Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

muts_marijke schreef:Als je er toch bij blijft zitten kun je haar toch net zo goed aan een touw vast houden? Als ze 1 keer schrikt is ze weg. straks rent ze ervandoor met een draad om der been. Denk dat dit bij geen van onze paarden zou werken.
Overigens niet naar bedoeld maar ben een beetje verbaasd.
is voor het beest lekkerder dan een trailer.
maar wel van die hoge (1,50 ofzo?) en dan dubbel draad dus 1 boven en 1 halverwege en er blijft iemand bij zitten.ponyparadijs schreef:Ik moet ook even andere paaltjes regelen. Want deze zijn een krijgertje en daar wil ik haar niet alleen mee laten. Heb je voor bull ook een klok of staat hij zonder stroom?
niets is bij hem belangrijker dan vreten.... Ik kijk een situatie wel per keer aan of ik hem alleen laat. Maar bij Diepenhiem stond hij op zo mooi stuk naast de auto en een andere, geen drukte etc dat ik ben gaan rondlopen. Mijn vorige paard stond weleens aan de trailer en was dan ook ineens weg, ook al was ik erbij, kheb hard mogen lopen...
zij beet de knopen door. Later dus aan een ketting.

ai_luf_u schreef:Margriet_ schreef:Het was vorig jaar niet in de bak, maar op het kleine weilandje naast de bak voor de manege. Voor het springen dan. Caro niet door mij hoop ik?
echt?
geheh dasn is mijn geheugen echt een zeef xD
maar het was wel heel mul he, of heb ik dat ook fout xD

Lappie_Lap schreef:Mijn vorige paard kon heel goed los op de trailer dus dat deed ik ook vaak asl een weitje niet mogelijk was, maar Bull wil gaan liggen om te rollen dus dat bleek niet zo'n strak plan. Ik heb hem gewoon in een weitje gezet en aangekeken op afstand.Het lijkt mij ook zoooo fijn om m'n paard in zo'n prikweitje te zetten.
Hoe hebben jullie dat met aanwennen gedaan? Eerst nog wel aan het touw in het weitje?