Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb haar weer even gereden, en ze had er weer aardig zin in!
Alleen ff wachten tot Vorstin weer 100% is en ik mijn E heb.
Ik stem voor Meyendel (bos, duinen en strand) en daarna pannekoeken bij de pannenkoekenboerderij van Meyendel 
voor je baaldag van gisteren Noor
mistid schreef:kimdepim schreef:Ik wil eigenlijk zo 2 paarden rijden, maar het regent.. En ik moet vanavond nog weg. Dus ik denk dat ik zo toch de regen maar in moet.
Ik heb het regenprobleem ook helaas.
Mootje schreef:.....
Binnenkort komt waarschijnlijk http://www.paardenweegschaal.nl/index.html langs om paarden te wegen. Ik heb mij al opgegeven. Het is maar 3 euro duurder dan bij de Irado en nu kan het gewoon op stal gebeuren!
Nou ik zag eruit aksof ik in de sloot gevallen was. En koud dat ik heb had/heb 
. Toen z'n zadel gepoetst voor morgen, en mam ging Meno zijn stal toen even mesten. Handig zo'n mama
Paard staat de hele dag in de sloot, omdat hij de sprietjes aan de overkant van de sloot en het riet in de sloot zo lekker vind. Modder staat elke dag tot zijn knieën. Wat dat betreft hoop ik op de winter!
. "Mirthe is naar de kapper geweest, en ze is zo lelijk dat de kapper er dood bij neer is gevallen"
.
Lekker zusje heb je, maar niet heus. Wat zeggen je ouders hier van?
. Mam die moppert al steeds op haar, mijn vader vind het stiekem hilarisch
wat dat betreft is het nooit saai met hem

:Simmie schreef:Maar hier is ook heerlijk te rijden (eventueel met tussenstop bij Boshuis Drie, paarden in het weitje of aan een halster vast en zelf even een broodje en drankje doen!)
.
.
, die heeft wel hele zware botten dan
.
.