[SGW] Voorbespreking SGW Castenray 7/8 mei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

peetje1970

Re: Voorbespreking SGW Castenray 7/8 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 08:59

karin l
als je nog een voorlezer nodig hebt laat maar weten heb net een pb proberen te sturen maar weet niet of die wel aankomen snap niet precies hoe dit moet.ik woon in de straat van de SGW dus zo ter plaatse

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 09:20

peetje1970 schreef:
karin l
als je nog een voorlezer nodig hebt laat maar weten heb net een pb proberen te sturen maar weet niet of die wel aankomen snap niet precies hoe dit moet.ik woon in de straat van de SGW dus zo ter plaatse

Je moet als je iemand een bericht stuurt echt op PB drukken en niet op email... ;) denk dat dat fout gaat want dat merkte ik in berichten van jou naar mij ook. Als je op verzenden drukt zie je heel duidelijk aan WIE je het bericht gestuurd hebt en wat je geschreven hebt. :)

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 17:04

Dank je wel voor de leuke berichten! Zo voel je toch iets minder alleen!

peetje1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 19:09

geef ook maar de tijden vast door zodat ik weet wanneer er iemand moet zijn.of als het niet nodig zou zijn om te kijken ben benieuwd wat een haflinger allemaal kan in het SGW

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 07:31

Ik sta in het starttijden topic na je reactie, omdat ik geloof dat dat hier niet alle maal mag.
Zoals het er nu uit ziet heb ik wel hulp die niet kan lezen. Mijn vriend gaat mee, maar hij vind het paarden gebeuren niet zo! ;) Vandaar... Als je kan ben ik super happy :D
Ik moet in ring 8 aom 9.22.
Ik rij nooit lang los trouwens.... Mijn kortst record was 1 halve volte :?
Maar ja als vast bedankt. Ik stuur je wel even een PB voor nummers enzo! _/-\o_

Lautje_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 08:33

Lautje_17 schreef:
Ik start B paarden met Lucky Girl :D onze derde cross! kan niet wachten...

Helaas is lucky geblesseerd |( gelukkig mag ik met mn andere paardje nog op dat plekkie starten.... eerste cross met Marnix :)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 23:27

Oh, wat vervelend Lautje. Maar wel fijn dat je met een ander paard mag starten!

Ik heb er zin in jongens!! Giga liep vanavond lekker. Gewoon lekker dressuurmiepen ;) . Nou morgen nog en dan vrijdag wassen en vlechten (hm, daar heb ik dan wel wat minder zin in :Y) ). Ben benieuwd hoe ze het aanpakt hoor. Het is alweer even geleden.

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 07:16

Ik heb een groom! Heerlijk een goede vriend gaat mee!! Zo fijn dat een vertrouwd persoon mee gaat!
Dank je wel voor de leuke reacties nog!
Peetje: ik ben goed herkenbaar dus ik laat je nog wel even weten als ik andere starttijden krijg. Rij je zelf ook mee?

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 07:33

Als je een donker paard met veel wit in het geel met zwart voorbij ziet komen ben ik dat :-)

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 08:12

Fijn KarinL dat je een groom hebt!

Wij hebben er ook zin in! Vanavond nog een springles en dan morgen nog ff dressuur, wassen en vlechten.
Zaterdag om kwart over 6 weg en dan zijn we mooi op tijd :)

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:02

Bij mij nog steeds onzeker of ik kan starten. Ben wel aardig hoog op de wachtlijst gekomen. Spannend

Wel heel vervelend om te lezen dat je plek dan komt van mensen die zich er ook erg op verheugd hadden. :(:) voor diegenen.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:33

Inderdaad vervelend Pol, kan met voorstellen dat het lastig plannen is (zegt de controlefreak).

Ik ben benieuwd komend weekend, de organisatie zal er weer alles aan (moeten) doen om het terrein goed te houden. Ik kan me nog herinneren (2 jaar geleden) dat ze constant met de trekker met water naar de beek gingen om de pof eruit te krijgen op het dressuur en springterrein, ik hoop dat de cross zich goed houd met dit droge weer.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:47

We zeiden het hier net vanochtend over het terrein. Ben heel benieuwd hoe dat zich nu houdt, eigenlijk zouden er 's nachts even flink wat buien moeten vallen. Helaas ziet het er niet zo uit.
Je moet dan alsnog vroeg weg Venthe, ookal mag je al wat later. Wij vertrekken half uurtje eerder.

