Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

texelse schreef:Hopelijk komen de uitslagen snel online. Amber gefeliciteerd!!
Met de dressuurpunten van 175 en 8 strafpunten in het springen zou je niet direct verwachten dat iemand hoog in het klassement eindigt, maar waarschijnlijk ben je een van de weinigen die een supercross gereden heeft. De rest die je voor stonden in het klassement zullen daar dan wel wat strafpunten opgelopen hebben.

Daardoor zijn we flink omhoog gekrabbelt! gr_roos schreef:We hebben in W"werf hele mooie dikke bomen waar je ook heel goed achter kan plassen.....
Het is wel handig als er iets meer wc's zijn. Ik ben ook achter mij auto gedoken.
Tal kunnen jullie het weiland naast de "vip"parkeerplaats niet gebruiken. Naast de scouting zeg maar.
we kunnen ook met z'n allen genoeg kritiek geven op kritiekgevende deelnemers. Ga er maar eens aan staan om dit te organiseren. Opbouwende kritiek is natuurlijk altijd prima. Wellicht dat er inderdaad sommige punten ontschoten zijn bij de organisatie.

gr_roos schreef:Ik stond op een pleintje waar de dierenarts ook stond, was ook de ingang van de scouting. Dus niet zo heel ver van het hoofdterrein af.
Je hebt je dus voor niks druk gemaakt. Toen ik je had zien springen over hindernis 8 (in het parcours) die toch wel aardig aan de maat stond dacht ik al...die pakt ie zo mooi ruim (en die techniek daar kan menig springpaard jaloers op zijn)
dan moet die cross ook lukken!
Kortom hij was helemaal de weg kwijt.
) na het crosslopen ietwat vervroegd weer gezadeld en naar de springring gegaan wat rondgestapt geprobeerd de rust erin te krijgen wat redelijk lukte, wat losgereden op het gras ernaast en toen een sprongetje gemaakt. Weer mijn handen vol en tamelijk onbestuurbaar.
want stilstaan lukte echt niet en eindelijk mocht ik starten...en tot mijn grote verbazing....zonder aarzelen van start héél even gekeken naar no. 2 maar verder, volledig bestuurbaar slingerend door het bos, 1 mooi ritme (ging dus zeker niet voor de tijd maar degenen die mijn paard kennen snappen dat wel denk ik) Bochtje links, linker galop Bochtje rechts, rechter galop, het voelde super totaal geen moeite met het geslinger ondanks zijn erg ruime galop!
)
!
Dank je wel..
Dus moet me niet meer zo druk maken haha ?texelse schreef:Een aantal hindernissen vond ik pittig. Zoals de tafel bij de L-paarden, en de afsprong gevolgd door een smalletje op 3 galopsprongen door het mulle zand, die waren niet misselijk.
De bollenmanden was een technische hindernis waar je heel rustig op in moest komen. Maar het traject zelf is zo bochtig dat het voor paarden met een van nature ruime galop moelijk is om in het ritme te komen. In de L de laatste 2 hindernissen voor de finish waren niet moelijk, maar wel verradelijk, want als je met teveel gang over de eerste kwam, was de bocht naar de 2e niet meer te halen, maar dat is een kwestie van goed parcours lopen en goed inschatten.
jipje_niekje schreef:Verder ben ik aardig wat bokkers tegengekomen vandaag wat erg gezellig was. En Corien, Nadua en Nelis bedankt voor jullie support en hulp!!!
!
! Gefeliciteerd met je prijzen
.