Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peetje1970 schreef:karin l
als je nog een voorlezer nodig hebt laat maar weten heb net een pb proberen te sturen maar weet niet of die wel aankomen snap niet precies hoe dit moet.ik woon in de straat van de SGW dus zo ter plaatse
denk dat dat fout gaat want dat merkte ik in berichten van jou naar mij ook. Als je op verzenden drukt zie je heel duidelijk aan WIE je het bericht gestuurd hebt en wat je geschreven hebt.
Vandaar... Als je kan ben ik super happy
. Nou morgen nog en dan vrijdag wassen en vlechten (hm, daar heb ik dan wel wat minder zin in
). Ben benieuwd hoe ze het aanpakt hoor. Het is alweer even geleden.

Yolien schreef:Ik ga niet letten op veterrijlaarzen en bruin/roze setjes hoor.![]()
We zijn toch allemaal verplicht om een startnummer te dragen![]()
(behalve ik als groom haha)
vind dat zonde van mijn set en ook niet fijn zitten. Mijn groom houd hem op voor mij..
nog nooit wat van gehoord. TeeGee schreef:Ik heb altijd een hoofdstelnummer om met dressuur
lekker slim. Maar ik doe hem dan niet aan het hoofd maar op het dekje. Bull heeft al een fijn koppie en zo'n nummer is dan wel erg grof, daarbij vind "meneer" dingen snel jeuken dus dat vind ik niet handig. 

pol013 schreef:Bij mij nog steeds onzeker of ik kan starten. Ben wel aardig hoog op de wachtlijst gekomen. Spannend
Wel heel vervelend om te lezen dat je plek dan komt van mensen die zich er ook erg op verheugd hadden.voor diegenen.
Paard met dik been op stal.