Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CoriienRN schreef:Lielle dat is ook wel zo over die molenwiek maar op princehage mocht het dus wel! Anders had ik het anders gedaan
Kylyco schreef:Bianca: ik heb jou dat na de cross horen zeggen. Ik was toen aan het wachten tussen het springen en de cross. En heb extra op het gat gelet en die van mij keek niet maar ik merkte het wel tijdens het springen. Gave foto's!
wist al niet welke bokker het was...
zonder uitleg
)
madelene schreef:sabine, ik vond trouwens dat jupiter er goed uit zag!! ik had hem nog even in een flits gezien op de parkeerplaats

.
alleen de cross 1x gelopen (en nog 1x gefietst) en zo vielen de afstanden wel mee.
, als Bandido dan in de verte een paard steeds de bocht om ziet gaan begint hij te stuiteren en wil ernaartoe, er is echt geen houden aan en hij loopt dan een soort piaffe en wanneer ik mijn been ook maar een mm verschuif veranderd dat in een galop op de plaats, ik hoopte dat hij er wel overheen zou groeien maar vrees dat het blijvend is
. 
. Ik had ook bij de oxer het bos uit (voor de molenwiek) afgesneden. Zo kon je mooi in 1 rechte lijn op de oxer aanrijden. + dat je niet door het vertrapte stuk hoefde. Sofie kwam er nu super bij
. Was veel fijnere lijn vond ik zelf.
(nu weet ik weer wie je bent, was al lang geleden ahaha, super dat je zo fijn gereden hebt, leuk joh!) en Lielle volgens mij toen ik op de boom bij het water aan het kijken was, je had een schattig meisje bij je
, maar ik wist niet helemaal zeker of jij het wel was (dus maar niks gezegd haha schijtert he) en nog een paar andere bokkers

!
!
!
! Beterschap 
Foto's zijn ook erg gaaf!TeeGee schreef:@Jetske, mooi debuut!!!! Ik stond naast jullie, heb Corien wel gesproken maar jou steeds gemist geloof ik?

lielle schreef:jetske knap gedaan voor de eerste keer M. Ze ziet er vrolijk uit in het water.
Haha, ja hij is altijd érg vrolijk in de waterbakken [ zie bijv. hier in Wieringerwerf ] , dat vind hij erg leuk

. Mijn auto uitgesopt en gezogen dus alles is weer schoon, alleen morgen nog even naar de wasstraat want de buitenkant van de auto ziet er ook niet uit, alhoewel ik mijn Renault wel de blubber uit kreeg..
tov een hoop 4 weeldrives die al de trekker nodig hadden. Maar ik had Bull er gewoon ff uit gehaald..
en zo hop vol gas in 1 ruk door de weg op. (had paard ook niet leuk gevonden..
)
Leuk hoor
). @ Sim: samen een hindernis bij het NK bemensen? Ik ga daar ook hand- en spandiensten verlenen.
of iets sterkers). Na afloop heb ik mijn busje ongehinderd en zonder hulp van een trekker van het gras afgekregen ... rustig naar huis gereden.