Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gr_roos schreef:Het is ooit begonnen in 1 van de eerste HK. Er kwamen alleen steeds meer bestellingen bij en toen is er een deel afghaakt (o.a Lielle, Sim en ik) Ik heb nu ook geen behoefte om te bestellen, het orginele is er af![]()
Doom niet l*llig bedoeld, maar als je net komt kijken bij de sgwers en nog geen officiele wedstrijden rijdt/organiseert of er fanatiek bij betrokken bent denk ik dat een bestelling nu te vroeg komt, zeker als het logo ook nog onbekend is. Dit bericht is niet persoonlijk, maar geldt imo voor meer mensen die nu ineens gaan bestellen terwijl ze weinig met de sgw van doen hebben.
Kris ik zit al vanaf deel 1 in de HK![]()
Marijke, dat bedoel ik dus en dat is de eerste ronde voor mij toen ook een reden geweest om niet te bestellen.
Zo de naam bokt bitch weer even veilig gesteld
doom schreef:Nee hoor, ik volg het wel.. vond het shirt gewoon wel leuk, meer was het niet!
madelene schreef:ik heb ze vooral aan bij mij in de verenigingsles om (met alle respect) onze tutte dressuurmutsen er nog even van op de hoogte te stellen dat deze muts lekker doet crossen!!!