[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:00

oef lau dat is niet zo lekker zeg :n
ik heb dat 1x gehad en sindsdien bijna niets meer op :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:02

Suikermeisje, dat past maar net :D

Caro ik heb geen idee hoe Vies er geschoren uit zou zien. Ik heb hem nooit geschoren. Ik dénk dat zijn ondervacht donkerder is, maar ik weet het niet zeker.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:03

Oh oh, Lautje zit op de blaren 8-) . Ik ben beetje anti-alcohol, dus ik heb stiekem geen medelijden :o .
Nou ja, toch hoop ik dat je je snel weer goed voelt!

Zijn wij de enige die juist niet rijden de dag (of zelfs 2 dagen) voor een wedstrijd?

Suikermeisje: leuk het filmpje. Ik heb nog nooit zoveel water in die waterbak zien staan :oo . Was daar nog doorheen te rijden?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:03

Dakar is nu lichter dan met zijn vacht. Ideaal zo geschoren, makkelijk schoon te krijgen :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:05

Leliaardje schreef:
Oh oh, Lautje zit op de blaren 8-) . Ik ben beetje anti-alcohol, dus ik heb stiekem geen medelijden :o .
Nou ja, toch hoop ik dat je je snel weer goed voelt!

Zijn wij de enige die juist niet rijden de dag (of zelfs 2 dagen) voor een wedstrijd?

Suikermeisje: leuk het filmpje. Ik heb nog nooit zoveel water in die waterbak zien staan :oo . Was daar nog doorheen te rijden?

Ja staat ook nog op filmpjes, die zijn bezig met uploaden, zal die zo even spammen :P

Hier is tie dan :P

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:06

leliaard, dat is de waterbak helemaal niet! := De waterbak is op het gras. Toch knap dat de rest van het terein dan nog goed te doen is.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:07

@ annetje wij hadden een palomino en die werd een keer zalmroze na het scheren. Iedereen dacht dat wij een andere pony hadden. Ieder jaar was hij weer toverbal qua kleuren. Van geel, naar bijna valk, roze en schimmelachtig.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:08

Even een stipje van mij, voor ik jullie kwijt raak. Want dat kan natuurlijk niet :+

Voorlopig blijf ik nog een stille meelezer :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:12

Leliaardje. Ik rijd ook 1 a 2 dagen voor de wedstrijd niet hoor!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:15

Annetje schreef:
leliaard, dat is de waterbak helemaal niet! := De waterbak is op het gras. Toch knap dat de rest van het terein dan nog goed te doen is.

Dit is ook een waterbak, nou ja: meestal heet hij "de kuil" en zit er een flinke plas water in.
Op het gras zit de nieuwe waterbak (en ik verheug me op de verbouwing van de waterbak naast de paddocks).

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:19

Nou, we zijn er zo goed als klaar voor. Nu nog even snel eten maken voor mij & schoonzusje en dan gaan we ervoor. Muti, ik bel je! :j

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:29

Leliaard, ik dacht altijd dat dat ding als kuil bedoeld was? Ik heb er zelden gereden dat er water in stond eigenlijk. Wat gaat er met de grote waterbak gebeuren voor verbouwing?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:41

In oktober stond er ook water in en ze noemen het nu ook de waterbak, hij stond nu goed vol ja, een shet zou lekker kunnen zwemmen :P

edit: en terrein was echt goed te doen, je zakte niet diep weg, alleen langs het bospad langs het hek was het flinke bagger maar voor de rest was het goed te doen :j

nog een keer waterdag en sprongetje.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:51

Afbeelding
moest de foto's even op mijn album zetten, via FB blijven ze te groot, zucht :P

ik zal niet meer gaan spammen dan dit :+ :P

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 18:46

Evony @ ik ben nu wat oefenen en moet de proeven even een keer gaan rijden. Appuyeren gaat de inzet nl niet altijd goed en dan is het gelijk de kop dwars erop. Andere onderdelen gaan eigenlijk al wel allemaal heel netjes. De travers op de AC lijn lukt ook niet altijd even fijn, soms word hij dan nog wat te heet en dan heb ik geen bak ondersteuning meer.. :o .
Ruud @ wat ontzettend fijn om weer te horen... +:)+

