Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hesterv schreef:Evie_Bandido schreef:Owik zat eigenlijk te hopen dat een 5,5 wat afgerond neerkomt op een 6 = voldoende
(tenminste, zo werkt het bij ons op school![]()
)
Ik had ook gemiddeld 5,5M'n lijntje in de piano ging wat ongecontroleerd maar vind het verder wel strenge cijfers, misschien stonden ze nog bij de spoorwegovergang (daar nam Vent de leiding even, hebben we 1 galopsprong tussen gedaan
)
Naja, gelukkig van mn val dan maarAnders was ik 1e geweest maar had ik geen wp'en gehad
das mooi stom
, is ook wel een verklaring voor die drie 5-en, want ik reed verder wel aardig netjes dacht ik zo
, alleen voor de piano viel hij even in draf in de greppel, maar had daar toch 3 6-en voor stijl
)
madelene schreef:stijlpunten..ik hoop dat simmie die van mij en floor nog heeft meegenomen..heb al zolang geen stijlpunten meer gehad, ben wel weer een beetje benieuwd..
Evie_Bandido schreef:Ik weet bijna zeker dat de 2de stijljury bij het zaagselblok en houtopslag zat, ben daar namelijk met mijn paard een volte ingedraaid omdat hij te hard ging en zag duidelijk 3 mensen zitten, is ook wel een verklaring voor die drie 5-en, want ik reed verder wel aardig netjes dacht ik zo
, alleen voor de piano viel hij even in draf in de greppel, maar had daar toch 3 6-en voor stijl
(mischien waren het wel 7ens geweest als ik niet in draf was gevallen)

.
) hadden 190 punten en stonden 4e. Het springen ging goed. Niet alle afstanden waren even lekker, maar Giga blijft braaf van de balken af.
. Vond dat voor een B-cross ook best een heftige combinatie eigenlijk. Dan maar het alternatief en het water in liep ze zomaar.
.Simmie schreef:Ik heb, tijdens mijn rit, Jan Bakker iig bij de opsprong gezien (7a,b,c) maar ik weet niet of hij daar al die tijd heeft gestaan. Ik sprak hem nl vanochtend en hij wilde juist verschillende plekken in de cross gaan jureren. Dus een aantal combi's bij bepaalde hindernis(sen) en dan weer ergens anders in de cross.
De andere stijljury is mij niet opgevallen.
Evie_Bandido schreef:Ben trouwens wel benieuwd waar de stijljury's zaten, en wanneer de uitslag op internet komt (ik weet mijn stijlpunten niet)
hesterv schreef:… vind het verder wel strenge cijfers, misschien stonden ze nog bij de spoorwegovergang …
hesterv schreef:Evie_Bandido schreef:Ik weet bijna zeker dat de 2de stijljury bij het zaagselblok en houtopslag zat, ben daar namelijk met mijn paard een volte ingedraaid omdat hij te hard ging en zag duidelijk 3 mensen zitten …
Ik meende Jan Bakker bij de piano gezien te hebben, die ging niet netjes, maar mn lijntje van de houtblokken ging juist heel fijn.. Dan valt mn stijl wel vies tegen als die daar nog zat, dan snap ik er niks van
en niet wéér met dat reglement te gaat zwaaien
, maar ik houd het niet meer…
) Hier komt ie:

Was wel jammer natuurlijk maar het echt super lekker gereden 
Had zo superfijn gecrosst het kon me allemaal niks meer schelen
Ben voorlopig nog heel trots op Vent 

, maar ik vind wel dat de jury het hoort te weten.