[SGW] Regiotrainingen regio West 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MarloesV89

Re: [SGW] Regiotrainingen regio West 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 19:47

Ik ben ook weer terug uit Lelystad. We zaten maar met z'n tweeën in een groepje wat uitermate relax was. Ik heb heerlijk gereden en weet ook weer waar ik aan moet werken thuis. Vond Rom ook fijn lesgeven. :)

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:54

Shanouk
ik heb jou een link gestuurd via hyves naar mijn foto's. Moet je maar even kijken of je ze daar vanaf kunt halen want mijn photobucket album (waar ik ze normaal plaats) zit zo goed als vol }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:57

Ik vond het super met zijn 2-en, ik heb heerlijk gereden.
Veel greppels en smalletjes gesprongen, langzaam maar zeker zijn we aardig over onze greppelangst, die 2 jaar geleden in Biddinghuizen is ontstaan heen.
Heb de video net zitten kijken (dat is het voordeel als je partner zijn paard niet mee kan) en ik vindt het er goed uit zien, uiteraard waren er ook wat hikjes maar goed daar train je voor.

@Apple: Dank je wel, Jur is altijd wat ongelukkig met zijn paarden maar goed dit is nog het minst erge van wat we tot nu toe met zijn paarden hebben meegemaakt, jij trouwens gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-04-10 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 22:18

O, jullie ook al, Shanouk en ik ook, wel genoeg gedaan maar met voldoende rust tussen de lijntjes :7 ,
Shanouk is natuurlijk net weer opgestart en Max was al voor de 3e achtereenvolgende week mee :o , dus lekker hetzelfde niveau en ritme.

Max was trouwens niet zo moe als vorige week, toch wel een veel prettiger terrein dit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 22:42

Het was volgens mij de hele dag vrij rustig, dat begreep ik tenminste van Rom, mijn "oude" groepje (8) stond ook maar met drie, het was maar goed dat Marloes een training wou volgen anders was ik mooi alleen geweest in mijn nieuwe groep(11).

Mijn paard is zelden echt moe maar zo fit als vorige week was niet normaal na een training nu waren we in ieder geval weer lekker voldaan en nu tenminste een nat dekje.
Leuk dat er ook weer het een en ander aan het terrein veranderd en bijgekomen was.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-10 23:09

Voor iedereen kleine groepjes geweest dus!
Bedankt voor de foto's Corinne! Zitten toch wat ruige tussen! Die van Max op die laatste riethaag is heel erg gaaf!!
Fijn dat je zo lekker gereden hebt Marloes
Lekker dat jij ook zo fijn gereden hebt Saskia! Rom pakte idd een hoop greppels mee vandaag! Vond ik wel fijn om even goed te oefenen.

Zo ging Vorstin vandaag in Lelystad:
Afbeelding

Afbeelding

Trakhenertje
Sprong de bult op
Water in zicht!
Ruig erin
En ruig eruit

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 23:21

Zo jij bent snel, zo zonde he van die vlag bij water uit ;( ......maar ja ik klaag verder niet anders zegt ie "maak ze zelf maar" :D en ja ...dan hebben we niks

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-10 23:24

Ja dat is idd wel jammer. Ik ken het van het niet mogen klagen. Mijn vader is net zo :D Die heb ik deze keer maar even gespaard, maar volgende keer moet ie weer filmen! Ik houd meestal wijselijk mijn mond als hij me halverwege ineens kwijt is met de camera :D

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 10:29

weten jullie wat voor een ondergrond het is bij NIeuwveen? Voor eventueel kalkoenen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 10:32

KarinL schreef:
weten jullie wat voor een ondergrond het is bij NIeuwveen? Voor eventueel kalkoenen?

