[SGW] SGW Wieringerwerf - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole_ros

Re: SGW Wieringerwerf - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:22

oja wij werden naar de federatie vertedigwordiger geroepen en die heeft ons uitgelegd dat je na een val maakt niet uit bij welk onderdeel dat je dan meteen bent uitgesloten!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:43

hesterv schreef:
Evie_Bandido schreef:
Ow ;( ik zat eigenlijk te hopen dat een 5,5 wat afgerond neerkomt op een 6 = voldoende
(tenminste, zo werkt het bij ons op school B-) :Y) )

Ik had ook gemiddeld 5,5 :+ M'n lijntje in de piano ging wat ongecontroleerd maar vind het verder wel strenge cijfers, misschien stonden ze nog bij de spoorwegovergang (daar nam Vent de leiding even, hebben we 1 galopsprong tussen gedaan :oo )

Naja, gelukkig van mn val dan maar ;) Anders was ik 1e geweest maar had ik geen wp'en gehad :P das mooi stom }:0

Ik weet bijna zeker dat de 2de stijljury bij het zaagselblok en houtopslag zat, ben daar namelijk met mijn paard een volte ingedraaid omdat hij te hard ging en zag duidelijk 3 mensen zitten :Y) , is ook wel een verklaring voor die drie 5-en, want ik reed verder wel aardig netjes dacht ik zo :o , alleen voor de piano viel hij even in draf in de greppel, maar had daar toch 3 6-en voor stijl
(mischien waren het wel 7ens geweest als ik niet in draf was gevallen O:) )

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:48

Jeetje das ook niet normaal dat je auto word leeg gehaalt :(

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:24

madelene schreef:
stijlpunten..ik hoop dat simmie die van mij en floor nog heeft meegenomen..heb al zolang geen stijlpunten meer gehad, ben wel weer een beetje benieuwd..

Dat heeft simmie gedaan. Had ze toch beloofd?
Jullie hebben allebei voldoende voor je stijl dus die wp's zijn binnen hoor!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:33

Evie_Bandido schreef:
Ik weet bijna zeker dat de 2de stijljury bij het zaagselblok en houtopslag zat, ben daar namelijk met mijn paard een volte ingedraaid omdat hij te hard ging en zag duidelijk 3 mensen zitten :Y) , is ook wel een verklaring voor die drie 5-en, want ik reed verder wel aardig netjes dacht ik zo :o , alleen voor de piano viel hij even in draf in de greppel, maar had daar toch 3 6-en voor stijl
(mischien waren het wel 7ens geweest als ik niet in draf was gevallen O:) )

Ik meende Jan Bakker bij de piano gezien te hebben, die ging niet netjes, maar mn lijntje van de houtblokken ging juist heel fijn.. Dan valt mn stijl wel vies tegen als die daar nog zat, dan snap ik er niks van :P

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:37

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:39

De ruiter komt mij héél bekend voor !!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:50

Mij ook. Is dat Shanouk niet? Herken haar beter als ze haar crossoutfit aan heeft.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:52

Nee, Vorstin heeft een kol.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:03

Ik kan de foto niet openen. Error staat er.

Wat enorm balen van die autoinbraak trouwens, ik had daar even overheen gelezen. :(

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:08

Noowp, dat ben ik zeer zeker niet :P
Afbeelding

en

(beetje gare foto, was een rottraining)
Afbeelding

Zoek de verschillen :D

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:09

De stand vd oren is wel hetzelfde O:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:11

Sorry snoek! Hoop niet dat ik je beledigd heb.....

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:16

Nee hoor, ik kan het hebben :D
In mijn crossoutfit ben ik veel beter te herkennen idd. Ben trouwens zelf ook een ramp met mensen herkennen! Vooral zonder paard!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:50

Tjonge wat een verslagen. Ik had heel wat bij te lezen.

Wat ontzettend balen dat er in een auto is ingebroken. Grrrrr. Dat verwacht je gewoon niet op een SGW. Blijft natuurlijk een risico dat op de weg parkeren. Maar dat is natuurlijk geen excuus om de boel maar te mollen en te jatten :( .

Wij hebben een heerlijke dag gehad. Het was wel ernstig ver rijden (160 km), vond vooral de terugweg zwaar. Als je zo'n hele dag rondgelopen (de afstand van het terrein naar de auto was ook nog pittig) hebt, heb je het tegen die tijd wel gehad.

Het was Giga's eerste officiele cross, dus lekker spannend. De dressuurproef ging netjes (misschien iets te braaf) en we (of eigenlijk ze, want ik zit er zelf niet op :+ ) hadden 190 punten en stonden 4e. Het springen ging goed. Niet alle afstanden waren even lekker, maar Giga blijft braaf van de balken af.

In de cross hadden we problemen bij de picknicktafel verwacht. Die was best pittig en de grond er voor was erg zwaar. Maar daar had Giga helemaal geen problemen mee. Een reuzensprong was het (hoorde ik later). Hindernis 5 leverde wel een probleem op. Of beter gezegd: de hindernisjury die er naast zat, was het probleem. Giga kwam de hoek om en schrok zich rot van het lichtgevende mannetje (of vrouwtje) dat daar in het bos zat. Hup: in de remmen en een weigering. Zonde. Volgende crossles maar eens een hoop mensen in de buurt van de hindernissen zetten.

