Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sim_ schreef:Bianca heb je al gezien dat jij dus alles op de zaterdag hebt? Ben je gelijk van het "probleem" met je groom af.
Dan had ik haar zaterdag ochtend met de trein laten komen, maar als ik nu 's ochtends moet dressuren ga ik dat niet redden. Heb nl al wel gezien dat het ook ff 3 uur reizen is met de trein....tja.....

MargreetW schreef:Dat weet je nooit Simmie, het spreekwoord is toch "niet verwacht, toch gekregen?"
Jer moet ook heel erg lang op de trailer staan, als Noor nog ergens uitzicht op heeft dan vragen we of Jer nog even bij Dienke op stal mag. Ik kan eventueel ook wel alleen terugrijden, maar dan moet ik alleen met Jer (en 2 honden). Maar goed, alles staat of gaat met hoe het zaterdag gaat.
rowo schreef:Jeetje arme jullie zeg. Je zult maar zo vroeg alles al af hebben en pas om 5 uur ofzo de prijsuitreiking..... Okee, dan heb je het ook wel goed gedaan en is wachten niet erg. Maar voor de paarden ook niet echt fijn.
Nou ik heb vandaag sterk getwijfeld me af te melden. Maar goed, heb toch al betaald dus start ook maar. Daar zal mijn cross carriere met Zetje eindigen.