Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mamabird schreef:AnneMieKe_89 schreef:Ik geloof ook zeer zeker dat ze heel hard hun best doen om de lijsten zo snel mogelijk op internet te krijgen. En ik weet ook een beetje hoe onwijs veel werk het is omdat we zelf elk jaar een heel groot concours organiseren. Maar die lijsten staan er zelfs 10 dagen van te voren op.
Dit is voor een SGW wel gewoon heel erg laat..
Het is het één of het ander: ruim van te voren startlijsten die nog tig keer gewijzigd worden omdat de ene deelnemer dit wil veranderen, de ander dat enz enz. Of wat later en hij blijft nagenoeg hetzelde. Een startlijst voor een SGW is wel even andere koek dan die van 'gewone' wedstrijden. Alleen al de deelnemers met 2 of meer paarden (en soms zelfs in één klasse). Qua tijdschema moet dat wel kloppen, je zit met ombouw tijden in de cross en het springparcours... Wij zijn zo felxibel om nog een aantal deelnemers die in Toldijk hadden willen rijden er tussen te plaatsen. Daarbij komt ook nog eens dat de dames van het secretariaat overdag ook in het terrein aan het werk zijn (en geloof me, dat iz een bak werk!) Jammer dat daar geen begrip voor is.... Wij doen ons best meer kunnen we niet doen. En voor diegene die denken dat ze het beter, sneller en efficienter kunnen? Iedereen is welkom om te komen helpen!
Bovenstaande is niet verkeerd bedoelt, dus vat het aub op de juiste manier op. Maar als o.a. ik 70 uur in de week SGW draai (inmiddels al 4 weken aan een stuk) met 2 kleine kinderen en een pensionstal dan wordt ik een beetje fel als ik zulke opmerkingen lees.
. Benieuwd of het ook zo een mooie cross is en goed aan de maat zoals in Ysselsteyn!