[SGW] Nieuwe lichting SGW of Life shirts en polo's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ben je geïnteresseerd in het bestellen van kleding met SGW logo?

Ja, alleen donkerblauw en zwart met limegroen logo, net als de vorige keer
24 (23%)
Ja, maar ook graag in andere beschikbare kleuren.
42 (40%)
Ja, kleur maakt me niet uit
25 (24%)
Nee
13 (12%)

Totaal aantal stemmen: 104

Kris

Re: Nieuwe lichting SGW of Life shirts en polo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 15:27

gr_roos en mireille, ik vind jullie er wel bij horen hoor. Meer dan mijzelf iig :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 15:28

Ik denk dat dit altijd lastig zou blijven. Aan de ene kant denk ik ''hk-ers /en of ex-hk-ers een andere kleur, aan de andere kant is dat misschien overdreven.

Maar ik snap niet dat mensen een polo willen als ze het logo niet eens kennen

Ik zat net als Roos ook te twijfelen want waarom zou ik met een polo gaan lopen als ''iedereen'' hem zo kan bestellen?! Dan is het dus niks meer voor de hk-ers of ex-hk-ers, maar kan iedere wannabe er mee lopen. :\

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 15:30

Jongens ik vond het polo gewoon mooi/handig en niet duur meer niet....
En als het logo mij dan niet bevalt neem ik hem niet, vind ik hem wel leuk dan heb ik er een mooi shirt bij :z

maar ik merk dat dat het hele idee niet is, dus geen probleem!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 15:33

Het is ooit begonnen in 1 van de eerste HK. Er kwamen alleen steeds meer bestellingen bij en toen is er een deel afghaakt (o.a Lielle, Sim en ik) Ik heb nu ook geen behoefte om te bestellen, het orginele is er af :o

Doom niet l*llig bedoeld, maar als je net komt kijken bij de sgwers en nog geen officiele wedstrijden rijdt/organiseert of er fanatiek bij betrokken bent denk ik dat een bestelling nu te vroeg komt, zeker als het logo ook nog onbekend is. Dit bericht is niet persoonlijk, maar geldt imo voor meer mensen die nu ineens gaan bestellen terwijl ze weinig met de sgw van doen hebben.

Kris ik zit al vanaf deel 1 in de HK ;)

Marijke, dat bedoel ik dus en dat is de eerste ronde voor mij toen ook een reden geweest om niet te bestellen.

Zo de naam bokt bitch weer even veilig gesteld :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 15:34

ik heb nog wel logo's liggen voor de liefhebbers ;)

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 15:35

Nee hoor, ik volg het wel.. vond het shirt gewoon wel leuk, meer was het niet!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 15:36

Bokt bitch 2 is ook gemeld ;) ben het volledig met je eens.

Het originele gaat / is er ook vanaf als iedereen maar kan / wil bestellen.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 15:43

Maar Texelse (en inmiddels wat anderen zie ik in de balk onder mijn bericht :o ) jij bent natuurlijk in de HK actief! Ik alleen in de andere SGW-topics. Maar daar post ik ook wel regelmatig idd.

@Doom: misschien kun je even het begin van dit topic doorlezen om een indruk te krijgen van de mening van de SGW-bokkers over het dragen van de SGW-shirts. Je kunt dan altijd nog besluiten om wel of geen bestelling te plaatsen. Of je gaat gewoon vanaf nu heel actief meepraten in allerlei relevante topics en dan kijkt niemand straks raar op als je op een SGW verschijnt in je mooie polo met logo ;-)

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 16:19

@mireille, het is nu wel duidelijk hoe de SGW-Bokkers erover denken :j
Ergens begrijp ik het wel hoor, was voor mij gewoon echt niet duidelijk in het bestel topic dat het voor de "vaste mensen" was, vragen moest ik hier in dit topic stellen dus dat heb ik netjes gedaan :D

Anderzijds denk ik hoe meer zielen hoe meer vreugd, juist leuk en waarom deze poehoe hahaha
Ik ga gewoon op zoek naar een ander shirtje die bij mijn shabrak en mutsje past! No hard feelings! :D

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 16:28

ik heb ze vooral aan bij mij in de verenigingsles om (met alle respect) onze tutte dressuurmutsen er nog even van op de hoogte te stellen dat deze muts lekker doet crossen!!! :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 17:31

madelene schreef:
ik heb ze vooral aan bij mij in de verenigingsles om (met alle respect) onze tutte dressuurmutsen er nog even van op de hoogte te stellen dat deze muts lekker doet crossen!!! :D

_O-

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 18:47

zijn ze gratis :o

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 19:21

jesicaaaa schreef:
zijn ze gratis :o

wat.denk.je.zelf? >;)

