Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(lijkt me met 102 en 105)
Ik denk dat mijn Vosje en ik de proef in een recordtempo afwerken als er pony's om de ringen crossen, mensen het parcours verkennen en hindernisjury's in enge gele jasjes op fluitjes blazen. Brrrr wat zie ik op tegen de dressuur. Paar dagen laag diep en rond oefenen en dan maar hopen dat ik m op die manier de gewenste figuren in de juiste gangen kan laten zien
dus mijn doelstelling voor de dressuur is 175 punten bij elkaar rijden. Bouw dus nog wat marge in voor mislukkingen
mireilledons schreef:...en dan maar hopen dat ik m op die manier de gewenste figuren in de juiste gangen kan laten zien
waar ik moest stappen draafde ik, middendraf was galop enz enz en eindigde met 186 punten in de bovenste helft van het klassement. Denk dat de jury niet helemaal wakker was nog!

Daarna neem ik aan wel weer gewoon fijn het springen op andere wedstrijden door gekomen?
Valyra schreef:Never Mind: Springen komt vast goed, niet te zenuwachtig voor zijn!Daarna neem ik aan wel weer gewoon fijn het springen op andere wedstrijden door gekomen?

Maar het noorden is er ook heel gunstig vanaf gekomen met het weer vind ik. Wij hebben heel weinig regen gehad, terwijl er best vaak noodweer is voorspeld.