Ik neem de fiets wel gewoon mee, hij staat toch niet in de weg.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nou is mijn merrie ook super safe op smalletjes en ook in technische lijntjes heb ik weinig problemen. Misschien dat het daarom meevalt. Het enige lastige was de lichtval (paard met bodemvrees) en de afsprong, omdat ik daar de landing niet fijn van vind. bianca1980 schreef:Als er nergens ervaren mensen zitten dan vraag ik me eerlijk gezegd ook serieus af hoe de uitslagen ed op de dag zelf gaan goedkomen.....Ik heb geen zin in urenlange problemen op een dag......mmhhh.....
Ik krijg eerlijk gezegd ook iets minder zin in de cross zelf, helemaal omdat ik er nog nooit gestart ben en nu een beetje vrees voor allerlei problemen de dag zelf.
TeeGee schreef:De uitslagen in Oudkarspel laten meestal erg lang op zich wachten en de keren dat ik meedeed klopte er ook geen hout van![]()
Dressuurcoupons kwamen vorig jaar ook pas aan het eind van de dag.
Venthe schreef:Ik heb vandaag eindelijk bericht gehad op mijn mail die ik 2 (!) weken geleden gestuurd heb.
Inderdaad erg jammer dat je bij het BB ook na 3 weigeringen euit moet. Heb me dus in de klasse B laten staan, ga me niet afmelden maar had toch gehoopt dat je het BB gewoon af mocht maken. Hopelijk veranderen jullie dat nog voor volgend jaar.
Ik zelf heb er als nog zin in, snap dat het een behoorlijke klus is voor de leerlingen maar vind wel dat het dagelijks checken van de mail en het wat meer supporten van de wedstrijd er gewoon bij hoort en misschien wat serieuzer aan gepakt had kunnen worden.
bianca1980 schreef:ponyparadijs schreef:Dat probleem heb je ook op andere SGW wedstrijden.
Ik kan me dit jaar Westerbork nog herineren. Dat was met de uitslagen ook een groot drama.
Bij Oudkarspel vorig jaar duurde het wel lang. Maar het was bij ons wel correct!
Bij lang niet allemaal is het drama !!!!!, Chaam en Etten leur waren echt mega snel, in Westerbrok ging het even mis maar duurde het niet extreem lang, castenray was ook erg vlot met alles, dat was het eerste jaar dat Westerbork georgansieerd werd ook wel anders, daar werd ik namelijk eerste en toen heb ik een hele dag gewacht.
Het is namelijk heeeeel erg vervelend als je bij de kopgroep starters zit en zo lang moet wachten nadat ook de laatste uit de cross is. Dressuur uitslagen kunnen vrij snel doorgevoerd worden lijkt me en coupons en stijluitslagen moeten gewoon vlot gepakt kunnen worden.
Weet niet met wat voor programma's organisaties werken, maar ik was er gister bij eentje die vult alleen de uitslagen in en dat programma zetten alles automatisch op volgorde.!!!!
Het feit dat het draaiboek al weg is vind ik dan niet heel erg voorspellend.....(in combinatie met de rest van de info wat je al hoort)
texelse schreef:Bianca: het geeft idd te denken, maar het is nog bijna 2 weken. Via pb wat tips gegeven, en hopelijk maken ze daar, en ook van andere tips die binnen komen, gebruik van. Natuurlijk had de mail eerder beantwoord moeten worden, maar ik weet ook niet in hoeverre de school hier in betrokken wordt. Het lijkt mij dat zoiets toch begeleid moet worden, en daar horen dit soort dingen ook bij. Je kunt van een groep welwillende jonge meiden (of zijn er ook jongens bij) van pakweg 17 of 18 (schat ik) niet verwachten dat ze alles direct correct regelen. Met vallen en opstaan word je groot. Het probleem is dat ieder jaar hier weer nieuwe leerlingen zijn die ook weer "vallen" om te leren. Dus meer begeleiding van de school is misschien geen overbodige luxe.
heleenxx schreef:Ik heb tot nu toe alle keren mee gereden daar en ben ook alleen maar positief eigenlijk.
Iedereen zeurt altijd dat de uitslag zo lang duurt, maar ik vond dat best meevallen eigenlijk. Die meiden werken er hartstikke hard voor. Als je dan een half uurtje langer moet wachten, maakt mij dat niet zoveel uit. Ieder jaar verloopt het ook weer vlotter.

texelse schreef:Ik begrijp je reactie wel hoor Roos, maar de organisatie schiet er niets mee op als hier gekibbeld wordt.
Laten we ze liever, indien nodig met raad en daad bij staan. Via pb kunnen er misschien nog wat tips etc. doorgegeven worden. Er is al een en ander doorgegeven, en ik heb het gevoel dat ze hier zeker wel voor open staan. In ieder geval, als ze raad willen, dan weten ze een aantal personen waar ze vragen kunnen stellen.

Eef_Bam schreef:Ook ik vind dat de sgw vorig jaar super georganiseerd werd, op de uitslag moet altijd wel even gewacht worden, maar dat was imo niet anders dan bij een gemiddelde cross. De cross was vorig jaar in ieder geval super gebouwd, heel vriendelijk voor de B en voor de L en M wat mooie uitdagingen en echt een gemiddelde cross qua moeilijkheid.
Leuk dat de website geupdate is, maar ik snap de tabel niet zo goed, het lijkt nu net alsof de BB geen dressuur of springen heeft?
Tip, misschien is het handig om de deelnemerslijst er ook op te zetten, dan kan iedereen zien of zijn inschrijving goed binnen gekomen is en klopt.

texelse schreef:Nou..... vanuit Vianen voor een oefening...dan is er dichterbij wel wat te vinden, maar positief ingesteld er op af. En het overkomt de meesten wel een keer dat ze de finish niet halen. Dus niet getreurd, dan gewoon genieten van een lekkere dag weg.
Dat zagen we ook maar als oefening. Paard vind het gewoon nog erg spannend terwijl ze met de trainingen nog maar weinig kijkt, dus het is gewoon een questie van kilometers maken hoop ik.. Maar ik heb er wel weer zin in
vind het sweertje ook zo leuk die er hangt gr_roos schreef:[Bianca, sorry dat ik het zeg, maar je komt een beetje azijnpisserig over terwijl je er nog nooit geweest bent. Je kan wel merken dat je nooit dagje sgw secretariaat heb gedraaid. Ik vraag me af of je überhaupt wel eens vrijwilliger bij een sgw bent geweest in wat voor vorm dan ook.