[SGW] Setjes ruiter en paard in de sgw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:09

Ik heb wat zitten knippen plakken. :+ Op volgorde van wat ik nu nog zelf vind.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:11

Ik vind de eerste en de tweede leukst Bianca.
Ik had trouwens eerst zo'n leuke hv polo-polo
Net in mijn kleuren, de ene mouw was gebroken wit, de andere donker blauw... Mn moeder heeft hem verkeerd gewassen... :Y)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:15

Jetske_ schreef:
Racesafe's zijn wel gewild, zo'n zwarte ben je zo kwijt (ik heb de mijne ook onlangs verkocht) en de bruine is gewoon heel mooi. Ik zou het doen San :)) !
Een roze met bruine sterren lijkt me wel gaaf voor bij je set. (Je weet dat je voorbeeldjes de jockeyshirts zijn he :P ? )

Haha, ja. Dat wist ik gelukkig. :)) Moet eventingshirt bestellen, maar zo kan je wel zien hoe het er ongeveer uit komt te zien.
Roze met bruine sterren had ik ook over gedacht, maar dan moet die roze kleur wel echt AJ kleur zijn anders vloekt het. Of het is te druk. Kan dat wel kijken met mijn dekje, die komt ook daar vandaan. Is denk ik wel dezelfde kleur roze. :)
http://imageshack.us/photo/my-images/594/3eoptie.png/ Zou dan zo zijn.

Vind die 2e het leukste Bianca.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:18

De lichtblauw van mijn shirt en de lichtblauw van mijn aj zijn wel bijna exact dezelfde kleur. Het scheelt echt niet veel.
Zal voor het roze ook wel aardig overeen komen dan denk ik.
Anders even aan Laura vragen, die heeft ook zo'n shirt met roze erin een een roze aj toch?

Ik vind de eerste en 2e het leukst, Bianca.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:24

SANN @ zo ziet jou shirt er ook heel gaaf uit !!!! :j Even kijken of er nog iemand bestellen ?? en dan samen regelen??
Ik vind zelf de eerste "net" iets leuker dan de 2e, zo op dit plaatje niet, maar in de afbeeldingen op die website zoals ze in het echt om je arm zitten oogt het toch net wat anders zoals de ruit loopt en dan breekt het net iets af.

JETS @ Je kunt twee soorten bestellen ?? ik moet dan zeker die Ladies Body Design Halved hebben ?? om twee kleuren te krijgen in de body.

Evony

Re: Setjes ruiter en paard in de sgw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:27

Bianca: ik wil eventueel wel mee bestellen maar eerst even thuis overleggen, want ik wil ook heel graag een AJ.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:31

Keek net even op foto van Lau en daar oogt de kleur AJ en de kleur roze in het shirt wel hetzelfde idd.
Zal het hier eens overleggen, vind die roze wel heel gaaf. Ben alleen bang dat het te roze wordt met Roze AJ. Al heb ik dan wel bruine schouderbeschermers er nog overheen en dekje bruin met roze randje. Heel misschien ga ik naar Burghley, daar zal je vast wel stand hebben van treehouse. Kan dan ook daar opwachten..

Was er vrij zeker van dat ik bruin als basis kleur wou, maar nu wordt ik weer aan het twijfelen gebracht. :))

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:34

Ah sann tof!
Wij zitten te twijfelen tussen badminton of saumur volgend jaar!
Ik wil groen als basis kleur voor het shirt, en dan kijken of ik een AJ kan los peuteren en die dan bruin, zodat het beetje 50/50 blijft :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:37

Dit is dan degene die ik wel leuk vind alleen dan dus mijn kleuren, als je het aanziet is het al iets anders. wat roze is word dan blauw en de navy word geel.
SANN en EVONY @ laat maar even weten hoe of wat van de week. Weet niet of SIM ook iets wil, dan kunnen we bestellen. EVONY je kan ook eerst alleen een shirt doen en dan later de AJ. Als je gezamelijk bestelt worden de verzendkosten al nihil.
Afbeelding

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:39

Ik wil dan ook meebestellen! :j

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:53

Haha, wordt een heel pakket. :D
Ik ga sowieso niet voor roze als basiskleur, net nog even goed gekeken. Maar dan vind ik het echt te roze. Met wel leuk blijven, met bruine mouw en roze sterren valt roze AJ ook leuk op. Anders zo'n carnavals idee. :o

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:05

Bianca ik vond van jou de 4de leuk.

