[SGW] Verslagen SGW Oudkarspel 2011

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:16

Het was bij mij ook erg onoverzichtelijk maar ik heb de kolom met de naam geselecteerd en daarna celeigenschappen en dan de tekstrichting van links naar rechts gedaan, dan leest het direct al heel veel beter.
Wat Noor betreft mag het wel zo blijven staan denk ik :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:17

Joh mensen meestal staat het er na 1 dag toch ook nog niet op. Vergeet deze lijst dus gewoon en wacht tot morgen. Ze passen het aan en dan kan iedereen het morgen toch zien??

Wees blij dat deze mensen een cross durven en willen organiseren. ( ben er verder zelf niet geweest dus geen idee wat er verder wel niet allemaal mis zou zijn maar ik heb het nu alleen over de uitslagenlijst) :) :)

CoriienRN

Re: Verslagen SGW Oudkarspel 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:18

Idd als ze het in een excel bestandje zetten is het makelijker :=

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:27

yvetjes schreef:
OK, wachten we nog even rustig af en houden we de brievenbus in de gaten voor de nazending van (stijl)protocol en eventueel prijzen ;-)

De prijzen en protocollen worden zeker na gestuurd.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:29

Marijke, het is niet het enige wat niet helemaal lekker liep.
Maar achter de schermen wordt hard gewerkt met een beetje hulp via wat pb's ;) , dus hopelijk is het morgen opgelost.
Zelf verbaas ik me er altijd over dat uitslagen zo laat gepubliceerd worden. Je hebt ze klaar als secretariaat, anders kun je geen prijsuitreiking doen. Dan is het publiceren niet meer dan de figuurlijke "druk op de knop".

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:30

Dat is best nog een klus Channy, als jullie iedereen de stijlprotocollen/prijzen gaan nasturen (en kost weer een hoop postzegels!). Maar compliment dat jullie dat doen. Niet alle organisaties doen dat (niet opgehaalde prijzen vervallen ook vaak aan de vereniging).

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:31

Bedankt Mirthe & Carmen :D

Jammer dat de uitslagen er verkeerd opslaan, dan kun je beter even wachten en de goede erop zetten ;)

M_i_R

niet als je belooft ze na te zenden omdat de prijsuitreiking zo lang op zich laat wachten ;)

Cchanny

Uitslagen zijn er nu afgehaald.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:33

misschien maar beter voor eerst idd, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!

LiesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:37

Krijg je sowieso je protocollen thuis gestuurd? Ook als je hier eigenlijk helemaal niet om hebt gevraagd?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 22:09

Ik heb nog even een vraagje aan iedereen die op zondag de cross gereden heeft, wat voor stiften hadden jullie onder, hoelang zijn die ongeveer en hoeveel grip had jullie paard?

Ik rij zelf namelijk altijd met simpele vierkantjes, en dat gaat eigenlijk op elke bodem fijn altijd, maar ik heb nog nooit op zo'n natte grasbodem gereden en zondag had mijn paard gewoon erg weinig grip op de bodem, en werd hierdoor heel erg terughoudend. Nu zijn er al heel veel topic's over welke stiften bij welke bodem, maar daar zegt de een dit en de ander het tegenovergestelde. Ik ben dus erg benieuwd waar jullie mee gereden hebben en wat jullie ervaringen waren zodat ik kan zien waar de meerderheid goede grip mee had, zodat ik volgende keer als ik ineens een natte bodem tref weet welke stiften ik eronder wil :) .

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 22:11

Van Noor weet je het al, die had "platjes". Hier grote punten buiten en kleintjes binnen.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 22:12

Ik had met de dressuur kleine vierkante in, maar daar gleed ze een paar x behoorlijk mee weg. Toen wilde ik rondom grote punten erin doen, maar 2 van de punten die wilden niet ;) Dus uiteindelijk heb ik in de voorijzers de kleine vierkantjes gehad, en in de achter ijzers de grote punten (waren ongeveer 1/1,5 cm). Hiermee had ik vond ik zelf nog wel aardig wat grip, alhoewel ik wel redelijk voorzichtig heb gereden in de bochten. Op de rechte stukken ging dit iig prima, daar ging ik namelijk best hard en dat ging gewoon goed.

