Eerlijk gezegd ben ik meer een middagmens
. Gewoon in de middag beginnen en dan laat thuis. Past veel beter bij mijn biologische klok
.Maar we merken het wel. Giga liep vanavond lekker te sjouwen, dus ik heb er zin in!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus ik zou me er echt niet zo druk om maken, niet iedereen die in de L start moet al om half 8

! mee eens! 

Kan ik mooi eerst rustig de paarden verzorgen voor ik een dag in het bos ga zitten.
De weg tussen Deventer en Gorssel is afgesloten vanwege wegwerkzaamheden. Er is wel een omleiding maar die zou ik niet aanraden. Wat je het beste kunt doen is op de A1 de afslag Zutphen nemen inplaats van deventer. Dan kom je via de andere kant je komt dan langs Eefde, je kunt wel gewoon bij de chinees rechtsaf en zo kom je op de makkelijkste manier bij Semper. Is echt balen die weg is nu al afgesloten en het gaat tot begin Oktober duren. Dus hoop dat iedereen het een beetje makkelijk kan vinden via zuthen. Het is niet moeilijk gelukkig maar wel even anders dan sommige normaal rijden.
Aan de naam ervan te zien is het een steil of oxer type hindernis. Ik ben namelijk zowat elk jaar de klos met van die hindernissen waarbij iedereen verkeerd rijd, eraf valt, weigeringen. Misschien dit jaar eens een sprong die bijna iedereen in 1 keer goed doet. Wel een leuk voor de verandering.

Had te maken met een volte draaien tussen de twee sprongen in. Dus ik deed het wel goed alleen de ruiters niet.
Toen sprong iemand er ook nog tegenaan waardoor de boom naar beneden kwam die woog ook behoorlijk wat dus kreeg hem niet terug op de plek. Hadden een paar mensen mazzel met een lagere sprong, al was de bouwploeg vlot aanwezig om hem te maken.
Jaar daarvoor had ik een sprong waarbij je direct na de landing scherp linksaf moest. Dus dat was de halve dag ruiters oprapen. Nee saai was het niet met de jaarlijkse tripalon is het ook altijd raak en heb ik een lastige hindernis. Tja misschien verveel ik me zelfs wel maar het mag wel een keer.

texelse schreef:en jullie doen dan nog zelf mee, ik ben "maar" de groom, wasvrouw, paarduitstapper, supporter, juicher,trooster, chauffeur, navigator etc. etc., oftewel: moeder van de ruiter.
Die zijn namelijk ook heeeeeel erg belangrijk!