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 19:01

Leuk Suikermeisje!
Annetje, die waterbak moet geloof ik twee keer zo lang worden. Maar er zijn nog meer spannende dingen voor verzonnen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 19:01

Lau, ken het probleem! Ik kom altijd heel goed tegen alcohol maar de laatste paar jaar lig ik altijd een dag op de wc als ik flink gedronken heb. Succes morgen!!!
Noor, succes!
Bianca, spannend hoor je Z1 debuut. :)

Ik heb net een flexchair sessie gehad en het was erg nuttig! Ik zou nog wel een keer willen.

Edit: jeej :D Lees net in mijn mail dat mijn nieuwe RG Italy dekje binnen is gekomen en al onderweg is naar mij.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 19:29

evelien. het lijkt mij ook wel zeer leerzaam zo'n flexchair sessie.
suikermeisje wat blijft rob veranderen zeg op het terrein. Ik wil ook weer :D
concours rijd ik meestal de dag ervoor ook niet. soms wel maar dan geen zware training, meer een buitenritje enz. ligt aan de training van die week.

vanmiddag eerst zoeff gereden. als ze iets moeilijk vind krult ze zich op dus ik geef iets been om haar naar voren te rijden. ontploft ze dus gewoon echt een giga bok. werd beide beugels kwijt en ik dacht oh daar ga ik maar gelukkig ging ze toen stappen. verder was ze behoorlijk heet.
Daarna les gegeven maar wat koud als je zo in de bak staat.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 19:46

Ja, ik vond het erg leuk! Het is ook moeilijker dan het in eerste instantie lijkt. Ik geloof dat ze aan huis komen voor een groep van 10 ruiters, misschien wil ik het wel een keer organiseren. Even kijken wie eventueel mee willen doen. :)

Zoeff had er zin in dus! :D

Ik rij of longeer Caap eigenlijk elke dag, van een rustdag wordt hij niet beter maar slechter, dan is hij de dag erop duidelijk strakker in zijn lijf. Zo hebben ze allemaal hun eigen gebruiksaanwijzing.

Morgen ga ik springen met Scene. Gister ging hij weer ee paar keer omhoog toen ik doorvroeg op rechts, hij wil rechts echt niet buigen, het is helaas weer erger dan een maand geleden. Als de DA er weer is laat ik hem ook even zin, het is absoluut geen stout paard dus ik heb toch het idee dat er iets niet helemaal lekker zit aan de rechterkant. Ik denk iets rechts achter of zijn rug. Dan laat ik hem liever even nakijken. :o

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 19:52

Ik organiseer zo'n clinic 25 februari maar die zit al vol. Je kunt ook bij hen in de praktijk (oisterwijk) een individueel traject doen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 19:58

Heey allemaal

Goeieavond

mega drukke dag gehad en lang niet fit dus ik ga niet reageren op iedereen :)

Fijne avond allemaal, en Noor zet hem op he!!!!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:00

Marijke, wel positief dat het lekker druk was op je werk!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:04

maar als hij rechts niet wil buigen kan het ook zijn dat hij/zij last heeft van links in zijn/haar rug. Was wel zo bij mijne, rechts niet willen buigen links te strak.
,maar wel slim om even naat te laten kijken :j

gaaf bianca Z1, hoop ooit in mijn leven zover te komen :+

zijn trouwens ook foto's gemaakt door Gemma J. Maakt meestal wel mooie foto's en ook voor de kranten meestal. Maarja op naar zaterdag, mijn B-debuut :P

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:05

Vief, ik heb je PB gezien maar reageren per iPhone is lastig . Info komt mOrgen.

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:24

Lielle schreef:
Ik organiseer zo'n clinic 25 februari maar die zit al vol. Je kunt ook bij hen in de praktijk (oisterwijk) een individueel traject doen.

In oisterwijk heb ik ook goed ervaringen. Flexchair (Saskia Heijkants) heeft mij echt van mijn rugklachten af geholpen.