Een vraag aan texelse, ben je niet bang als je grote buiten doet en kleine binnen dat ze op het harde (was toch een stukje van het losrijden naar het starthok) zo scheef lopen? Of is het verschil niet zo groot? Ik heb namelijk of alleen hele kleine of hele grote kalkoenen..

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 22:16

Die platjes had ik gezien ja :+ !

Zelf had ik kleine vierkantjes, maar dat was zeker niet ideaal.
Ik heb zelf ook nog grote zeshoekjes met puntjes liggen die ik gehad heb en nog nooit mee gereden heb, onder het mom "als hij het goed doet op vierkantjes, waarom dan iets ander onder doen".
Zit er aan te denken deze maar te gebruiken als ik weer eens een natte bodem tref, waarvan de kans erg groot lijkt bij de Vlietlanden.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 22:25

Ik had grote vierkante punten binnen en grote rechthoekige punten buiten. Ik had weinig grip. Van de start tot vlak voor 3 had ik wel genoeg grip.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 22:35

Ik noemde mijn stiften trouwens "vierkantjes" maar eigenlijk zijn het kleine rechthoekjes, maar net als Mirthe had ik vanaf H3 eigenlijk weinig grip en bij H1 en 2 nog wel.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 22:35

hetismij schreef:
Een vraag aan texelse, ben je niet bang als je grote buiten doet en kleine binnen dat ze op het harde (was toch een stukje van het losrijden naar het starthok) zo scheef lopen? Of is het verschil niet zo groot? Ik heb namelijk of alleen hele kleine of hele grote kalkoenen..

Dit laat ik altijd aan jongste over. Die beslist deze dingen. En volgens mij heeft die daar geen problemen mee gehad. Paard staat ook heel stevig op de benen, glijdt bijna nooit.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 23:12

Die van mij zijn heel rechthoekig, de korte zijde is net zo breed als die van een normale grote prop, maar de lange zijde is denk ik een keer zo groot. Ben er in Oudkarspel helaas 1 verloren en had er maar 8.

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 08:17

ik heb altijd van die zeshoekige zelfreinigende kalkoenen, ong 1 cm lang. Daar had ze nu op deze bodem ook prima grip mee. Maar moet wel zeggen dat het ook aan dit paard ligt, ze heeft van zichzelf al veel balans en grip.
Bij een andere had ik altijd deze kalkoenen voor en van die lange (2cm) punten achter aan de buitenkant en iets kortere (1,5 cm) aan de binnenkant achter. Ik deed dan wel altijd kortere aan de binnenkant om te voorkomen dat ze zichzelf beschadigen met die lange punten.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 08:27

Ik heb die van tacx grote in gehad en heb ook nog de kleinere er van :) ligt idd aan de bodem wat ik in doe.

Jobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 08:34

Cchanny schreef:
yvetjes schreef:
OK, wachten we nog even rustig af en houden we de brievenbus in de gaten voor de nazending van (stijl)protocol en eventueel prijzen ;-)

De prijzen en protocollen worden zeker na gestuurd.

Pas je op dat de protocollen (stijl) in het orgineel naar de KNHS moeten? Je moet dus kopietjes maken.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 09:03

JOBKE @ dat is vreemd want ik heb al 1 stijlprotocol mee genomen van Yvet ??

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 09:08

texelse schreef:
Van Noor weet je het al, die had "platjes". Hier grote punten buiten en kleintjes binnen.

Platjes aan de binnenkant en puntjes aan de buitenkant :+ }>

Ik wacht de uitslagen rustig af!

Jobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 09:20

Ik wist het ook niet tot een jaar geleden :o Toen waren bij mij de Stijlprotocollen ook erg laat en had ik ook wat beloofd wat ik niet na kon komen, want alles moest naar de KNHS.

Alles moet in origineel naar de KNHS. Zelfs de aparte hindernislijsten, springlijsten, coupons, etc.