[SGW] SGW Wieringerwerf, 21-22 augustus, Voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 18:52

bianca1980 schreef:
Lielle schreef:
Madelene spant de kroon dat weet ik wel zeker

Ja klopt ja, die moeten we idd ook niet vergeten... ;)

ik had op de vorige pagina al willen reageren, maar ik had zoiets van....ach laat maar...heb je die zeur weer met haar kilometers...maar als jullie er nu tóch over beginnen!!!..yyyeaaaahhh ik heb gewonnen!!! *\o/*
staat mijn kroontje wel mooi??? :o? ik wil er wel veeeeeeeeel bling bling in hoor!!! *D
godsamme zie nadat ik het bericht heb geplaatst dat ik ook nog bovenaan de pagina sta... :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:13

Past blauw bij jou, Madelene :D

Afbeelding

Jij blijft zeker wel een weekendje, toch?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:15

HAhAh mooi kroontje... :P wel top dat je al L start Maddie, jammer dat ik je dan nu niet tref. Heb jou ook allang niet meer gezien.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:19

mijn cross kleuren zijn blauw met taupe...dus heeeeeelemaal goed!!!!

ja jammer bianca...maar misschien zie ik je met parcour verkennen op de zaterdag??

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:21

madelene schreef:
mijn cross kleuren zijn blauw met taupe...dus heeeeeelemaal goed!!!!

ja jammer bianca...maar misschien zie ik je met parcour verkennen op de zaterdag??

ppfffrrrr... := grapje zekers ??? ik ga echt geen parcours verkennen op zaterdag. Rijd al genoeg kilometers en het bos ken ik gelukkig al, dan ga ik wel een uurtje eerder weg... ;) ;)
Wat is taupe ook alweer voor kleur ??

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:28

Is dan tussen dressuur en springen geen tijd voor verkennen??

Anders zal ook ik idd voor de dressuur moeten lopen, ik ken het bos namelijk nog niet :P

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:35

Ruud_O schreef:
Is dan tussen dressuur en springen geen tijd voor verkennen??

Anders zal ook ik idd voor de dressuur moeten lopen, ik ken het bos namelijk nog niet :P

Hangt er vanaf hoe laat je moet dressuren. Ik denk dat de NHK ring als eerste start in de cross en de dressuur moet verreden zijn voor de cross begint, cross komt in de B een klein stuk vlak langs de dressuurbaan, in de hogere klasse helemaal langs het dressuurterrein.
Cross start altijd om 12.00, met de nieuwe regels is het wel een pokke eind lopen naar de start, De oude startplek wordt alleen nog voor het Z gebruikt. De B is volgens mij zelfs nog 25 of 50 meter te lang, maar anders kan je niet bij het water komen :+

Als het gaat zoals voorgaande jaren dan denk ik dat je genoeg tijd hebt om te lopen, neem wel een fiets of 2 mee, parkeren kan een eind lopen zijn.

Ik heb even gemaild dat ik nog iets opgeschoven wil worden op de wachtlijst, ik moet de 16de naar de kliniek terug en als ze dan weer wat mag doen dan sta ik als eerste op de wachtlijst. Rij dan een rondje L hc als training, maar eerst maar eens kijken wat ze bij de kliniek zeggen.

mistid

Re: SGW Wieringerwerf, 21-22 augustus, Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:56

Ik heb dit topic helemaal gemist :oo . Was er dan ook niet met de datum van openen.

Ik doe mee in het L pony's met de vos :)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:03

Waar is de start eigenlijk dan?? Wel ergens op de route waar nu de oefencross langs ging?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:28

Ja, vlak na het bruggetje maken ze rechts het starthok.

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:31

Jammer dat er geen site is met plattegrond en zo. Ik zie alles zondag ook pas voor het eerst en zou niet weten waar ik een fiets moet laten (loop alles)....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:32

Ik doe ook nog mee in het M, wordt dus een druk dagje.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:33

yvetjes schreef:
Jammer dat er geen site is met plattegrond en zo. Ik zie alles zondag ook pas voor het eerst en zou niet weten waar ik een fiets moet laten (loop alles)....