Ik heb er iig goed zin in! Ben met springen en de cross redelijk makkelijk te herkennen aan bruin/ roze setje. Staat ook wel in mijn profiel.
Vanavond hopelijk nog ff oefenen hier op de wei tussen de bordjes en dan zijn we er wel klaar voor denk ik. :)

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:51

Wij vertrekken rond een uur of 6! :)

Je kunt mij herkennen aan een grootte C palomino pony die in de graag even gek wil doen :+
In de dressuuur met Creme veterrijlaarzen aan de voorkant.
In het springen en in de cross in het rood/grijs met rode rijlaarzen! :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:59

Vorig jaar hadden ze ff snel het losspringen nat gemaakt, beetje te nat.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:59

Ik ga niet letten op veterrijlaarzen en bruin/roze setjes hoor. :P
We zijn toch allemaal verplicht om een startnummer te dragen :+
(behalve ik als groom haha)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:02

Het probleem is als je nu gaat sproeien dat de grond te droog is om het op te nemen en dan blijft het liggen... Hoop niet dat de bodem een 2de VP is :+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:02

Yolien schreef:
Ik ga niet letten op veterrijlaarzen en bruin/roze setjes hoor. :P
We zijn toch allemaal verplicht om een startnummer te dragen :+
(behalve ik als groom haha)

Ik draag mijn rugnummer niet met dressuur... :o vind dat zonde van mijn set en ook niet fijn zitten. Mijn groom houd hem op voor mij.. :D nog nooit wat van gehoord.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:08

Ik heb altijd een hoofdstelnummer om met dressuur :o

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:09

TeeGee schreef:
Ik heb altijd een hoofdstelnummer om met dressuur :o

die heb ik ook idd, maar die vergeet ik steeds ook op te doen.... _/-\o_ lekker slim. Maar ik doe hem dan niet aan het hoofd maar op het dekje. Bull heeft al een fijn koppie en zo'n nummer is dan wel erg grof, daarbij vind "meneer" dingen snel jeuken dus dat vind ik niet handig.

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:11

Aardig van de organisatie dat ze mensen naar achteren zetten zodat ze later kunnen starten, maar nu moet ik eerder starten.... Moet net zo goed 2,5 uur rijden. Daar baal ik wel een beetje van.

Ik hoorde net op de radio dat zondag regen wordt voorspelt. Als het niet te hard gaat, is dat niet verkeerd voor het terrein. Hopelijk is het niet een enorme stof bende!

Heb geen hoofdstelnummer, dat vind Arany alleen maar irritant. Met dressuur die ik gewoon mijn startnummer om, jammer dan dat het er minder mooi uit ziet.

Heb er wel weer onwijs zin in! Alleen staat mijn andere merrie op knappen, die is eigenlijk zondag aan de datum voor bevallen van haar veulen. Hopelijk gooit ze het er eerder uit, of wacht nog een dagje!

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:18

Ik zal er vanavond eens langsrijden, maar ik denk dat we ons kunnen voorbereiden op een hoop stof....

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:28

Vorig jaar 2 keer compleet verregend dus stof is ook wel een keer leuk :D

Dan was dat te nat sproeien van het losrijterrein denk ik al 2 jaar terug.

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:28

In etten-leur was het toen ook zo stoffig, mijn laarzen waren aan het eind van de dag mooi bruin ipv. zwart en als ik met mijn hand over mijn voorhoofd veegde zat er een grote zwarte veeg over mijn arm :+

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:34

pol013 schreef:
Bij mij nog steeds onzeker of ik kan starten. Ben wel aardig hoog op de wachtlijst gekomen. Spannend

Wel heel vervelend om te lezen dat je plek dan komt van mensen die zich er ook erg op verheugd hadden. :(:) voor diegenen.

Mijn plekje is je van harte gegund hoor :P
Ik hoopte eerst ook nog dat er afmeldingen zouden komen, stond ook op de wachtlijst. Tegen de tijd dat ik bovenaan stond (vorige week) moest ik zelf afmelden |( Paard met dik been op stal.
Ben allang blij als mijn paardje straks weer goed is. Crossen is dus even het laatste waar ik aan denk, dus ja, ook einde voorpret. Hopelijk komt er snel een topic voor Vlietland, kan de voorpret weer opnieuw beginnen.