Ik heb moeders alvast voorbereid dat we vroeg moeten. hopelijk is het wel licht als we weggaan want moet mijn schimmel ook nog wassen 's morgens. Is vrij nutteloos om dat de dag ervoor te doen.
ik hoop op een late startplek, heb al een aantal keer er vroeg mogen starten in Maarsbergen. Mara ik heb er sowieso weer zin in, zeker na het aanmoedigen gisteren in Vlietlanden.
Bij mij begint het toch al wel een beetje te kriebelen in mn onderbuik De training vrijdag in Putten was wel hoopvol, maar het daadwerkelijk op wedstrijd starten vind ik toch wel erg spannend hoor!
Margriet_
Geplaatst: 20-06-11 16:23
Hilde_ schreef:
Ik ook, aangezien Friesland niet echt naast de deur is. Heb er ook erg veel zin in
Volgens mij kun je soms beter een cross ver weg hebben dan dichtbij, de laatste twee crossen moesten we ver rijden, maar hadden we zulke luxe tijden dat we pas laat weg hoefden (10.30, 12.00) Bij een cross dichtbij ben je soms om die tijd met alle onderdelen al klaar
Ach ik zie wel hoop wel dat ik op tijd naar huis mag ivm verjaardag
Quinn
Geplaatst: 20-06-11 19:37
Mijn laatste cross was 40 minuten rijden. Startvolgorde is dit jaar in dat land op alfabetische volgorde. Heel apart maar je weet wel waar je aan toe was. Dit keer begonnen ze bij de letter C van het paard. Ik wist dus dat ik tussen 8.00 en 8.30 aan de beurt was. Ze houden dan geen rekening waar je vandaan komt en je heb ook geen gezeur over wie vroeg of laat wil starten. Is even wennen Ik zie wel hoelaat ik moet.
IK hoop van harte dat ik gewoon kan starten, ben na mijn val in Vlietland toch wel wat erger toegetakeld als ik had gewild Hoef pas zaterdag dus dat scheelt alweer een dagje, heb er iig wel heel veel zin in!
Dat zag ik idd ook sim, die moet heeeeeeeeeeel vroeg weg! Jantine jij mag 10 voor mij!
hetismij
Geplaatst: 20-06-11 21:27
Jee vroeg eruit, maar ook weer vroeg thuis! Nou hopen dat mn 'groom' nog mee wil En ik ga wel vrijdag alvast maar parcours lopen, dat kan gewoon toch tijdens de B-cross?