en een twee weigeringen) dus ik zie wel weer wat het wordt en anders neem ik gewoon de alternatieven. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en een twee weigeringen) dus ik zie wel weer wat het wordt en anders neem ik gewoon de alternatieven. Elsjuuh schreef:ik begin nu wel een beetje spijt te krijgen dat ik mee doe. ik ging gister oefenen maar dat was niet zo'n succes en mn pony heeft boomstam angst XD achjaa.. vorig jaar ook al zo goed gegaan (een keer er af gevallenen een twee weigeringen) dus ik zie wel weer wat het wordt en anders neem ik gewoon de alternatieven.

callippo schreef:Ik heb er zo'n zin in!!
Helemaal na het zien van de hindernissen.
Wel hoop ik dat onze paardjes fit zijn volgend weekend, want ik ben vanmiddag met de mijne onderuit gegaan (gewoon tijdens een rustige galop, in een buitenbak met goede bodem) en die waar m'n vriendin mee wil starten loopt al een paar dagen niet helemaal zuiver![]()
Haha, die hooibaal hindernis was vorig jaar een lastig obstakel. Paard van m'n vriendin weigerde om hem vervolgens op te eten

Ik wil nl. nog wel zo'n grappig filmpje als van Haarle... Anne_GTI schreef:Kan mijn vechtgenoot met de filmcamera meerdere hindernissen filmen van de cross?Ik wil nl. nog wel zo'n grappig filmpje als van Haarle...
[RIJ-ITP] Filmpje boscross Haarle, gewoon lol voor iedereen
xVerax schreef:Hindernissen zijn zelfde parcours is anders
Volgens mij is het binnen.
, heb hem gister uitgetekend gezien op een bord en zat net een filmpje te kijken, volgens mij is het dezelfde.)