Daar had ik even overheen gelezen op telefoon
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zie ik je vast wel!
hopelijk zie ik dr niet 

MelanieB schreef:@Marleen, tuurlijk kun je eromheen.Kan bij de meeste oefencrossen.
Maar het gaat niet om de hoogte alleen, maar niet alles is fair, denk aan geen grondbalk, geen goede afstanden, hindernissen niet echt goed onderhouden.
MelanieB schreef:Zie dat je ook meedoet met Nikay Martine!
Leuk!Zie ik je vast wel!
Zie dat mevrouw bedrieg van mn vorige paard ook meedoet.hopelijk zie ik dr niet
En zie ook dat Herry meedoet, die geeft altijd de tinkercrosslessen in leusden haha.
Maargoed, ik heb het al een tijd niet gezien dus heb geen idee hoe het er nu uit ziet. Ik vind die nieuwe wal in ieder geval erg leuk!!

Wordt voor mij en mijn paard allereerste keer, dus de planning vergt nog wat voorbereiding. Tips zijn meer dan welkom! Zeker ook nu ik lees dat er een keuring gehouden wordt.
mireilledons schreef:Nog 5 dagen en dan is het zo ver!![]()
Wie van jullie gaat de cross lopen met begeleiding? Ik moet om 13.50 pas starten en de gezamenlijke verkenning is al om 12 uur. Daar zit wel erg veel tijd tussen, of zie ik dat verkeerd?Wordt voor mij en mijn paard allereerste keer, dus de planning vergt nog wat voorbereiding. Tips zijn meer dan welkom! Zeker ook nu ik lees dat er een keuring gehouden wordt.
Hoeveel tijd vantevoren zijn jullie in Lunteren?
Simmie schreef:Je moet altijd iemand die jou achterop komt de gelegenheid geven om in te halen. Dus, ruimte maken. Je mag wel op gepaste afstand (30 mtr) volgen.
Als jij iemand in wilt halen moet degene voor je jou dus voor laten gaan en ruimte geven.