee. maar als het dus niet te broeierig hoeven we het niet te gebruiken. Vorig jaar (met de L) hadden we ook geen vliegenspray gebruikt! ze gaat zo hard dat ze de kans niet krijgen te prikken hahahaha!
Verleden jaar heb ik in WW mijn debuut gereden met Edge en eerst de oefencross. Het voordeel vond ik dat ik het bos had gezien, een aantal sprongen al had genomen en een beetje de route alvast wist. Dit jaar doe ik alleen officieel mee. Het is voor mij een eind rijden en eerst de oefencross heeft hij nu niet echt meer nodig vind ik. Maar verleden jaar vond ik het wel erg prettig. En had het 50km dichterbij geweest, had ik wel graag beide mee gereden.