Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar kan het hier niet bij houden. En reageren zonder bij te lezen voel ik me niet zo goed bij, dus vandaar....
Lief koppie heeft ie ook...

. Zitten er weer netje onder. HS zou eigenlijk eerder deze week komen, dag voor de cross vind ik niet ideaal. Maar goed, het zij zo. Nudine ook weer eens bekapt en KJ is ook even bekeken. Hij is voor best steil, dus volgende keer werkt hij die ook even bij. Ik moet eerst nog even goed oefenen met voetjes geven
en dat in het zand. Hoefsmid direct gebeld, nam niet op. Hopelijk komt snel weer goed en kan ik zondag gewoon starten!!

het minst erge vind ik nog dat ik zondag niet zou kunnen starten, maar op je paard zo te zien lopen is echt niks! Morgen om half 11 komt de hoefsmid, hopelijk loopt dan hij weer 100 % goed!

Ze geeft elke donderdag in Poppel les, dat is voor mij ongeveer 20 minuten.
En dat is wel mooi dat die nog een ronde mee kunnen.
Het is echt een aanrader. Erg mooi geworden.

EvelienH schreef:Wendel is gister naar Bessemeind gebracht, ze was erg rustig. Gelukkig!! Het is zo'n stresskip. Hopelijk is ze in 1 keer drachtig.
De merrie van een vriendin is weer leeg, is al 5 keer geinsemineerd.... Echt k u t.
Lekker dat Wendel rustig staat.