Ik wil ook wel meebestellen. Kan iemand me uitleggen hoe je die capcovers moet meten?

malissapaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:20

ik ga waarscheinlijk volgend jaar crossen,
nu is mijn springoutvit burberry en dat wil ik ook nog wel een tijdje zoh ouden ook met sgw's iedereen herkent me er al aan.
foto's op profiel

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:37

Wat ik toen gedaan heb is naar mijn cap maat kijken Joki en toen stond er daar bij het bestellen de maat cap met maat capcover zeg maar. :)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 20:29

Ik rij in het rood/navy. Had een blauwe bp en ergens een rood dekje. :+ Was helemaal niet bezig met een setje. Maar het is nu toch een setje geworden!

Met oornetje en zonder capcover.
Afbeelding

en zonder oornetje met nieuw dekje en witte rijbroek. Weet nog niet wat ik mooier vind. Witte of blauwe rijbroek.
Afbeelding

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 20:57

Ik denk dat ik het Scapa dekje + oornetje + capcover en dan met witte rijbroek het mooiste vind ;)
Leuke set wel! Heb ook over die kleuren nagedacht, maar het is nog een beetje vroeg voor mij want moet me eerste wedstrijd nog rijden :P

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:02

Ik vind met witte broek erbij het mooist Margriet. Ik vind een witte, creme of iig lichte broek vaak wel het mooiste bij een (wedstrijd) cross outfit.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:42

Jetske_ schreef:
Ik vind met witte broek erbij het mooist Margriet. Ik vind een witte, creme of iig lichte broek vaak wel het mooiste bij een (wedstrijd) cross outfit.

Ik ook :j

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:48

Ik ook, maar als je 1 keer in de modder valt krijg je je rijbroek niet schoon meer dus ik doe altijd een donkere broek :Y)

Ik denk dat ik deze mee bestel ronde trouwens oversla, ga waarschijnlijk toch voor het AJ en kan het geld daarvoor goed gebruiken :D En vind ik belangrijker dan een shirt en capcover ;)

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:13

Ik wil eigenlijk wel een capcover bestellen, kan dat ook gelijk mee in de ronde? :)

* edit : doe maar 2

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:20

Bloempjeh_ schreef:
Ik wil eigenlijk wel een capcover bestellen, kan dat ook gelijk mee in de ronde? :)

* edit : doe maar 2

Moet je 'm wel in NL op komen halen. Spullen zullen naar 1 adres worden gestuurd. ;)

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:22

Ja dacht ik al hoor. Maar ik woon echt vlakbij Nederland :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:26

Evony schreef:
Ik ook, maar als je 1 keer in de modder valt krijg je je rijbroek niet schoon meer dus ik doe altijd een donkere broek :Y)

Echt, je wilt niet weten hoe mijn witte kleren er altijd uit zien en ik krijg ze altijd weer wit :') .

Ik schaf misschien vandeweek nog even paarse bitringen aan, kleine moeite om die even te wisselen voor/op cross.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 08:13

Witte rijbroek neigde ik ook naar idd! En ik krijg hem ook altijd weer schoon. Dikke schep Vanish erbij en in de wasmachine. Eventueel nog wat insprayen met vanish en het wordt weer wit! :)

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:43

Bloempjeh_ schreef:
Mijn nieuwe :

Afbeelding
Afbeelding + bijpassend shirtje

Had hem voor mijn verjaardag gekregen afgelopen week, maar heb hem gisteren helaas niet kunnen gebruiken :(
Op de (snelle :D) wishlist staan nog rode of blauwe springschoenen. Misschien nog bitringen, maar ik rij met een kneveltrens dus weet niet of ik ze zo ver kan rekken.
En natuurlijk een capcover of blauwe cap.

Felpaars hierboven is ook super mooi! Staat hem goed..

die broek van welk merk is die? heb zo een een x aan gehad op een concour, maar weet niet meer van welk merk ze waren ;(
maar vond ze wel super gaaf en zaten ook lekker :D