Neem maar ruim de tijd dan met alles. Flinke stukken lopen vanaf het parkeren!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:37

Yvetjes, Volgend jaar is er een website :D In de jaren dat ik er was, was er een groot bord waar alle hindernissen met foto's opstonden. Dit vond ik eigenlijk best handig!
Ik heb ook altijd alles gelopen, maar was er ook altijd 's ochtends vroeg al. Handig als je dichtbij woont!

Edit: Ik heb een keer een 1 1/2 paards trailer gezien met een trekhaak voorop waar een fietsendrager op was geinstalleerd. Goed idee, maar dan is denk ik zo mijn auto naar z'n grootje (ivm kogeldruk). Vouwfiets zou wel in de auto passen, maar om daar nou een cross mee te fietsen :D
Laatst bijgewerkt door Mootje op 11-08-10 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:37

Dan staat voor mij vast dat er een fiets mee gaat :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:39

Mootje schreef:
Ik heb ook altijd alles gelopen, maar was er ook altijd 's ochtends vroeg al. Handig als je dichtbij woont!

Dan heb je idd kans dat je nog redelijk vooraan staat idd! Wat dat betreft heb ik tot nu toe nog altijd mazzel gehad. Hoop ook dat ik vroeg aan de bak mag. :D

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:40

Misschien kan ik wel een fiets lenen van iemand. Of heb jij nog plek in de trailer voor een fiets Simmie? (heb alleen een gewone damesfiets overigens)

Bij onze vereniging is de site ook niet optimaal, maar is tegenwoordig bijna een must.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:41

Simmie, Ik was meestal auto nr. 10/15 vanaf het zuiden, dus dat is goed te doen! Als je laat moet dressuren, moet je inderdaad flink lopen naar het terrein toe!
Noor_ gaat volgend jaar een site maken voor WW +:)+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:45

Klopt, plan is dan om ook zo'n plattegrond te maken!
Misschien ga ik vrijdag even lopen, maar wordt waarschijnlijk niks want dan is vriendje jarig ;)

Wij hebben overigens ook zo'n trekhaak voorop de trailer Mootje. Nemen we wel eens een fiets + een vouwfiets mee. Maar we hebben geen MTB, dus cross verkennen doen we gewoon lopend.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:46

Misschien heb ik het dan wel bij jou gezien :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:47

Zou kunnen :) Vorig jaar in Gorssel hadden we het mee en in Bathmen ook volgens mij!
Maar wij hebben het ook van iemand afgekeken hoor!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:48

yvetjes...hou er rekening mee dat de grond vrij los is...ik heb het ook een keer gedaan met de fiets en dan was ik net zolang onderweg als de lopers..en dan had ik ook nog vermoeide benen van het trappen in het losse zand en niet omver vallen...ik neem hem eigenlijk alleen maar mee voor het geval dat ik achteraan sta met parkeren.
zal ik je daar ook maar alvast in voorbereiden...merendeel wordt geparkeerd langs de weg aan 2 kanten, dus iedereen schuift achter mekaar aan..kan soms een heeeeeele lange rij zijn..
vorig jaar had ik mazzel, kon nog net op het grasterreintje vooraan staan...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:49

yvetjes schreef:
Misschien kan ik wel een fiets lenen van iemand. Of heb jij nog plek in de trailer voor een fiets Simmie? (heb alleen een gewone damesfiets overigens)

Weet niet of er 2 inpassen. Dat zouden we moeten proberen. Met een gewone damesfiets is het overigens niet te doen om de cross te verkennen. Dan heb je echt een MTB nodig. Maar voor van de trailer naar terrein en terug kan het wel! Kun je gewoon over het asfalt.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:07

_Noor schreef:
Ja, vlak na het bruggetje maken ze rechts het starthok.

Ok! Dat bruggetje zat nu tussen hindernis 2 en 3 als ik het goed heb. Fietsen mee zaten wij ook aan te denken. Niet eens echt voor mij, maar meer voor iig de groom! :D

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:08

ik heb eigenlijk geen idee hoe je het best zo'n parcours kan lopen. Iemand die samen met me wil lopen? :o