Gras, natte poldergrond, stiften dus noodzakelijk

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 13:10

Ik doe morgen ook mee :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 15:30

Morgen mogen we weer!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 15:30

Ik heb echt superfijn getraind <3
Heb voor het eerst met een dubbelgebroken pelham gereden, en daar was ze echt veel fijner op! In het begin natuurlijk ffies wennen, maar ik heb iig weer wat te zeggen als ze zo hard gaat! Al bedenk ik me wel dat het een tijdelijke oplossing is, we gaan het gewoon rijtechnisch oplossen. Alle sprongen gingen vandaag weer in 1x, op een smalletje na. Ik kreeg haar hoofd er niet recht voor, dus ze had geloof ik niet door dat ze eroverheen moest :Y) Het was echt weer een toptraining met een topgroepje! Ik kijk echt vol vertrouwen uit naar Vrouwenpolder :D

Ga nu de foto's online zetten!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 15:47

Fijn Snoek! Dat komt dus wel goed in Vrouwenpolder en heb ik er een serieuze concullega bij in het L.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 16:13

Pas maar op :D :P!
Broertje en Cobrst gingen ook heel goed, dus die mag je ook wel in de gaten houden :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 17:00

Ach, ik vind een fijne cross rijden belangrijker dan winnen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 17:01

Ik rijd ook nooit voor prijzen hoor :) Liever fijn rijden idd. En voorlopig gaan we in de L gewoon voor rondkomen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 17:02

Daarom Snoek, helemaal met je eens. Daar kunnen sommige mensen (ik bedoel niemand in het bijzonder!!) een voorbeeld aan nemen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 18:03

Fijn dat het zo goed ging Snoekiej! L komt helemaal goed! :)

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 21:33

_O- Nou Shanoek, m'n paard ging best alleen nu ik nog _O-
Heb echt last van dat jaartje pauze geloof ik, vreselijk ritme probleem. Mag niet klagen want hij helpt me er aardig uit, alleen heeft ie nu wel een beetje door dat ie bij een smalletje er ook langs kan rennen :+.
We maakte nog een vreemde smakker op een smalletje, hij stopte en sprong toen alsnog. Hindernisje viel om en hij viel er een soort op. Ontdekte m'n moeder bij het schoonmaken van de beenbescherming dat de plaat is gebroken bij links voor :oo. Moet er niet aan denken dat je dus niet van die goede bescherming om hebt..

Vond Vorstin trouwens erg braaf, jullie zijn een fijne en vriendelijke combinatie en ben er jaloers op dat jij je hand zo goed mee kan geven hoe ze ook springt.
Ik start trouwens L HC in Vrouwenpolder dus van mij hebben jullie geen last :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 21:52

Ik vond het goed gaan hoor! Zag er geroutineerd uit en Tinus had het ook wel naar zijn zin geloof ik!
Smalletjes blijven altijd lastig. Maar gelukkig oefenen we dat iedere keer, en het gaat toch iedere keer beter?! Met dat ene smalletje was idd wel tricky. Dat je plaat zelfs gebroken is :wow:! Je wilt idd niet weten wat er gebeurt zou zijn zonder crossbeschermers! Vorig jaar viel dat smalletje trouwens ook al een keer om tijdens een training als ik het me goed herinner.

En bedankt voor het compliment :o Met dit bit kon ik echt veel fijner rijden. Vorige keer zat er echt geen rem op, maar nu kan ik haar ook weer terugzetten. Hand naar voren op noodsprongen lukt idd wel aardig, dat heb ik mezelf wel aangeleerd! Maar op de gewone sprongen mogen de teugels af en toe nog wel wat losser vind ik.

Deze foto van jullie vind ik trouwens gaaf!
Afbeelding

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 13:21

Tinus had er zeker zin in, foto is idd leuk, behalve mijn eeuwig uitstekende rechtervoet :(.
Mijn vader had ook nog aardig wat plaatjes van jouw geschoten he!!

Vond het terrein echt honderd procent meevallen trouwens. Geen idee hoe het er vandaag uitziet, maar vond dat het gras het super hield.

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 19:50

Ik heb vandaag ook weer meegecrosst in het groepje van 3 uur. Pony ging lekker, ik moet er zelf alleen meer aan rijden maar dat komt wel goed. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 21:48

Ik heb gisteren super gecrosst gewoon in groep 11 met iets meer deelnemers als de vorige keer helaas kon de cameraman door de regen geen beeldmateriaal maken.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 09:45

Sas: had hij geen plutje bij zich?

Ik heb overigens zondag gereden in plaats van Anne, die mocht nu haar bijrijder en zijn paard groomen :Y) . 't ging niet allemaal soepel maar ik heb wel weer plezier gehad.