Op de SGW's kom je toch veel mensen tegen die je op eerdere SGW's hebt gesproken, juist wel gezellig om even te kletsen over hoe het gaat vind ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WolinLotte schreef:Lielle schreef:sorry, maar ik ben ook heel slecht in gezichten herkennen. Gewoon meteen je boktnaam erbij zeggen, ik bijt heus niet
Hahaha ik kwam jou 2 jaar terug in Vrouwenpolder bij die wasplaats... Moest ook wel even 3x nadenken hoe ik je ging aanspreken!!![]()
Was niet heel bijzonder, neem je niks kwalijk als je het alweer vergeten bent
...
eertjuh22 schreef:als iedereeen nou wel bokkers herkent, maar niks zegt hebben we nog geen bokt meeting![]()
ik ga in ieder geval mn best doen om mensen te herkennen aan de nummertjes
ik ben met dressuur trouwens te herkennen aan mijn hypo brabant dekjedie heeft niemand.. dat weet ik zeker
__Marloes schreef:Nieuwe eigenaar had bij mijn oude pony die van Norton gehad, kreeg ze wondjes van. no way dus dat ik pvc/rubber/iets wat er op lijkt pak, want die wondjes gaan niet zomaar weg en ze lopen er soms nog kreupel van ook.. Dan maar liever even met bont springen, en als ik een keer vroeger uit ben even snel neoprenen halen..
Simmie schreef:Tis toch veel makkelijker om het starttijdentopic uit te printen dan om hier te roepen hoe je er uit ziet? Imo onhou je een nummer beter dan al die kleuren en soorten chabrakken etc. Daar let je echt niet optijdens een SGW; dan heb je wel wat anders te doen. Er rijden zoveel mensen in dezelfde kleuren of hetzelfde dekje....
Marloes, neopreen is ook nog een optie.
__Marloes schreef:Corellaa schreef:'' agge mar leut het '' Zou ons moeder zegge
Mijn pa vind heel het cross gebeuren trouwens maar niks..
haha mijn pa en ma ook nietMaar ze moeten er maar mee leren leven
Er rijden alleen best veel bekende bokkers mee haha.
Evie_Bandido schreef:Hier nog een die iedereen herkent en niemand durft aan te spreken,
Ik rij in donkerblauw en lichtblauw op een bruine van 1.74 met een zwarte vlek op zijn kont, we zijn niet echt te missen dus![]()
iedereeen die mij herkent mag me gedag zeggen
edit: en sinds kort zijn we ook in het bezit van een lichtblauw/donkerblauwe capcover(van canter)
Lielle schreef:sorry, maar ik ben ook heel slecht in gezichten herkennen. Gewoon meteen je boktnaam erbij zeggen, ik bijt heus niet
MelanieB schreef:Het stomste wat ik volgens mij gedaan heb, was in 2006, mn allerleerste oefencrossje, in Ede toen, dus ik ging parcourlopen, en liep met een meisje mee, heel gezellig lekker gekletst, kom ik thuis kijk ik op bokt, zegt ze: Als je iemand ziet met dit shirt (en dan foto en er stond duidelijke tekst op haha) dan ben ik het.
Heb ik gewoon hele cross gelopen met een bokker en wist het niet eens.
Ik vind het altijd ook heel gezellig als iemand me aanspreekt, dus doe gerust, Ben totaal paars incl rijbroek, kan niet missen en bruin tuig dus ja.