Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mistid schreef:xXEviIXx schreef:hoihoi,
ik was zondag ook weer van de partij!
was een vrijwilliger....
ik herkende echt niemand!
wel 1 naam van een paard onthouden en die heb ik zien springen!
ging geloof ik wel goed! alleen bij het "muurtje" van het gewone springen ging die een beetje fout...
en toen moest ze nog naar de jury kar komen!![]()
haha ik weer nieuwschierig!
maarja het paard heette crime time!
zal zo wel opzoeken wie het is geweest!
Volgens mij gaat dat over Bonny? Luxket op bokt. Iig, volgens mij heet haar paard Crime Time

Kon gister echt lekker verlicht blijven zitten, dus daar was ik ook wel blij mee.
, en stopte promp op 2. Ik kon nog blijven zitten. Helaas daarna nog een weigering en de laatste was op hindernis 3. Het was helemaal niet nodig
.Evie_Bandido schreef:Balen zeg Snoekiej, fijn dat je wel de oefencross hebt kunnen rijden om het vertrouwen terug te krijgen.
Amber startte voor mij, ze is het nichtje van een stalgenootje van mij, dus ik kijk altijd even als ik haar langs zie crossen.
Het was inderdaad heel vervelend dat hij zo in de stop ging, het was ook wel een heel flink parcours voor zo'n pony, balen voor Amber.
Simmie schreef:Stond het zo hoog dan Evie?
Weet wel dat Fjordy idd moeite heeft met de afstanden in dubbels. Maar ik begreep dat Amber tegenwoordig regelmatig springles heeft, dus ik had goede hoop voor haar dat het beter zou gaan.
Simmie schreef:Evie_Bandido schreef:Zo hoog stond het helemaal niet, maar die Fjord is niet zo groot...
Dat weet ik, maar ze springen ook B bij de paarden bij individuele wedstrijden. De hoogte is het ook niet voor Fjordy. Het zit 'm meer in de afstanden.
De hoogte was het echt niet, stond erg mooi gebouwd. Momenteel zijn we in de lessen bezig met rust en wachten. Helaas was Fjordy alles weer vergeten blijkbaar, want met inrijden was het al een bommetje..