BB B en L....Dus ga er idd maar vanuit dat er wel wat aan gedaan gaat worden!
Damelza
Geplaatst: 16-12-10 16:33
Snoekiej schreef:
Maar dan mogen ze wel even een beetje hindernissen gaan bouwen en gaan opknappen wat ze hebben
haha idd, maar dat zal vast wel hopen dat ze dan ook wat laten staan voor de instructieweken
sanurie
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-10 17:08
AntheaV schreef:
Volgens mij is in Toldijk nu ook B (zag ik net op startlijsten.nl)
Dit jaar zou dat er ook al zijn maar door te weinig aanmeldingen niet doorgegaan, de oefencross/tripalon wel. Ik heb meegedaan met de 70 cm en dit waren tenminste echte mooie crosshindernissen en niet zoals in laren en bussloo, gewoon wat losse hindernissen uit een parcour los in het bos.
Mooi terrein dus ga er zeker volgend jaar weer heen maar dan in het B. Ermelo is ook leuk, wat meer nog in de buurt, ouders ook weer blij
muts_marijke
Geplaatst: 16-12-10 17:29
Eef_Bam schreef:
Venthe schreef:
Waneer wordt etten-leur gehouden? Tenminste rond welke tijd want de datum is nog niet bekend neem ik aan
Is te vinden op de site van sgw Etten-leur, google is your best friend .
Ben ik de enige waarvan de site van Etten Leur het niet doet?
Opschieten met de kalender Ben erg benieuwd naar de wedstrijden en hoop dat ik een paar kan mee pakken en dat ook nog uitkomt met de andere grote wedstrijden in de buurt. Zo te lezen ook wat veranderingen in datums en wat nieuwe plekken er bij.
ik ben ook zeer benieuwd naar de kalender. Zijn er (van voorgaande jaren bekend) ook een aantal BB's in het begin van het seizoen? Ik moet eerst zien hoe die van mij het gaat aanpakken en nog even een paar pogingen wagen om een winstpunt b-springen te halen (zoveel eenvoudiger als je gewoon het juiste parcours rijdt )
Ik ben ook heeel benieuwd! Net en film/boek dat bijna uitkomt . Moet echt even wat concreets hebben om me op te verheugen
Sannnn
Geplaatst: 16-12-10 20:03
Klinkt veelbelovend allemaal! Nieuwe B en L wedstrijden, ben zeer benieuwd. Ermelo is helemaal om de hoek voor ons! Gaaf ook dat Maarsbergen voor CIC* gaat.
Hopelijk voor Sept. want in Sept en Okt zijn er op zich al heel wat. Dan kun je het hele jaar een beetje bezig blijven in Ned.
Sannnn
Geplaatst: 16-12-10 20:17
Nou idd Sim. Als ze het over 2 dagen doen ga ik de andere dag wel helpen. Of 1 dagdeel ofzo, ook leuk! Ben wel heel erg benieuwd naar de definitieve kalender, maar ben vast niet de enige.
Sorry ik heb alleen de papieren versie van het concept. Ik ben zelf niet bij de vergadering geweest dus weet niet hoe het definitief is geworden. Veel zal er niet veranderd zijn maar toch. Als je wat wil weten roep maar!