fijn dat de TA je had zien rijden en je protest goedkeurde! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
volgende x beter

MB is voor mij een kwartiertje fietsen, dus ik was toeschouwer. Ik was er tussen half 4 en kwart over 5.. Dus volgens mij had ik Evie inderdaad gezien, ik zag je al steeds verder inlopen, vervelend zeg! Verder wel 2 nare vallen gezien, Gert Jan Lozeman inderdaad, en nog iemand op hindernis 5, waarvan het paard toen het idee kreeg de rest van de cross zelf te doen.. Toch wel erg leuk om te zien, en ik hoop over een jaartje (of 2) zelf ook is mee te kunnen doen, begint wel heel erg te kriebelen als ik er zo naast sta
voor Lielle... Ook best een baaldagje gehad dus....
Volgens mij stond ik ergens op 3/4 vd groep na drs.
) en foutloos.
Daarna even rustig laten snuffelen ad hindernis en toen opnieuw aangereden met beter resultaat, water uitsprong was ook een wapper... Rest ging goed tot de laatste hindernis
Daarvoor hadden we de 2 smalletjes op 2 gallopsprongen genomen
en liet ik Ungaro teveel lopen, daarvoor heeft hij me op de laatste sprong gestraft...
Ik heb nog naar de hinderniscontroleur geroepen of t wel of niet goed was, maar die reageerde niet. Later zei hij dat t niet goed was. Nouja....
Om kwart voor 7 was er nog geen uitslag vd M en hield ik t voor gezien. Ben wel erg benieuwd wat de met die laatste sprong hebben gedaan...
Maar goed, was onze eerste cross dit jaar. Heb nog genoeg te oefenen
Verder heeft Ungaro eigenlijk bijna nergens moeite mee, ik moet alles blijven rijden en hem niet te veel z'n gang laten gaan. Kasmir schreef:Er was bij hindernis 7 ook iemand die heel dicht op de ander zat, degene die daarvoor zat heeft toen wel daar een volte
gedraaid maar hoorde degene erachter al vloeken.
Maar wel balen, geeft toch direct een heel ander gevoel als wanneer je hem gewoon lekker door kunt rijden.
Leliaardje schreef:Ik heb ook iemand gezien die bij H4 het vlaggetje er af reed (moest nog een reparatie-team aan te pas komen). Is dat dan fout? Ik heb overigens geen idee hoe het omgeroepen is hoor, maar dat maakt voor mijn vraag niet uit.
. Maar omdat ik iedereen vandaag terug zag lopen naast zijn paard en mijn moeder al een flink tijdje gestapt had met hem aan de hand op het losrijdterrein terwijl ik bij de TA was, dacht ik, vandaag toch ook maar weer eens proberen. Nou dat heb ik geweten hoor
.
). Mijn moeder had dit al zien aankomen dus gelukkig wel het zadel erop gelaten, al piafferend opgestapt en zo in piaffe terug naar de trailers
. (als ie dat nou een keer in de dressuuring zou doen
) . Hij was inmiddels al flink over de zeik, maar gelukkig kon ik erop de spanning langzaam laten afvloeien.
. Eef_Bam schreef:Sim: ik dacht dat minimaal 50% van paard en ruiter binnen de vlag moest zijn?
Citaat:midden over de vlag goed en gezien van uit de horizontale lengteas van het paard/pony, het passeren van de rode vlag links en de witte vlag rechts van die lengteas is de passage fout.
.
. 
.
)