Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

:

) 
_Noor schreef:Helemaal mee eens!!Ik denk dat de conclusie van dit weekend sowieso moet zijn dat Corien een supergroom/hulp bij het aantrekken van chaps/motivator en paardenvanger is!
Urose schreef:@ _Noor: Dan heb je die dus ook foutief gepasseerd zoals heel veel. Het gaat niet om mijzelf maar iemand anders die ik ken en dus met 3 paarden is uitgesloten omdat ze met alle paarden die hindernissen op dezelfde manier heeft genomen, en dus foutief. Ze is zaterdag na afloop meteen naar de organisatie etc gegaan maar die hielden hun poot stijf en wilden er niks aan doen. Het is gewoon vervelend omdat ze nu met alle paarden -2 heeft. Ze was benieuwd of er nog meer mensen naar de federatievertegenwoordiger izjn geweest.

Net als in Renswoude kwam ik er thuis pas achter! W
\
\
\R
/
/
/
WW
|
|
|
\R
/
|
|
|
W
_Noor schreef:Ik denk dat de conclusie van dit weekend sowieso moet zijn dat Corien een supergroom/hulp bij het aantrekken van chaps/motivator en paardenvanger is!
Heb echt een super weekend gehad!! hoop dat de mensen dat ook allemaal hebben ervaart!