Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rietepetiet schreef:Leuke foto's!! Doom je had van mij toch nog een foto gemaakt op de opsprong? Die liet je me toen nog zien! Die zie ik er niet tussen staaN! Mag je de foto's eigenlijk kopieeren?
Ik ben bang dat ik voorlopig uit ben gereden ;-( Paard loopt niet lekker! Dachten eerst dat haar hoeven te kort waren bekapt maar dat is het niet! Het zit waarschijnlijk in haar kogel.. Daar heeft ze ook een schieffel zitten! Haar hoefsmid heeft wel haar stand proberen te verandere bij die voet dus misschien is dat teveel geweest waardoor ze dus kreupelt!
, dan zal je even contact moeten opnemen met chantal ( van shootingshots) het is haar camera, en ik weet dat zei wat meer naar kwaliteit kijkt als ik onscherpheden enzo.
hier op bokt heet Cchanny!NathalietjeB schreef:gaan er hier nog mensen in juni of juli naar de oefencross in ursem??
voor mij dichtbij om eens lekker de fotograaf uit te hangen namelijk

Damelza schreef:training
ik zit ook te twijfelen. 26 mei naar Ede, 3 juni (waarschijnlijk) naar Ermelo en dan 6 juni weer in Ursem. En 17 juni dan SGW vlietlanden.
denk dat het voor jou zo wel prima is Doom, en dat 6 juni dan een beetje veel wordt. aangezien je en 1 juni en 3 juni al bij beukers gaat.
ga met Mech overleggen of ik wieringerwerf L ga starten
S__L schreef:NathalietjeB schreef:gaan er hier nog mensen in juni of juli naar de oefencross in ursem??
voor mij dichtbij om eens lekker de fotograaf uit te hangen namelijk
Hier gaat t over oefen crossen
vind t altijd een spectaculair gezicht en het is voor mij erg dichtbij huis aangezien veel evenementen zo ver weg zijn. doom schreef:Rietepetiet schreef:Leuke foto's!! Doom je had van mij toch nog een foto gemaakt op de opsprong? Die liet je me toen nog zien! Die zie ik er niet tussen staaN! Mag je de foto's eigenlijk kopieeren?
Ik ben bang dat ik voorlopig uit ben gereden ;-( Paard loopt niet lekker! Dachten eerst dat haar hoeven te kort waren bekapt maar dat is het niet! Het zit waarschijnlijk in haar kogel.. Daar heeft ze ook een schieffel zitten! Haar hoefsmid heeft wel haar stand proberen te verandere bij die voet dus misschien is dat teveel geweest waardoor ze dus kreupelt!
Ik heb idd meer foto's gemaakt, dan zal je even contact moeten opnemen met chantal ( van shootingshots) het is haar camera, en ik weet dat zei wat meer naar kwaliteit kijkt als ik onscherpheden enzo.
Zij gaf mij wel aan dat van de 3de groep omdat het toen wat donkerder werd niet veel moois was gekomen! Ik heb namelijk wel enorm geschoten van jullie !!
Mail haar evenhier op bokt heet Cchanny!
Edit: wat vreselijk balen van je paardje!! ga even met traumeelgel smeren ( tube kan je gewoon bij de etos kopen, is ook voor mensen! ) paardendrogist verkoopt het ook hoor, maar meteen stuk duurder ! Maar dat is ontstekingsremmend!