Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mistid schreef:Ja, ik had gewoon eigenlijk dikke pret. Het ging niet zo soepeltjes en ik dacht eigenlijk dat ik de cross weer kon vergeten. Tja, en dan ben je blij met elke sprong die hij toch doet. En helemaal als hij dan uiteindelijk zonder weigeringen rondkomt.Marieke, we hebben hartelijk om jou gelachen in het springparcours! Otto komt niet zo lekker uit op de oxer en jij gaat zo'n beetje in de slappe lach over de sprong. Leuk om naar te kijken!
Irene2 schreef:ik vind het gek dat het uberhaupt werd toegelaten dat je nog even de waterbak probeerde. ik denk dat je die bij het parkeerterrein bedoeld, maar dannog weet ik niet of dat zomaar mag.
rowo schreef:Irene2 schreef:ik vind het gek dat het uberhaupt werd toegelaten dat je nog even de waterbak probeerde. ik denk dat je die bij het parkeerterrein bedoeld, maar dannog weet ik niet of dat zomaar mag.
Kan het hier eigenlijk alleen maar mee eens zijnNiet echt netjes om ff de waterbak te oefenen op het terrein, ook al is het niet de waterbak in de cross.
Tody schreef:Streng? Wat nu als de pony zich wel ernstig bezeerd had? Iedereen zou gewoon moeten weten dat je nooit, nooit, nooit zomaar een hindernis probeert. Kun je niet streng genoeg mee zijn....
Leliaardje schreef:OH, wat zijn jullie weer streng.
Fijn dat het goed afgelopen is ai_luv-u!