Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xSiep schreef:Ik ben ook al zenuwachtig, voor de dressuurSpringen en crossen zie ik geen probleem. Maar dat dressuurproefje bezorgt me bijna slapeloze nachten
Wat als ie dit doet of wat als er dit ... Rij je helemaal naar Markelo met een paard wat je niet eens binnen een paar bordjes kan houden
2 dagen heen en weer...
landiamo schreef:@Linda
Jaaa daarom!![]()
Ik maak me daar geen zorgen om... me paard is M springen en M dressuur geweest!
Het is vooral een kwestie van vertrouwen bij me lieve ruintje! Nu doet die echt alles voor me dus ik maak me daar geen zorgen over.Alleen de dressuur is soms heel erg aanpoten, maar dat komt helemaal goed ik voel het gewoon
Wanneer doe jij eigenlijk mee??
Ik hoop dat ik niet tegen alleen maar volwassenen hoef te rijden........Dat vind ik namelijk nooit leuk want ik heb altijd wel behoefte aan een ''kletsmaatje'' tijdens het rijden
bianca1980 schreef:hey carmen, wat balen zeg...heeft ze zich in stal geblesseerd. Als het een snee is, is het met goed schoonhouden en stappen misschien zo weer over?? als de kreupelheid dan veroorzaakt word door de wond.
Als ik maar 165 haal, dan is het voor deze ene keer wel ok. Na het springen heb ik dan tijd om te kletsen
Vind het altijd wel belangrijk voor dressuur en springen echt serieus los te rijden. Voor de cross spring ik hooguit 2x over de "losrij-crosshindernis" en vlak voordat ik moet starten een keertje flink galopperen om zodat ze de longen goed open heeft. Verder vooral gezellig kletsen en stappen tot het zover is dat ik naar de startbox mag! 

!! Ben benieuwd..
Toppie!
leuk op je vrije dag
mistid schreef:De Vos heeft de hele winter propgaten gekregen op speciaal verzoek van mij. Als ik nog een keer ging trainen had ik het echt wel nodig. Gevolg: ik ga zaterdag op crosstraining en Vos sprong heel fijn en hoorde elke keer een zachte metalen tik, was ik heel vergeten dat hij ijzers onder had... Dus ook zonder proppen. Verstrooid? Neeeeeeeeeeeeeh!