[SGW] Setjes ruiter en paard SGW deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 18:24

Stal_Fiore schreef:
Ons nieuwe setje in actie:
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

Zijn die springschoenen van epplejeck? Lijken zo van veraf wel bij mijn lime setje te passen.

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 20:49

Mijn setje is in ieder geval EK-voetbal-proof...

Afbeelding

Wat vinden jullie ervan? Ik ben nog opzoek naar een mooie caphoes, oranje/wit of rood/wit/blauw.

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 20:52

Roos wat heb jij een gave set zeg!! :) Staat echt heel gaaf die combi zo!
Zijn alleen achter je springschoenen niet te groot?

Vief ben benieuwd hoe je setje gaat staan! :) Ziet er zo al erg leuk uit :) Hopelijk vind je een leuk bijpassend setje!

Loes die springschoenen zijn wel echt geel hoor.. Mijn zusje heeft ze namelijk ook.

Fiore dat gele staat prachtig zeg :)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 20:59

Stoer Rosanne! Ze hadden hier in de ruitersportzaak elastiekjesbakje met elastiekjes in rood, wit, blauw en oranje te koop, misschien is dat nog leuk voor om de knotjes :)) !
(Ik heb die overigens ook :+ Ik had vorig jaar hele leuke elastiekjes in allemaal verschillende kleurtjes, die waren ondertussen wel op. En dit was ook wel lekker kleurrijk :Y) )

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 21:09

Ro0sj schreef:
Mijn setje is in ieder geval EK-voetbal-proof...

[ Afbeelding ]

Wat vinden jullie ervan? Ik ben nog opzoek naar een mooie caphoes, oranje/wit of rood/wit/blauw.

Nice =D

mistid

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 21:11

Loetie, een meisje die bij ons op stal stond had die dingen aan haar dressuurzadels. Ik vind het geen fijn symsteem, maar kan niet zo goed uitleggen waarom niet. Denk dat als het product doorontwikkeld wordt, het wel fijne dingen kunnen worden.

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 21:15

Ik ga in het kobalt blauw en lichtblauw en zwart :D

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 21:43

@Jetske en mistid, thanx voor jullie reactie.
Ik keek er naar omdat ik altijd zo veel last van mijn knieen heb en ik daarom naar andere beugels op zoek was. Brede kunststof beugels schijnt een optie te zijn. Kwik out is idd erg zwaar... Bij dit systeem klapt de hele beugel gewoon van het blokje af, zoals ik het begreep... Je koopt dus een blokje en kunt daar dan iedere willekeurige beugel aan hangen, ook 'onveilige' beugels. Ideaal voor de setjes-freaks die wel een of ander veiligheidssysteem wil met crossen ;)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 21:44

Vief navy polypad met candyfloss rand zou misschien kunnen

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 21:53

Loetie84 schreef:
Ik keek er naar omdat ik altijd zo veel last van mijn knieen heb en ik daarom naar andere beugels op zoek was. Brede kunststof beugels schijnt een optie te zijn. Kwik out is idd erg zwaar... Bij dit systeem klapt de hele beugel gewoon van het blokje af, zoals ik het begreep... Je koopt dus een blokje en kunt daar dan iedere willekeurige beugel aan hangen, ook 'onveilige' beugels. Ideaal voor de setjes-freaks die wel een of ander veiligheidssysteem wil met crossen ;)

bekend probleem, ik heb nu aan mijn springzadel GPG beugels en aan mijn dressuur zadel sprenger veiligheidbeugels en heb met bijde geen last van mijn knieen

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 22:13

Wij hebben beugels met zo'n elastiek.

Loesvan, ik denk het niet... deze zijn geel.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 22:41

birte schreef:
Loetie84 schreef:

bekend probleem, ik heb nu aan mijn springzadel GPG beugels en aan mijn dressuur zadel sprenger veiligheidbeugels en heb met bijde geen last van mijn knieen

Sprengers schijnen idd goed te zijn voor de knieën! Heb ik al vaker gehoord :j

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 07:01

@ Valyra, volgens mij zijn de springschoenen niet te groot en ziet het er een beetje ongelukkig uit door de foto. Ze heeft er in ieder geval nooit last van gehad.

@ Jetske, look what I have... ;-) Oh, je ziet het bijna niet, maar ik heb oranje elastieken!
Afbeelding

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 08:02

Had ik ook last van Loetie. Zeker met crosstrainingen, langere buitenritten enzo, als ik dus lang met die korte beugels zit.
Die ik nu heb zit niet echt vering in, maar zijn wel flexibeler. Dat scheelt ook al.

