[SGW] Regiotrainingen West 2011

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Javayo

Re: [SGW] Regiotrainingen West 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 10:17

Hier update van mij ;)

Ik heb bijna 4 weken terug mijn arm (elleboog) gebroken, bijna 3 weken terug geopereerd. Nu kan ik mijn arm weer bewegen, zij het nog beperkt. ik mag mijn arm over 2 tot 3 weken weer volledig belasten. Pleun is super meewerkend om mijn gemiste crosstrainingen in te kunnen halen. Eigenlijk zou 2 juli in Ursem mijn volgende training moeten zijn, maar gezien hoe kort ik dan weer volledig mag belasten heb ik gevraagd deze te verplaatsen naar 4 juli in Rotterdam. Daar woon ik vlakbij, dus als ik dan halverwege moet stoppen omdat ik het met mijn arm niet volhoud dan heeft mijn paard wat korter op de trailer hoeven staan.

Dus tot 4 juli in Rotterdam :)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 09:25

Gisteren een prima training gehad in Rotterdam +:)+

Het weer was uitstekend, het terrein lag er goed bij :-)

Bleek toch maar weer dat je de TomTom beter niet altijd kan vertrouwen, de mensen die op TomTom reden kwamen uit bij een tunneltje waar ze met trailer niet onderdoor konden := . Degenen zonder tomtom, die de oorspronkelijke routebeschrijving volgden van Pleun reden in 1 keer goed :D .

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:11

haha, de tom tom houdt er inderdaad geen rekening mee dat je trailer niet onder de tunnel doorpast. Toevallig was ik laatst daar in de buurt en toen bedacht ik me al dat ik de routebeschrijving van Pleun zou gaan volgen :D ik doe 4 juli mee in Rotterdam, ik ben benieuwd! sowieso 1e keer op dat terrein en 1e keer na de breuk in mijn arm.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 14:00

Fijn Javayo dat je weer aan de slag kunt! Ik was er vorige week woensdag bij in Rotterdam en heb lekker getraind bij Rom. Waren met zijn tweeen, dus veel kunnen doen en ook veel aanwijzingen gekregen. Terrein in Rotterdam is compact en daardoor overzichtelijk. Achteraf wel jammer dat we geen watertraining hebben gedaan, maar water lag er onvoldoende verzorgd bij. Lappen landbouwplastic en wrs was ondergrond ook niet goed. Veel plezier 4 juli! Ik mag zaterdag 2 juli naar Ursem. Maar eerst naar Maarsbergen vrijdag.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:55

ursem sla ik maar f over, aangezien ik nog maar moet zien of ik een hele training vol hou, en rotterdam daar zit ik zo. succes in maarsbergen!

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 20:54

Even voor de leken richting onder ons voor richting Rotterdam. Ik rijd nml altijd op TOMTOM, vanaf waar kan ik 'm niet meer vertrouwen? (voordat ik morgen achteruit met de trailer kan)... ^)

Tot morgen!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 21:30

Heel snel na de afslag al. Vanuit zaandam zul je de A13, en dan de A20 nemen, afslag 15, Crooswijk eraf, onderaan afslag links Rottebrug op, je tomtom zal je dan de eerste wéér links sturen, maar dan moet je rechtdoor blijven rijden, en de routebeschrijving van Pleun volgen.

Tot morgen denk ik, ik rij in ieder geval keertje in de groep van 18 uur mee :)

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 21:32

Ah dankje, ik had het net al even vergeleken met elkaar, de ANWB en Plein zijn beschrijving.
Ja, dan rijden we in dezelfde groep. We hebben een erg leuk groepje (al zeggen we het zelf hihi), tot morgen!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 21:39

das mooi :) ik rij normaal op zondag mee, maar dit is een inhaalles. tot morgen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 22:01

Nou, tot morgen dan :-)

Gewoon de routebeschrijving van Pleun volgen, dan gaat alles goed :-)

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:42

Ik ben gisteren niet wezen trainen in Ursem helaas.
Mijn paard is van een burggetje afgevallen en heeft een aardige wond.
Dus die doet voorlopig even niks behalve op het land staan :)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:35

Sterkte Zamero, wat een pech :(:)

Ik ben vanavond in Rotterdam geweest. Was weer een zeer geslaagde training. Veel gesprongen. Was weer de eerste keer sinds de breuk van mijn arm. Gelukkig had ik niet te veel last, al voel ik nu wel de spieren... maar goed, als dat alles is! :)
Was wel een heel leuk terrein, vooral door zo'n gat in de heg vond ik wel even spannend en de coffin vond mijn paard moeilijk.

Margit, hoop dat je je niet te veel had bezeerd aan het eind van de training? :(:)

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:57

Heyhey,
Het was leuk he!
Mijn paard vond het ook heel leuk, iets te leuk. Ik wilde hem eerst als straf een week geen eten geven (dat is natuurlijk een grapje :P), maarja dat vond ik ook weer een beetje zielig, dus ik heb hem maar gewoon beloond en verwend.
De eerste keer dat ik viel kwam ik terecht op mijn hand, mijn linkerduim doet veel zeer, maar kan gewoon bewegen, dus dat zal wel meevallen.
De tweede keer dat ik viel (lees: gelanceerd werd) landde ik op mijn hoofd en maakt ik een koprol achterover. Tijdens mijn val heb ik op mijn tong gebeten haha en de linkerkant van mijn kaak doet veel pijn.
Maargoed, gelukkig doe ik alles met rechts dus die linkerkant maakt dan ook niet uit ;) :P

Ondanks mijn valpartijen vond ik het echt heel leuk en mijn paard deed het ook echt wel heel goed. Misschien moet hij maar op gedragstherapie om zijn emoties onder controle te leren houden hahaha.

