heb ook een ander topic betreft de training op zaterdag.
maar hoezo gaat het niet lukken Joyce? is er iets met Gizmo?
GAM
Geplaatst: 18-07-11 08:27
nee gelukkig niks met Gizmo maar allerlei omstandigheden bij elkaar. KWB is weer in aantocht. en nog 2 dressuurwedstrijden in aantocht. Laten we zeggen ik wil iets teveel
haha dat is ook een luxe probleem haha. Ik heb er 2 voor mezelf en Mill dan maar dat vind ik meer dan genoeg naast m'n werk, huishouden en sociaal leven die ik er opna probeer te houden. haha.
het super schimmeltje van Jenny zal weer aanwezig zijn. Loesje is heel klein, maar wel ontzettend dapper en springt heel hoog (voor haar doen/schofthoogte).
wie ik meeneem weet ik nog niet
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-11 18:35
aangezien mijn topics om de beurt worden gesloten zal ik hier ook de trainingen van zaterdag plaatsen, de volgende data op zaterdag staan op de agenda: 27 augustus & 10 september
Ik moet helaas afzeggen voor zondag. Wij zaten in de incubatie tijd van droes, maar er was toch weer een geval bijgekomen, dus ik ga het terrein voorlopig nog niet af
norwind
Geplaatst: 02-08-11 13:11
Heel verstandig om geen enkel risico te nemen.
Misschien is er nog een andere cross liefhebber die jouw plaats op zondag 7 augustus wil innemen???
Merel_Claire
Geplaatst: 02-08-11 13:16
Ik volg dit even, want misschien wil ik ook wel een training meerijden in augustus.