Je komt uit NoordHolland? Dan kom je via de kant van Hillegom Lisse in gereden, dan heb je geen probleem hoor. Via de andere kant is wel iets lastiger, dan moet je een stukje om.
ja ik baal dr van, via sassenheim wist ik het wel aan te rijden, maar nu moet ik denk ik doorrijden over de A4, dan de A44 terug rijden om via hillegom lisse in te rijden.
@Javayo. je ziet het niet goed maar waar amber overheen spring is een soort -V- vormige plank. er staat geen enkele sprong in met standaards en een balk, athans de jaren hiervoor niet;)
Leuk Zis! Ik rij zondag, dus we komen elkaar niet tegen. Morgen mijn zoon zijn verjaardag vieren. Maar iedereen die morgen gaat, alvast veel succes en plezier!
Leuk dat filmpje! Denk toch dat ik te laag heb in geschreven.... maar ja dan dus extra op houding letten en de volgorde van het parcours. Iedereen die morgen gaat: heel veel plezier en zet m op! Ik heb er zin in, en het weer lijk mee te werken!
ik denk ook dat ik me te laag heb ingeschreven, is wel onze eerste oefencross, vandaar toen ook die keus, maar denk dat ik ook wel paarden hoog had kunnen doen. ach ja, zien wel.
Is denk ik ook moeilijker in ritme komen zo. Dat vind ik wel een groot nadeel van dat vroege inschrijven. Maar wel erg goed voor het vertrouwen als het goed is. Ik doe geen setje, een olijf groen scapa dekje denk ik die komt net uit de was. verder weet ik het niet.
Ik werd donderdag nog gebeld dat ik vandaag toch nog zou kunnen starten. Ben alleen ziek, dus moest het dit jaar toch voorbij laten gaan. Ben benieuwd naar de foto's van degenen die wel gaan. Veel plezier.