Ik heb nog leuke foto's van jou Javayo. Apple, van Mike heb ik ook foto's en Shelley van jou ook.
Laat maar even weten hoe jullie ze willen ontvangen, via mail o.i.d., dan stuur ik ze wel even op.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 07:51

Die tweede val zag er ook naar uit idd!
Mijn foto's zijn allemaal bewogen, verkeerde instelling gekozen! :( dus ik ben heel blij dat er foto's zijn hihi, je mag ze wel naar shelleyroby@hotmail.com sturen ajb. Volgende keer Den Haag he? Ben ik ook benieuwd naar!

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 08:08

Volgens mij heb je in Den Haag een deel zo diep dat je met je paard kunt zwemmen. Ik weet het niet zeker, maar dat lijkt me echt heel leuk!! :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 08:34

Den Haag weet ik niet, daar ben ik nog nooit geweest.

Renswoude heeft wel een gedeelte waar je kunt zwemmen :D :D

Leuk foto's *\o/* die kunnen naar apple@bokt.nl

Tweede val? Ik heb echt niet op zitten letten :oo . Dacht dat je er 1 keer naast lag :)) (heb die val van M. ook al gemist :+ )

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 08:45

haha jij stond ook veel te veel te kletsen Katja! ;)
Die val van Mike had ik juit gemist, was zijn arm nou uit de kom of wat gebeurde er?

Michiel die heeft zijn buikje de volgende keer vol dus van alle appeltaarten die meegebracht worden haha

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:08

Gelukkig valt de schade van je val mee, struikelde hij ofzo, bij die laatste val? of gaf hij een bok dat hij je zo ongewild in een koprol lanceerde? Hij was inderdaad wat huppelig, haha, daar heeft mijn paard ook een handje van. M'n allereerste crosstraining viel ik er door zulk gebok ook naast. nu bokt hij nog wel eens, maar het is uit te zitten.

Katja, hoe gaat het met mike's arm? ik vroeg me ook af of z'n arm nou uit de kom was? lijkt me pijnlijk.
Mijn arm doet vanmorgen gelukkig niet al te veel pijn, voel de spieren wel, maar die moeten ook weer wennen aan dit soort inspanningen.

Ik ontvang ook graag foto's :) pm je wel f m'n e-mailadres. Mijn stalgenootje die mee was heeft ook leuke foto's gemaakt, maar alleen van mij :o

Sjel, ik zag er wel een foto van jou tussen zitten op die heg, ze deed even een testfoto maken omdat ik na jou zat, die kun je vast krijgen, zal het haar even vragen.

Deze 2 had ze voor mij net al in een topic gezet, weet niet of we foto's mogen plaatsen, dus ff zo:

http://i446.photobucket.com/albums/qq18 ... oss034.jpg

http://i446.photobucket.com/albums/qq18 ... oss045.jpg

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:20

Meiden ziet er goed uit.

Als het goed is kan je in den haag niet zwemmen hoor, dat is denk ik renswoude die je bedoeld.
Tenminste dat was 2 jaar terug dat er in den haag niks was :)

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 09:23

Fijn dat je arm niet al te veel pijn doet. Oh, die zou ik heel graag willen hebben! Bewijsmateriaal van die enge heg hihi. Gaaf hoor jouw foto's! Ziet er imposant uit hé, die boom ook. Valt me nu pas op :D

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:24

In renswoude kon het inderdaad, ik neem volgende keer even droge kleren mee om dat te proberen :D heb ik nou altijd eens willen doen met mijn paard, al weet ik niet of hij dat durft. Tot z'n knieën vindt hij tegenwoordig wel ok, maar het is geen waterrat.

Die foto van de heg regel ik wel even voor je :) ja die boomstam was best dik, maar ik was toch het meest onder de indruk van die heg, ik was er van overtuigd dat hij er langs zou schieten. Ik mag wel iets meer vertrouwen hebben in die kleine zwarte, haha

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:38

Javayo en Apple, de laatste val was bij die coffin, toen ik klaar was met mijn rondje. Ik had het geniale idee om mijn paard een beetje extra been te geven, maar daar reageerde hij nogal heftig op. Hij gaf een gemene bok, voor mijn gevoel heel hoog haha en toen viel ik. Die andere dame die meereed was ook goed op dreef, maar ze vertelde me dat ze binnekort al M SGW ging starten, dus dat verklaart een hoop ;)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:49

degene die als 1e reed zeker? die ging erg goed :)

ik zag wel je val, maar even niet het moment die eraan vooraf ging.

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:59

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 10:05

Leuke foto's, haha bij die eerste zie je ook echt z'n kop, je verwacht dan echt meteen een bok er achteraan :)