net pagina's terug zitten bladeren, maar kan zo snel niet vinden welke fotograven er afgelopen weekend waren. Zou misschien iemand dit nog een keer aan mij kunnen vertellen?
@ Lielle, het was ook heel leuk want de stijljury zat naast mij. Als je al die ruiters aan ziet komen en dan hoort hoe ze er over denken is het echt heeel leerzaam. BVW jij kwam mooi voorwaarts aan, en sloot hem zolang door dat je je hele ritme kwijt was. Misschien voelde het niet zo maar het zag er wel zo uit En inderdaad leek het als of je geen verlichte zit had.
Het was trouwens M. Harink. Wie daar zat. Ze had er echt een goeie kijk op.
rowo
Geplaatst: 26-09-11 14:23
Ik ken wel een M. Harink, maar die crosste zelf mee in mijn ring Verder zou ik zo niet weten wie ze/hij is?
@ Marijke: je bedoelt denk Bianca met wat je zegt
Laatst bijgewerkt door rowo op 26-09-11 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt
muts_marijke
Geplaatst: 26-09-11 14:23
Ze komt uit Ambt Delden - die hoek dacht ik
Lielle
Geplaatst: 26-09-11 14:24
die zag ik idd ook bij de uitslagen staan, mss de dochter van?
rowo
Geplaatst: 26-09-11 14:25
Lielle schreef:
die zag ik idd ook bij de uitslagen staan, mss de dochter van?
Nee is iig geen dochter van. Want Martine Harink en haar vader crossen beide en ik ken ze goed.
__Rianne
M. Harink staat bij ons op stal en deed zelf niet mee. Had kort blond haar, heeft eerder ook veel gecrosst geloof ik.
Anoukss
Hee Marijke, zijn er ook foto's gemaakt bij de picknick dubbel?
@ Marijke: Dat was ik inderdaad. Ik was eerst nummer 61 en door mijn onwijze blunder bij het springen, kreeg ik van de parcoursbouwer de optie om HC op nummer 77 te starten, zodat ik toch kon springen en crossen. En we gingen idd heel hard, doet ie graag als ie de ruimte heeft
aaaaaaah ik snap het nu helemaal Ja jij ging onwies! Maar het paste perfect op de tafels. Maar ik verbaasde mij dat ''iemand'' ( ik dacht dus rianca) dus zooooo schoerhard ging als je bijna nooit crosst. Ik zou dan voor de ervaring en het leermoment rustiger hebben gereden. Maar goed, jij crosst natuurlijk veel meer en wilde effe het gas open trekken.