[SGW] SGW Alphen-Chaam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zephyr

Re: SGW Alphen-Chaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 22:20

Hopelijk krijgen we snel duidelijkheid!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 22:21

het lijkt er dan inderdaad op dat er een ring vergeten is.

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 22:21

Vanmiddag nog even getraind bij Bronsveld in Lelystad en dat ging echt superfijn! :D Pony pakte alles heel goed aan dus ga met volle moed aanstaande zondag naar Chaam. :)

Jammer dat sommige niet op de startlijsten staan terwijl ze er toch vroeg bij waren.. -O- Hopen dat het een foutje is van het secretariaat.

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 22:23

Go marloes!

Ik hoop ook dat ze gewoon 1 ring zijn vergeten...

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 22:26

Maar de crosstijdens sluiten allemaal perfect op elkaar aan, ik zou niet weten waar er nog een ring tussen moet komen?

Bij de L-ponies staan combinaties nog helemaal niet betaald hebben? Vind het raar dat die wel deel mogen nemen en de betaalde B-combinaties voor de paarden niet. Hoe gaat dat in zijn werk, is er een max. aantal combinaties per klasse?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 22:27

co2 ik had ook alle lijsten al nagekeken. en alle tijden en nummers passen op elkaar.
maar er zijn er wel veel die er niet opstaan.

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 22:39

ik sta er wel op gelukkig :) En niet al te vroeg op. Relaxte dressuurtijd en genoeg tijd om tussendoor te verkennen. :):)

Ik plaats alvast een bestelling ;): volgende week zondag graag net zulk weer als vandaag :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 22:43

Niemand heeft echt een definitieve bevestiging van DEELNAME gekregen, echter alleen een mail dat de INSCHRIJVING is ontvangen. Zie de tekst van de mail die ik ook ontvangen heb na mijn inschrijving:

Dit is door het grote aantal e-mails een standaard tekst.
L.s,
Uw e-mail is ontvangen en de inschrijving word in behandeling genomen. Door het grote aantal inschrijvingen heb ik nog niet alles kunnen controleren en zijn de lijsten nog niet gemaakt. Zorg wel dat het inschrijfgeld binnen 5 dagen is overgemaakt.
Het rekeningnummer kunt u vinden op het vraagprogramma op de website van de KNHS. http://wedstrijden.knhs.nl/visitorHome.aspx
Mocht u op de wachtlijst komen en uiteindelijk niet starten dan word uiteraard het inschrijf geld aan u retour gestort.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Michelle Vink
Secretariaat SGW Alphen-Chaam

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 22:50

_Sim_ schreef:
Niemand heeft echt een definitieve bevestiging van DEELNAME gekregen, echter alleen een mail dat de INSCHRIJVING is ontvangen. Zie de tekst van de mail die ik ook ontvangen heb na mijn inschrijving:

Dit is door het grote aantal e-mails een standaard tekst.
L.s,
Uw e-mail is ontvangen en de inschrijving word in behandeling genomen. Door het grote aantal inschrijvingen heb ik nog niet alles kunnen controleren en zijn de lijsten nog niet gemaakt. Zorg wel dat het inschrijfgeld binnen 5 dagen is overgemaakt.
Het rekeningnummer kunt u vinden op het vraagprogramma op de website van de KNHS. http://wedstrijden.knhs.nl/visitorHome.aspx
Mocht u op de wachtlijst komen en uiteindelijk niet starten dan word uiteraard het inschrijf geld aan u retour gestort.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Michelle Vink
Secretariaat SGW Alphen-Chaam

Klopt, Sim. Die heb ik ook gekregen.

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 22:55

Kan me niet voorstellen dat er ruim 70 mensen allemaal voor 5 uur 's ochtends op 1-1 gemaild hebben..

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 23:00

Ik wel hoor :j en volgens mij behoorlijk wat mensen die dat ook hebben gedaan...

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 23:01

|( Ik wordt hier echt ontzettend verdrietig van...ik had me er zo op ingestelt.... |(

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 23:03

Zephyr schreef:
|( Ik wordt hier echt ontzettend verdrietig van...ik had me er zo op ingestelt.... |(

:(:) :(:)
Het is nog niet zover, kan nog veranderen door uitvallers enzo..

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 23:06

Ik had mezelf al rijk gerekend, want ik heb me op 1 januari ingeschreven....Loop ik me al best wel lang druk te maken over mijn eerste wedstrijd...krijg ik nu dit! Ik hoop echt dat ze me terugmailen met dat het een foutje is, maar inderdaad aan de starttijden op de startlijst te zien is er al geen plek meer....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 23:12

Echt een ontzettende tegenvaller voor veel mensen dat ze niet op de startlijst staan. :(:)
Er zijn wel grote ponyrubrieken tov de B paarden rubriek vind ik. Maar ik heb geen idee hoe de verdeling van startplaatsen en rubrieken geregeld is/in elkaar zit.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 23:17

Nu heb ik dus spijt dat ik Ettenleur niet heb opgegeven, maar dat heeft nu volgens mij ook geen zin meer:(

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 23:18

Zephyr proberen kun je het altijd! Ik vind het secretariaat van Etten Leur erg fijn en misschien hebben zij nog een plekje voor je :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 23:19

Of Markelo Hester!

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 23:21

wanneer is Markelo?? Ik heb namelijk Maarsbergen en Vlietlanden (Leiden) opgegeven....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 23:22

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 23:24

Danm, dan heb ik eigenlijk een weekend vol judo(werk) maar mss moet ik mezelf daar dan maar even afmelden...31 maart kan ik mss wel missen!!!

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-12 23:42

Hallo allemaal.

Wij hebben alle ringen erop staan. De B paarden staan op volgorde van inschrijven
met betaling. Indien er vragen zijn stuur aub een mail zodat wij het kunnen bekijken.
We hebben veel aanmeldingen voor de Bpaarden en er is een flinke wachlijst. Wij laten
maximaal 60 paarden starten om nog genoeg ruimte voor de ponys over te laten.
Hartelijk dank voor t vermelden van de mail die iedereen heeft ontvangen. Het betreft idd
de melding dat de inschrijving is ontvangen en dus nog niet over een plaatsing op de startlijst. Houd de lijst goed in de gaten. Na dit weekend zullen wij alle afmeldingen gaan verwerken en waar mogelijk de plekken opvullen.

Mvg Christel
namens secretariaat SGW Alphen-Chaam

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 23:49

De startlijst is inderdaad gemaakt op volgorde van betaling, de eerste 60 combinaties die betaald hebben staan op de startlijst en de rest op de wachtlijst.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 00:01

waar is de wachtlijst te vinden dan???

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 00:22

Ik heb dat mailtje over dat ' binnen 5 dagen betalen' nooit gehad!?!?