Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bianca1980 schreef:JAdat idee loop ik ook al een tijdje mee na mijn verzopen dag vorig jaar in Gorssel, ik dacht : ik kijk het nog een tijd aan, maar anders wil ik ff op marktplaats kijken voor zoiets. Scheelt wel dat ik het schot uit de twee paardstrailer heb op terrein dus heb ook al veel ruimte in de trailer maar nu ook na de cross heb je toch ff een hoop troep en alles word zeiknat. Ophangen op de trailer stang achter is dan geen idee meer....
maar jou bevalt het dus prima zo te zien ...
Leliaardje schreef:Zo, dat is niet lekker fris zeg.
Giga mag van mij ook niet eten met hoofdstel aan (of bij het opzadelen), maar ik zorg inderdaad dat ze de kans niet krijgt om te gaan eten.
Het lijkt me verder vreselijk moeilijk om de beslissing te nemen om niet te crossen. Je komt toch van een eind weg (meestal), je bent helemaal op dat crossen gericht en dan zo te moeten kiezen. Ik zou zo'n vreselijk duiveltje in me hebben die zou zeggen, als je rustig rijdt, valt het best mee. Maar ja: je moet bij de hindernissen natuurlijk wel af kunnen zetten, anders wordt het erg ingewikkeld.
Dapper van je hoor Lautje.
Nog even wat anders: weet iemand wat er met de man gebeurd was die vrijdagmiddag bij het losspringen van de cross behandeld werd door de EHBO en later door het ambulance personeel?
Ik heb een paard zonder ruiter zien lopen, maar zag later dat degene die behandeld werd, niet de ruiter was, maar iemand anders.En nog wat anders: zit nummer 81 van vrijdag ook in dit topic? Is je paard nog helemaal heel? Ik zag dat je op hindernis 6 (het huisje) de peesbeschermers van beide voorbenen verloren bent. We stonden bij het langsrijden al te kijken: heeft ze nou wel of geen beschermers om? Het leke wel wittige beschermers, maar later op de foto's zag ik dat ze wel degelijk verdwenen waren en dat het wittige door de witte benen veroorzaakt werd (daar boven was het vies van de modder).
Ik was er met opstijgen na de keuring afgevallen.... heb alleen een blauwe kont 
Ik vind dat ideaal zeker met regen, alles blijft in de trailer en droog en je hebt heel veel extra ruimte.