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 19:34

super idee om weer een bestelronde te doen, baal altijd als ik iemand zie lopen met zo'n shirt of vest en heb er zelf niet een.
zit zelf inderdaad niet in het HK topic, wel een tijdje meegedaan maar het tempo lag daar zo hoog dat kon ik niet bijhouden :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 20:00

gr_roos schreef:
Het is ooit begonnen in 1 van de eerste HK. Er kwamen alleen steeds meer bestellingen bij en toen is er een deel afghaakt (o.a Lielle, Sim en ik) Ik heb nu ook geen behoefte om te bestellen, het orginele is er af :o

Doom niet l*llig bedoeld, maar als je net komt kijken bij de sgwers en nog geen officiele wedstrijden rijdt/organiseert of er fanatiek bij betrokken bent denk ik dat een bestelling nu te vroeg komt, zeker als het logo ook nog onbekend is. Dit bericht is niet persoonlijk, maar geldt imo voor meer mensen die nu ineens gaan bestellen terwijl ze weinig met de sgw van doen hebben.

Kris ik zit al vanaf deel 1 in de HK ;)

Marijke, dat bedoel ik dus en dat is de eerste ronde voor mij toen ook een reden geweest om niet te bestellen.

Zo de naam bokt bitch weer even veilig gesteld :D

Dit had ik kunnen schrijven. :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 20:12

Skippy, no offence, maar volgens mij ben jij ook niet echt een fanatiek lid in de SGW topics..

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 20:22

doom schreef:
Nee hoor, ik volg het wel.. vond het shirt gewoon wel leuk, meer was het niet!

en dat is een juist een reden om niet DIT shirt te nemen, bij de Action zijn ook een hoop "leuke" shirts.

Ik zie het vest/polo ook als een snelle herkenning van overige sgw bokkers, omdat je soms de mensen alleen in cross outfit herkent en inmiddels ken ik er ook al flink wat buiten hun cross tenue maar ik durf te wedden dat ik ook zo iemand een keer voorbij loop..... :o

Hoe kan ik terug vinden welke maat ik ooit destijds bestelde ?? die was nl te krap en is overgenomen door iemand anders dus ik moet een maat groter hebben dan de vorige, maar geen idee meer of dat al een S of M was ??

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:27

@ snoekiej non taken! Zit alweer mooi wat jaren op bokt en een aantal jaar daarvan cross ik ook. Mijn berichten in SGW stijgen en dalen nogal met hoe fanatiek ik op dat moment cross. Heb door omstandigheden vorig jaar amper kunnen rijden en ben vorig jaar dus niet veel op SGW geweest. Mijn berichten schroeven zich ondertussen weer aardig op.
Het laatste wat ik wil is als een of andere wannabe aangezien worden dan maar geen shirt zo graag hoef ik hem nou ook weer niet.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:36

madelene schreef:

Om die reden heb ik nog altijd zin om he SGW-logo op mijn dressuurchabrak te naaien voor als ik weer eens met Olivier in de ZZL-dressuurbaan verschijn :D Lijkt me wel stoer :')

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:37

Dat is echt een strakke actie Heleen, moet je doen! :j

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:06

Ik heb net het oude topic gespit en zag dat ik daar een Fleecevest maat S had, we hebben nu dezelfde leverancier toch ?? dan moet ik een M hebben en twijfel om ook die softshell te nemen dta zal dan dezelfde maat moeten zijn ?? of zullen die een stuk krapper vallen. Het stomme is dat ik vanmiddag ook bij de Action voor 6 euro een fleecevest kocht en de XL mij het beste zat... :o die vielen wel enorm klein..... :P Als ik de koningsblauw neem blijft het zelfs in mijn eigen kleuren.... :D is er iemand met een fleecevest maat M die ook naar Castenray gaat of as zondag komt trainen in BN...??

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 06:16

Ik had uit de vorige lichting een L

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 11:16

Ik ben ff zo brutaal geweest om een mail naar de organisatie te sturen voor maten........de teleurstelling en het geld wat je erdoor kwijt bent wil ik mij nl wel besparen dit keer.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 15:05

Ik twijfel nog even om te bestellen. Zie inhet bestel topic alweer mensen bestellen waarvan ik iets heb; wie zijn jullie :o
En dat was niet helemaal het idee er achter.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 15:40

Evony, same here.... Ik kon nog net op mijn handen blijven zitten, maar de taak bokt bitch gaat anderen ook goed af :D

Er staan al een paar voor mij niet-sgw'ers in het besteltopic.... Gaan we hier nog iets mee doen :+