Ik dacht nog wat zou ze nu hebben bedacht... Dat dus! Leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zie www.maaikedevries.nl . Nu nog 'even' alle kaartjes verwerken

. 
Want had gezegt, als die stopt op de boom voor het water, rijd er dan achterlangs en rijd daarna pas weer toe. Dan hebben ze het gezien, en springen ze vaak wel. En dat werkte
_Sim_ schreef:Ik zeg niet dat het makkelijk was Bianca, maar ik bedoel dat de hindernissen simpel waren en niet hoog. Het geslinger maakt het wel wat lastiger.
hoog was het zeker niet !!!. Maar evengoed heb ik om mij heen nog wel "dingetjes" gezien dat ik dacht...allemachtig dat begint lekker allemaal....
, in het filmpje van Riannuh zie ik ook dat weer terug, de film komt als eerste op de 3 sprong van het Z uit en dan zie je haar ineens een mega bochtje draaien naar de B dubbel...Dat bochtje hadden wij even gemist..
wat heb je gekocht dan ?? ik wil ook zo'n camera..
( lees het net al)
Voel me flink belabberd.
)
Arany keek goed mee, zocht zelf de hindernissen op en trok volop aan. Bij de dubbel op de hei zelfs een *ooooh goed gedaan, wat mooi* vanuit het publiek. De waterbak ging ook goed, ze liep fijn door. Wel super grappige foto's gemaakt door Evony:
. Klopt, volgens mij zag ik jou ook met inrijden maar wist het niet zeker!
en jij hebt het meteen gesloopt
. Heb de link doorgestuurd naar mam
Evony schreef:@bianca hmmm ik weet niet hoe dat zit, zal er even na kijken, geef anders je mail maar even over de PB dan stuur ik ze vanavond door
(hahaha na alle opties geprobeerd ..moest het toch gaan lukken..
) 
)