wat balen van Leo, hopen dat het in ieder geval niet te ernstig is en hij snel weer opknapt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

merrie. Van de week met les liep ze al net zo te draken als op concours. De hele truckendoos werd uit de kast gehaald.
.

): gewoon mee doen met de Amulet
T staat echt niet hoog. Het parcours kunnen ze nog in stap overheen als het moet.
Die van mij vond het ook soms zo leuk in de dressuur voor hobbelpaard te spelen.

?
. Ze is geen superdressuurpaard dat weet ik wel maar ze zou best leuk mee kunnen komen. Moet ze alleen wel zelf willen. Gelukkig heb ik nog een jong paard waar ik straks mee ga starten

malloesje schreef:Odessa1 schreef:De waterbak maak ik mij het minst zorgen om. Daar gaat ze altijd zo in.
Nu niet te hard roepen natuurlijk![]()
Zo heb ik gisteren een buitenrit gemaakt en ook gezegd dat Bop niet zo braaf was en we een beetje rustig aan moesten doen. Nog geen 500 meter later lag ik er naast

aaah ik zie het staan, vanaf 15.00 wordt de boel vrijgegeven, dus ga er denk ik tegen een uurtje of 16.00 heen denk ik