Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Puera schreef:Heksenoog-sloper startnr. 100 meldt zich.![]()
Complimenten en respect voor de organisatie, allereerst.Felicitaties voor de prijswinnaars en de goede resultaten. Voor de vallers en de minder goede resultaten, hopelijk volgende keer beter.
Enerverend crossdebuut gehad...
Dressuur was ik tevreden over, we zijn als M1 combinatie nog winstpuntwaardig in een B-proef, 189 punten.
Springen blijft mijn achilleshiel... mijn grootste angst was uitgebeld te worden. Met twee weigeringen en een balk gelukkig over de finish gekomen. Echter, volgens de jury mocht ik niet in de cross starten omdat ik naast die 16 strafpunten ook 16 tijdfouten had. Dankzij een oplettende ReesKees kreeg ik mijn startnummer terug en mocht ik toch crossen.
De eerste hindernissen gingen wat twijfelachtig, maar na H3 viel 't kwartje. Zelfs de waterbak ging nagenoeg vloeiend.
Bij het heksenoog had ik waarschijnlijk een niet passende afstand, waardoor mijn paard 'm geraakt heeft...
Toen de laatste hindernis, ze trok er fijn op aan waardoor ik waarschijnlijk iets te makkelijk bleef wachten. Op het allerlaatste moment trok ze weg naar rechts, waardoor ik aan de linkerteugel trok, en zo gleden we keurig bij H17 langs.
Desalniettemin dik tevreden over het resultaat. Springen gaan we hard op oefenen deze zomer. En dan in W'werf maar weer kijken.
Dank aan Lappie_Lap voor het groomen en ReesKees voor haar alertheid en de hulp bij het inspringen.