Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik twijfel alleen nog of ik een training wil doen of de oefencross. Mooie gelegenheid om een cros te rijden en dan wat moeilijkere dingen te proberen. En een goede voorbereiding voor WW weer. Nicole_ros schreef:ja idd ww zit nooit zo snel vol this ook heel veel dit jaar.
er worde paar klasse's die voor het kampioenschap mee rijde al vrijdag verreden met de dressuur dat is daar nog nooit over komen volgens mij.
wij zijn der vrijdag zaterdag en zondag om te rijden;)
Kylyco schreef:Nicole_ros schreef:ja idd ww zit nooit zo snel vol this ook heel veel dit jaar.
er worde paar klasse's die voor het kampioenschap mee rijde al vrijdag verreden met de dressuur dat is daar nog nooit over komen volgens mij.
wij zijn der vrijdag zaterdag en zondag om te rijden;)
Staat er ook ergens aangegeven welke klasses dat zouden kunnen zijn? Ik wist namelijk niet dat er mogelijk op vrijdag al dressuur gereden gaat worden. En doe niet mee met die kampioenschappen maar tja als mijn ring dan wel rijdt kan ik moeilijk achter blijven.

Nicole_ros schreef:Het is alleen maar voor 15 combinatie's uit noordholland in de klasse B en L omdat die door de zelfde jury moeten worden gejuryreerd voor het kampioenschappen.
er zijn ondertusse al 15 combinatie's gevraagd/ op de hoogte gesteld of zij eventueel vrijdags al de dressuur starten.
heb meteen ja gezegt met het B paardje vind het alleen maar voordeel en we wonen best dicht bij.

Scum schreef:En waterbak foto's zijn er altijd al. Er zijn nog veel andere plaatsen waar je leuke foto's kunt maken.
Ik heb ook Alice plannenIk twijfel alleen nog of ik een training wil doen of de oefencross. Mooie gelegenheid om een cros te rijden en dan wat moeilijkere dingen te proberen. En een goede voorbereiding voor WW weer.
Nicole_ros schreef:ik vind het zelf echt super voordeel dat ik vrijdags mag dressuuren vooral omdat we er 40 min vandaan wonen het is nu wel dat we drie dagen heen moeten maar voor die 5 jarige is het realext je hebt nog geen mensen die langs je baan crosse en is rustiger op intrijdt terein, en ze hoeven niet de hele dag van sochtends 8 tot 5 ofzo op die trailer te staan en je hoeft zelf ook niet de hele dag te wachten en vrijdags kunnen we meteen de crosse voor het M lopen..
je banen zijn nog niet vertrapt en de paarden zijn nog niet duff doordat ze hele tijd in trailer staan enzo.
ik zie er zelf eigelijk alleen maar voordelen in.
we moesten anders toch vrijdag cross lopen dus we zijn der dan toch al..
maar kan voorstellen dat er mensen zijn van verder weg dat niet prettig vinden zou het zelf ook niet prettig vinde als we anderhalf uur moesten rijden hoor!

.