[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Liene

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 23:18

Oeh, die canon heb ik toch al veel goeds over gehoord!
Ik vind die foto waar ze met haar neus in (het drinkbad ?) zit echt super :D Heel schattig!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 23:30

Hilde ga je starten binnenkort?

Ik ga op bed dames :wave:

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 23:34

Epona; ik denk dat het wel te doen is hoor, als je gewoon voorzichtig rijd.
Welterusten Corien! :D
Paardje is vandaag ge-ent en de hondjes en de kat ook weer :)
Ga zo ook op bed.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 23:34

Leuk dat je weer even lekker gesprongen hebt Hilde :)

Ik ben heel stoer met de trein naar mijn ouders gegaan. Stond nog niet goed en wel op het perron of de bandjes met "De NS raadt u aan om niet met de trein te reizen...", "Wij kunnen u niks garanderen..." klonken al. Echt heb me er de laatste dagen zo kwaad om kunnen maken. Wat een prutsers daar :( Hoop ook echt dat ze nu eindelijk eens wat aan dat incapabele zooitje gaan doen. De trein die van Enschede naar Münster gaat reed natuurlijk wel gewoon... :roll: Maar met een 40 minuten vertraging toch aangekomen in Deventer. Het oorspronkelijke plan om naar Rotterdam te gaan had ik al snel laten varen :+

Nu nog even wat troepjes opruimen en ook lekker slapen :)

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 00:29

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 01:37

@ Epona: Gaaf zeg, dat is nog iets wat ik eigenlijk heel leuk vindt , Bandido is ontzettend dapper en braaf buiten en ook tijdens een trailclinic een jaar geleden, en je hoeft niet zo hard als met de cross..... :+
@ Viefdepief: de NS ......
@Hilde: leuke foto's
@ mistid en snoekiej: Leuke kaarten !
@ TG: welcome back!

Bam heeft zich vanmiddag lekker uitgeleefd in de paddock, hij heeft even een hengstenshow opgevoerd met en voor de buurman, inclusief staart in de lucht, snuiven en bokkken 8)7 , alleen jammer dat ik geen foto's heb, ik vind hem best wel ruig als hij zich zo uitslooft :o Daarna gereden in de binnenbak, ik dacht dat ie wel stijf zou zijn na een dag vrij, maar dankzij zijn optreden in de paddock viel dat reuze mee, en ik heb lekker aan zijn buiging gewerkt in de binnenbak.

Ik heb morgen om 9 uur springles, moet er alleen wel met de trailer heen want onze springtuin is volgesneeuw en de binnenbak is te klein. Daarna weken van 1 tot 9 (loopt zoiezo een uur uit) , ik ben nu al moe :Z

ik ga denk ik maar naar bed

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 02:43

Halowaaaa :D

Shanouk, wat een leuke foto :))
Mooie foto's van Uk Hilde :j
Karen, welkom terug in het koude kikkerlandje := !!

Vandaag echt megaslecht geslapen :\ .. Mijn broertjes... _-:( , zingen in bad en basketballen in de huiskamer, je wordt er stapel van! 8)7 Gelukkig nu mijn laatste nachtdienst, zou er eigenlijk 3 hebben, maar morgen is de begrafenis, dus heb de laatste kunnen skippen :) ..

Ik hoop echt dat alles weer gaat dooien en dat ik Wo weer haar zadel op kan leggen voor een ritje, we zijn het longeren wel een beetje beu nu >;) .. Vandaag wel een heel stuk met haar gewandelt, Wolin draafde mee in de berm met de neus als stofzuiger en bij alle grote bergen sneeuw moest ze natuurlijk stilstaan en er even flink in klauwen ;) .. Echt Sneeuwpret!! (:)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 08:51

Goedemorgen :)

Corien: Heb 3 januari wedstrijd, Indoor Veendam. :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 08:55

Goede morgen :)
Aha vandaar hilde!

Ik moet ook 2 jan hoop dat ik toch wel binen nu en 2 dagen me startkaart binnen heb en de gevragde coupons :+
Wel handig als je 2 jan moet starten :=

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 09:05

Wanneer heb je hem aangevraagd Corien?
Maar jij had toch allang een startkaart?

Ik moet ook eens gaan kijken of ik nog nieuwe coupons nodig heb. Afgelopen jaar heb ik er echt veel opgestuurd waar ik vervolgens niet gestart ben.
Overigens heb ik mijn startkaart met Kaatje maar weer terug aangevraagd (zonder coupons want die had ik nog). En die had ik echt verrassend snel binnen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 09:29

Ik ben ook benieuwd wanneer ik mijn startkaart krijg. Heb 'm 14 december aangevraagd.
Ja Corien, jij hebt toch allang een startkaart met Jackson?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 10:08

Ik hoorde van de week op de vereniging dat ze in december helemaal geen startkaarten en nieuwe aanvragen van coupons verwerken?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 10:17

Ik ben dus niet de enige die mijn startkaart opgezegd heeft :+
Ben benieuwd wanneer ik weer echt 'startzin' ga krijgen :D

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 12:12

@Evie; ja idd echt super gaaf he!
Ik zou graag volgend jaar ook een paar TREC's met Unes starten, maar voor die hele mooie moet je blijkbaar naar Frankrijk of zo :P