Verder ging het super, tot de waterbak. Wat we al verwacht hadden: ze stopte voor hindernis 14. Tja, als je dan ook opeens zoveel te zien krijgt in de diepte :Y) . Vond dat voor een B-cross ook best een heftige combinatie eigenlijk. Dan maar het alternatief en het water in liep ze zomaar.
Al met al voor een eerste keer super gedaan en we kijken al uit naar Gorssel!

@hesterv: ik denk dat ik jouw val op de foto heb. Had je nummer 47? Ik heb ze niet op m'n site gezet, dat vind ik nooit zo netjes. Maar als je het goed vindt, wil ik ze er wel op zetten. Ik kan ze ook hier op bokt zetten :D .
Vond dat jeje natte pak super sportief op pakte trouwens!!

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:06

Simmie schreef:
Ik heb, tijdens mijn rit, Jan Bakker iig bij de opsprong gezien (7a,b,c) maar ik weet niet of hij daar al die tijd heeft gestaan. Ik sprak hem nl vanochtend en hij wilde juist verschillende plekken in de cross gaan jureren. Dus een aantal combi's bij bepaalde hindernis(sen) en dan weer ergens anders in de cross.
De andere stijljury is mij niet opgevallen.

Evie_Bandido schreef:
Ben trouwens wel benieuwd waar de stijljury's zaten, en wanneer de uitslag op internet komt (ik weet mijn stijlpunten niet :+ )

hesterv schreef:
… vind het verder wel strenge cijfers, misschien stonden ze nog bij de spoorwegovergang …

hesterv schreef:
Evie_Bandido schreef:
Ik weet bijna zeker dat de 2de stijljury bij het zaagselblok en houtopslag zat, ben daar namelijk met mijn paard een volte ingedraaid omdat hij te hard ging en zag duidelijk 3 mensen zitten …

Ik meende Jan Bakker bij de piano gezien te hebben, die ging niet netjes, maar mn lijntje van de houtblokken ging juist heel fijn.. Dan valt mn stijl wel vies tegen als die daar nog zat, dan snap ik er niks van :P

Gek dat we nu zitten te raden waar de stijljury’s zaten, want ze moeten het volgens het reglement op het protocol zetten. (haha, ik heb geprobeerd me in te houden :x en niet wéér met dat reglement te gaat zwaaien :list:, maar ik houd het niet meer… :+ ) Hier komt ie:

Bijlage 5:
… Op het protocol dient de plaats in de cross-country waar de jury zich bevond vermeld te worden.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 06:37

Je hoeft niet te raden waar ze zitten. Ze zaten gewoon bij 567, en bij 11, 12 (had ik al ergens gezegd) ;)

Ik vind ook dat ze het op het protocol moeten vermelden. Maar op dit protocol stond geen regel waar ze dat konden invullen. Lijkt me dus handig als er andere protocollen gebruikt gaan worden.

@Snoek; je moet gewoon zorgen dat je de hele dag in je crossoutfit rondloopt. Dan hebben we geen problemen meer om je te herkennen ;)

magicsanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 07:45

Heb de stijlbeoordeling van Robin erbij gepakt.
Stijljury's staan er gewoon netjes op J.Bakker (heb ik inderdaad bij de piano gezien) en H.W. Coster die heb ik bij de houtzagerij gezien.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 07:52

Ja, ik heb ook al eerder gemeld wie waar zat, kwestie van goed lezen denk ik...............

Scum, ik begreep dat Rosine deze een paar weken van tevoor gekregen had van de KNHS. Alleen hebben ze evengoed een verkeerde gemaild. Iig moest ze het gemiddelde cijfer aanpassen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 08:10

ik had met parcours lopen al even gekeken waar ze zaten.
Omdat er vaak niet opstaat waar ze zitten wist ik in elk geval over welke sprongen we het zouden hebben.
Maar ik had niks te klagen, kreeg allemaal 7ens :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 08:10

Even een kort verslagje van mij :D

198 met dressuur, lekker foutloos gesprongen en bodeminpectie in de cross. Oeps!!

TG stopte eerst al op de 2e van de dubbel bij het water, daarna ging ie wel en draaide zich in de landing heel snel om en ik er nogal oncharmant afstapte. Paard was al uit zich maar ze kwamen hem snel weer terug brengen. Ik mocht van de hindernis jury voor het vertrouwen nog een keer en toen ging het wel goed :D Was wel jammer natuurlijk maar het echt super lekker gereden :D

Straks maar eens even jullie verslagen lezen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 08:12

Joh, gelukkig heb je er niks aan overgehouden TG. Wat een verassing dat hij stopte bij het water. Hij gaat normaalgesproken toch wel goed het water in?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 08:19

jee wat balen!
Gelukkig kan je erom blijven lachen

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 08:29

@Leliaardje: ja graag! Ben super benieuwd naar de foto's, kan ik mezelf uitlachen ;) Had zo superfijn gecrosst het kon me allemaal niks meer schelen :D :D :D Ben voorlopig nog heel trots op Vent :D
@Motje: ik ben eerder naar huis gegaan dus heb mn protocol niet, vandaar dat ik niet 100% zeker was van waar ze jureerden ;)
@TG: fijn dat je nog fijn gereden hebt :)

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 08:53

De namen staan er wel op, maar niet de locatie in de cross.
Dit is niet als kritiek op de organisatie bedoeld ;) , maar ik vind wel dat de jury het hoort te weten.
Ik heb een algemeen mailtje naar de knhs gestuurd, of ze dit onder de aandacht van de juryleden willen brengen omdat het vaak vergeten wordt. (en ook voorgesteld er een speciale invulregel voor op het protocol toe te voegen)