Rosanne: Haha, dan heb ik niks gezegd :D

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 08:31

Hier eindelijk een foto van mijn nieuwe set in actie:

Afbeelding
Hier wel nog met een shirtje met korte mouwen, voor de cross heb ik er eentje met lange mouwen. en er hoort nog een oornetje bij, maar dit miepje vindt die niet zo leuk :+

Ik had trouwens eerst ook die kwik out beugels, maar kreeg na 3 paarden op een dag rijden toch wel erg last van mn enkels. Ik heb nu de bow balance en ondanks dat dat geen veiligheidsbeugels zijn ben ik er zooooo blij mee. Mn beenligging is zoveel beter geworden en mn balans ook omdat ik veel minder moeite heb om mn hakken goed uit te drukken. Een echte aanrader dus ;)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 09:57

Citaat:
Als het goed is heeft iedereen voor wie ik een bestelling bij Custom XC heb gedaan een pb'tje gekregen over het verschuldigde bedrag :) Mocht je deze niet hebben gekregen, zou je me dan even een berichtje willen sturen?

Wel weer typisch, bestel ik 6 cross-setjes en dan mag je raden wie er het meeste mag afrekenen :')

Rosanne: Gave set zeg :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 10:09

Vief :')

Ik heb de mail meteen doorgemaild naar mijn mam. Die gaat het overmaken :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 10:15

Dat is wel een luxe om het door te kunnen mailen :D

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 10:18

Vief, bedankt voor je pb, ik maak het geld vanavond meteen over! Wanneer zijn de setjes ongeveer klaar?? (Kan namelijk niet wachten haha)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 10:19

1 tot 2 weken :)
Super dat je het zo snel gaat overmaken!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:06

viefdepief schreef:
Dat is wel een luxe om het door te kunnen mailen :D

Ik vind het geen luxe, want ik kan (op m'n pinpas na) niet bij mijn geld :') .

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:43

Super Vief, spreken we dan wel af of ik de set bij je kom halen, is toch vlakbij!!

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:48

hetismij schreef:
Hier eindelijk een foto van mijn nieuwe set in actie:

[ Afbeelding ]
Hier wel nog met een shirtje met korte mouwen, voor de cross heb ik er eentje met lange mouwen. en er hoort nog een oornetje bij, maar dit miepje vindt die niet zo leuk :+

Ik had trouwens eerst ook die kwik out beugels, maar kreeg na 3 paarden op een dag rijden toch wel erg last van mn enkels. Ik heb nu de bow balance en ondanks dat dat geen veiligheidsbeugels zijn ben ik er zooooo blij mee. Mn beenligging is zoveel beter geworden en mn balans ook omdat ik veel minder moeite heb om mn hakken goed uit te drukken. Een echte aanrader dus ;)

Toevallig heb ik precies dezelfde set ;) Heb er ook bijpassend blauwe beenbeschermers bij, maar die heb ik op deze foto niet om. Ben nu aan het sparen voor beige/bruin, dus waarschijnlijk binnenkort wat minder vaak in het blauw te zien. Al blijft het een hele leuke kleur :)

Afbeelding

Die tip van de Bow Balance beugels vind ik nog wel een goeie! Ik heb ook moeite om mijn hakken goed uit te drukken. Dus als die beugels daar een beetje bij kunnen helpen zou dat heel fijn zijn.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:52

Ik heb die beugels ook al eventjes en ben er erg blij mee :)
Heb mijn kwik-outs nog wel aan mijn dressuurzadel zitten, vind het voor de dressuur weinig uitmaken, maar met springen is het echt een hele verademing :D

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:06

marleeentje schreef:
Toevallig heb ik precies dezelfde set ;) Heb er ook bijpassend blauwe beenbeschermers bij, maar die heb ik op deze foto niet om. Ben nu aan het sparen voor beige/bruin, dus waarschijnlijk binnenkort wat minder vaak in het blauw te zien. Al blijft het een hele leuke kleur :)

[ Afbeelding ]

Die tip van de Bow Balance beugels vind ik nog wel een goeie! Ik heb ook moeite om mijn hakken goed uit te drukken. Dus als die beugels daar een beetje bij kunnen helpen zou dat heel fijn zijn.

Das wel heel toevallig, is ook gewoon precies hetzelfde dekje volgens mij? Ga je in Voorhout ook zo crossen? Dan moeten we een foto maken :P