Jobke had het gewone reglement gequote, maar de organisatie zelf voldoet daar ook niet aan, aangezien er geen stijljury is in de oefenrubriek! Bianca, Dan zal je mij ook wel zien
Sim
Geplaatst: 25-06-10 12:15
Mootje schreef:
Jobke had het gewone reglement gequote, maar de organisatie zelf voldoet daar ook niet aan, aangezien er geen stijljury is in de oefenrubriek! Bianca, Dan zal je mij ook wel zien
Maar ik zou er dan toch maar rekening mee houden dat de regels uit het regelement wel gehandhaaft worden.
Ik heb mij gisteren afgemeld. Mijn paard wordt vanaf volgende week 2 maand door gereden door een Internationale ruiter in Duitsland. Ben dus even 2 maand paardloos (snik snik)
Mootje
Geplaatst: 26-06-10 20:08
BuenaVista schreef:
Ik heb mij gisteren afgemeld. Mijn paard wordt vanaf volgende week 2 maand door gereden door een Internationale ruiter in Duitsland. Ben dus even 2 maand paardloos (snik snik)
Jammer BV! Hoezo die beslissing? Dröpke is toch niet nu al gespot
Ik kom ook even binnenvallen in dit topic. Ik start helaas zelf niet, was wel de bedoeling en had al inval geregeld voor de klas waar ik voor sta voor de vrijdag, toen ik er achter kwam dat 2 juli de laatste schooldag is, tja, dan moet ik er toch echt zijn!
Ik kom zaterdag zeker kijken, deze wedstrijd is bij mij echt om de hoek. Ik vroeg me af of je ook mee mag lopen met het parcours verkennen met Tim Lips als je zelf de wedstrijd niet mee rijdt. Ik zou het namelijk wel erg leuk en leerzaam vinden, maar start deze wedstrijd niet.
(heb hierover ook maar even een mailtje gestuurd naar het secretariaat)
Ik meld me ook als starter in de B op vrijdag. Had al gehoopt op een voorlopiuge startlijst om inderdaad wat te kunnen plannen (en een groom te regelen) maar helaas.
Heb er wel veel zin in! Maar eerst op naar Vlietland morgen.
Meld me ook weer. Heel erg druk weekend gehad. De Challenge was een goede generale.
Ik hoop morgen in de loop van de dag de lijsten te plaatsen. Door Vlietlanden (wat ik al verwachte) erg veel mutaties. Veel terugplaatsingen. Ik hoop dat ik ze allemaal goed kan inplannen.
Sim
Geplaatst: 28-06-10 09:21
Poe Jobke, op de valreep dus nog veel werk voor jou! Sterkte/succes er mee. Heb er zin in! Vrijdag ben ik er ook een groot gedeelte om te kijken en alvast te verkennen. Mag je eventueel al op vrijdag je rugnummer voor de volgende dag ophalen Jobke? Of is dat te lastig?
Laatst bijgewerkt door Sim op 28-06-10 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, ik denk dat iedereen wel vroeg wil rijden komend weekend. Ik heb gelezen dat het 31 graden gaat worden! Nouja, hoeft er in ieder geval niemand te klagen over regen of een modderige bodem
Alvast heel veel succes allemaal, en neem maar veel dazenspray mee.
Sim
Geplaatst: 28-06-10 12:31
Dat denk ik ook Scum! Ik zou er absoluut geen bezwaar tegen hebben als ik al om half 8/8 uur zou moeten dressuren.