Ik ga vanavond trainen, nu eventje naar de universiteitsbib ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 12:41

Goeiemorgen!
Ik heb vanochtend lekker uitgeslapen :Z Werd wakker met een zwaar hoofd en keelpijn, ben benieuwd waar dat nou weer vandaan komt. Ik moet vandaag van mezelf wat klusjes doen, en daarna ga ik naar stal :)

Leuk filmpje Epona! Dat is echt gaaf!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 13:00

Afbeelding

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 13:16

Goedemiddag

Lekker uitgeslapen.
Ben nu met 1 arm/hand mijn huis aan het stofzuigen en dweilen.. dat werkt niet handig.
Begin mij nu al te vervelen dus dat wordt nog wat. Kan slecht stil zitten en kan ook niet met de auto weg.
Verveelde mij voor het ongelukje al maar toen kon ik 's morgens nog de paarden doen. In solliciteren heb ik nu geen zin al moest ik wel gewoon doorgaan vd ww. Met 1 arm kun je namelijk wel werken :+
Gisteravond via bol.com maar een nieuw spelletje voor de nintendo besteld en die is net binnen :D
Straks haalt moeders mij even op dan gaan we even winkelen in Duitsland of Assen. Geen idee wat het wordt.
Ga vd week ook maar even naar de stal heb mijn paarden nu 1,5 week niet gezien. Normaal kan ik zelf 3 weken zonder trainen en dan gaat mijn humeur achteruit. Dat is nu wat eerder gellog ik ook mede door het weer. Vind er niks aan die sneeuw en kou

Mooie foto bianca. Bull heeft een lekker koppie

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 13:23

Bianca: Wat een prachtige foto! Dankjewel voor deze kerstwensen :D
Caroline: Kan me voorstellen dat het nogal frustrerend is := Veel plezier met je nieuwe spel en shop-ze ;)

Ik heb de hele ochtend weer aan mijn rijjasjes besteed. Geen fotoshoot van Wolles in de sneeuw, maar wel weer mooie jasjes die in de sneeuw gelukkig ook leuk uitkomen :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 13:30

Vief, je foto's onderin van je caps doen het niet in je nieuwe topic. ;)

@ caroline: ik zou me dan ook zwaar vervelen.... succes met je spel!

@ bianca: leuke foto :D

Net ff beide paarden gereden in de manege. Ze gingen best fijn.. zo nog ff de stallen doen en alle zooi opruimen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 13:34

Thanks Mandy, ga het gelijk even fixen :D

Fijn dat je al lekker gereden hebt! Ik ga eind van de middag weer naar Enschede en dan vanavond nog even rijden :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 13:35

Zijn er niet zoveel lessen in de manege, of kun je er altijd bij in?
Rijd ze iig!

Ik ga ook maar weer eens wat doen :wave:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 13:39

Er zijn wel behoorlijk wat lessen, maar vandaag is de bak voor 10.30 uur en tussen 12.00 -13.00 uur en 17.00 - 18.00 uur een uurtje vrij (niet echt fijn ben ik achter gekomen, is nogal een populair uurtje :+) en na 20.00 uur kan ik vanavond ook gewoon rijden. Verschilt nogal per dag. Morgen kan ik bijvoorbeeld tot 14.00 uur in de bak en is er van 18.00-19.00 uur een gaatje en zijn er verder wel de hele avond lessen. Heb maar een foto van het lessen-rooster gemaakt met mijn telefoon, dus dan kan ik even spieken voordat ik die kant op ga ;)

Succes!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 13:57

Hoi :wave:

@ Caroline, snap dat je je verveelt!
@ Bianca, wat een onwijs leuke foto!
@ Vief, je hebt er weer erg mooie jasjes tussenzitten! Vind die met dat roze erg schattig voor mijn kleine zusje, alleen die weet zelf nog niet wat ze wil. Ponyrijden (op les met Dwarrel) of voltige.

Ik heb net eindelijk weer gereden. Ul liep fijn, maar de bak daar was redelijk klein geworden := . Er staat allemaal stro in, en het is een ruime bak, tenminste 20X40, volgens mij zelfs 25x50. Het is nu ongeveer wel de gewone breedte maar je kunt op iets meer dan de helft rijden... Was wel erg blij dat ik heb kunnen rijden, en met onderdak, dus eigenlijk mag ik niet klagen. Er zaten zelfs geen gaten in de bodem, dat vond ik al heel wat.

Had nog wel een sprongetje gedaan, omdat ik een nieuw bit heb waar ik al wel een paar keer mee had gereden maar nog niet mee had gesprongen. Ul sprong supergoed en heel fijn op zijn bit, ik heb echt het gevoel dat ik veel meer te vertellen heb met dit bit.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 14:19

Wow, wat een stuk is het toch Bianca! Als ik een merrie was zou ik het wel weten ;)

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 14:40

Bianca, Idd super mooie foto! Lekker bekkie :D
Vief, hele mooie jasjes heb je weer! Die beige pikeur was je snel af zeker ? Had ik op die moment maar wat geld op overschot :D

Zit nu in de universiteits bib, en het is hier muisstil :P Ik ben de enige die lawaai maakt door te typen, dus ik plaats straks wel een langer berichtje hehe.