Maar nu ben ik 1 keer eerder bij Rob geweest en heb toen bij een sportveld?? ofzo geparkeerd. Is dat nu ook weer de bedoeling of moet dat ergens anders?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
er zitten wat sexy weigeringen in,,, met name op de haag
een snack ball, hij vind het helemaal tof volgens mij, dus ik ben benieuwd hoe lang dat mee gaat
Zephyr schreef:Zo, dat was het dagje wel weer! Zeph was weer superbraaf en we hebben echt lekker getraind. Ik zat alleen bij allemaal helemaal groentjes in de les, dus in het begin schoot de groep daardoor echt helemaal niet op, maar gedurende de les gingen alle paarden best lekker springen en hebben we echt nog lekker getraind! Zeph begint voor mijn gevoel ook wat beter ritme te krijgen, dus ik ben wel echt heel erg bl;ij met hem....

Diertje pakt het allemaal zo fijn aan! Ben echt super trots op haar!
Zag er toch niet erg fijn uit.... Maare die appeltaart hou ik tegoed
Etten-Leur?? haha!jipje_niekje schreef:Ook ik heb gisteren weer lekker getraind met AnoesjeDiertje pakt het allemaal zo fijn aan! Ben echt super trots op haar!
Helaas niet Jipje kunnen rijden, want ik haalde hem van de trailer af met een dikke knie. Is er gelukkig niet kreupel aan en was weer slank nadat hij weer een uurtje in het land had gelopen.
Hopelijk heeft Paul niet al te veel last van een stijf lijfZag er toch niet erg fijn uit.... Maare die appeltaart hou ik tegoed
Etten-Leur?? haha!
En echt respect voor Lielle en haar moeder vanwege het engelengeduld voor UkkieEcht toppie hoe jullie dat samen hebben aangepakt en dat je uiteindelijk toch nog even aardig relaxed rond hebt kunnen rijden!