Stal_Fiore schreef:
Zijn die springschoenen van epplejeck? Lijken zo van veraf wel bij mijn lime setje te passen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ro0sj schreef:Mijn setje is in ieder geval EK-voetbal-proof...
[ Afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan? Ik ben nog opzoek naar een mooie caphoes, oranje/wit of rood/wit/blauw.
Loetie84 schreef:@Jetske en mistid, thanx voor jullie reactie.
Ik keek er naar omdat ik altijd zo veel last van mijn knieen heb en ik daarom naar andere beugels op zoek was. Brede kunststof beugels schijnt een optie te zijn. Kwik out is idd erg zwaar... Bij dit systeem klapt de hele beugel gewoon van het blokje af, zoals ik het begreep... Je koopt dus een blokje en kunt daar dan iedere willekeurige beugel aan hangen, ook 'onveilige' beugels. Ideaal voor de setjes-freaks die wel een of ander veiligheidssysteem wil met crossen
birte schreef:Loetie84 schreef:@Jetske en mistid, thanx voor jullie reactie.
Ik keek er naar omdat ik altijd zo veel last van mijn knieen heb en ik daarom naar andere beugels op zoek was. Brede kunststof beugels schijnt een optie te zijn. Kwik out is idd erg zwaar... Bij dit systeem klapt de hele beugel gewoon van het blokje af, zoals ik het begreep... Je koopt dus een blokje en kunt daar dan iedere willekeurige beugel aan hangen, ook 'onveilige' beugels. Ideaal voor de setjes-freaks die wel een of ander veiligheidssysteem wil met crossen
bekend probleem, ik heb nu aan mijn springzadel GPG beugels en aan mijn dressuur zadel sprenger veiligheidbeugels en heb met bijde geen last van mijn knieen
Citaat:Als het goed is heeft iedereen voor wie ik een bestelling bij Custom XC heb gedaan een pb'tje gekregen over het verschuldigde bedragMocht je deze niet hebben gekregen, zou je me dan even een berichtje willen sturen?
hetismij schreef:Hier eindelijk een foto van mijn nieuwe set in actie:
[ Afbeelding ]
Hier wel nog met een shirtje met korte mouwen, voor de cross heb ik er eentje met lange mouwen. en er hoort nog een oornetje bij, maar dit miepje vindt die niet zo leuk![]()
Ik had trouwens eerst ook die kwik out beugels, maar kreeg na 3 paarden op een dag rijden toch wel erg last van mn enkels. Ik heb nu de bow balance en ondanks dat dat geen veiligheidsbeugels zijn ben ik er zooooo blij mee. Mn beenligging is zoveel beter geworden en mn balans ook omdat ik veel minder moeite heb om mn hakken goed uit te drukken. Een echte aanrader dus
marleeentje schreef:Toevallig heb ik precies dezelfde setHeb er ook bijpassend blauwe beenbeschermers bij, maar die heb ik op deze foto niet om. Ben nu aan het sparen voor beige/bruin, dus waarschijnlijk binnenkort wat minder vaak in het blauw te zien. Al blijft het een hele leuke kleur
![]()
[ Afbeelding ]
Die tip van de Bow Balance beugels vind ik nog wel een goeie! Ik heb ook moeite om mijn hakken goed uit te drukken. Dus als die beugels daar een beetje bij kunnen helpen zou dat heel fijn zijn.