[SGW] SGW Wieringerwerf 22/23 Augustus - Voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 09:56

voor mooie foto's kan ik dan het beste bij dat gedeelte gaan staan waar de waterbak ook is zeg maar.

bvw

Re: SGW Wieringerwerf 22/23 Augustus - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 09:58

mooie foto's kan je denk ik overal wel maken!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:11

@ Borrie, de cross wordt voor 99% in het bos verreden, bij de waterbak is het best wel donker. Dit is misschien wel iets om rekening mee te houden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:12

Startlijsten zijn vanaf 15 augustus te zien volgens het vraagprogramma. Duurt nog even dus!

Ruud, ik heb ook plannen voor de 13e bij Alice.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:18

Ik had graag naar Alice gewild maar mn ouders gaan toch nog met de caravan weg dus heb geen auto.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:23

Simmie schreef:
Startlijsten zijn vanaf 15 augustus te zien volgens het vraagprogramma. Duurt nog even dus!

Ruud, ik heb ook plannen voor de 13e bij Alice.

Okay, hoe laat denk je ongeveer te gaan?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:18

ik ga nog even oefenen denk ik in westerbork, dat is voor mij een stuk dichterbij!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 14:41

En waterbak foto's zijn er altijd al. Er zijn nog veel andere plaatsen waar je leuke foto's kunt maken.

Ik heb ook Alice plannen :D Ik twijfel alleen nog of ik een training wil doen of de oefencross. Mooie gelegenheid om een cros te rijden en dan wat moeilijkere dingen te proberen. En een goede voorbereiding voor WW weer.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 14:59

Dat is ook mijn insteek Scum. Alleen ga ik zondag al naar Rob voor les, dus doe ik lekker een oefenrondje als laatste voorbereiding voor WW.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 17:41

Amber_ schreef:
Oh leuk :))

Wat start hij, moet ik tegen hem in L :=

Ja hij start L idd ;)

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:41

Nicole_ros schreef:
ja idd ww zit nooit zo snel vol this ook heel veel dit jaar.
er worde paar klasse's die voor het kampioenschap mee rijde al vrijdag verreden met de dressuur dat is daar nog nooit over komen volgens mij.

wij zijn der vrijdag zaterdag en zondag om te rijden;)

Staat er ook ergens aangegeven welke klasses dat zouden kunnen zijn? Ik wist namelijk niet dat er mogelijk op vrijdag al dressuur gereden gaat worden. En doe niet mee met die kampioenschappen maar tja als mijn ring dan wel rijdt kan ik moeilijk achter blijven. :o

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 20:19

Als het goed is geld dit alleen voor de ruiters uit noord-holland, dus zal jij gewoon op zaterdag moeten dressuren ;)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-09 20:59

Ik ga voor WW nog even naar Ede denk ik, nog even ander water o.a. uitproberen :)

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:25

Goed plan! Ik heb nog even een lesje bij Henk Jan afgesproken, ook nog even het een en ander oefenen!

Nicole_ros

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 08:19

Kylyco schreef:
Nicole_ros schreef:
ja idd ww zit nooit zo snel vol this ook heel veel dit jaar.
er worde paar klasse's die voor het kampioenschap mee rijde al vrijdag verreden met de dressuur dat is daar nog nooit over komen volgens mij.

wij zijn der vrijdag zaterdag en zondag om te rijden;)

Staat er ook ergens aangegeven welke klasses dat zouden kunnen zijn? Ik wist namelijk niet dat er mogelijk op vrijdag al dressuur gereden gaat worden. En doe niet mee met die kampioenschappen maar tja als mijn ring dan wel rijdt kan ik moeilijk achter blijven. :o

Het is alleen maar voor 15 combinatie's uit noordholland in de klasse B en L omdat die door de zelfde jury moeten worden gejuryreerd voor het kampioenschappen.
er zijn ondertusse al 15 combinatie's gevraagd/ op de hoogte gesteld of zij eventueel vrijdags al de dressuur starten.

heb meteen ja gezegt met het B paardje vind het alleen maar voordeel en we wonen best dicht bij.

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 08:38

Oké als de ruiters al benaderd zijn hoeven wij dus niet op vrijdag! Ben daar wel blij om dan hoeven we geen vrij te nemen!
(moeten de B-ers dan al op vrijdag dressuren en op zondag pas crossen...?)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:23

Lijkt mij dan wel, ze zetten het cross parcours vast niet even om voor 15 B combi's

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 09:54

Het klopt toch dat het springparcours in Wieringerwerf nooit zo hoog staat?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 09:59

Mag hopen van niet haha :+

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 13:22

Het springen staat altijd laag, ook omdat de bodem er vaak heeeeel pruttig is. Meestal wel een leuk lijntje als instinker, dit misschien wel ter compensatie van de "laagte".

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 15:06

Nicole_ros schreef:
Het is alleen maar voor 15 combinatie's uit noordholland in de klasse B en L omdat die door de zelfde jury moeten worden gejuryreerd voor het kampioenschappen.
er zijn ondertusse al 15 combinatie's gevraagd/ op de hoogte gesteld of zij eventueel vrijdags al de dressuur starten.

heb meteen ja gezegt met het B paardje vind het alleen maar voordeel en we wonen best dicht bij.

Oke bedankt weet ik weer genoeg. Mijn voorleester voor de dressuur komt namelijk ergens op vrijdag thuis. En dan hoef ik nu niet in de stress of dat wel goed komt ;)

Nicole_ros

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 18:34

ik vind het zelf echt super voordeel dat ik vrijdags mag dressuuren vooral omdat we er 40 min vandaan wonen het is nu wel dat we drie dagen heen moeten maar voor die 5 jarige is het realext je hebt nog geen mensen die langs je baan crosse en is rustiger op intrijdt terein, en ze hoeven niet de hele dag van sochtends 8 tot 5 ofzo op die trailer te staan en je hoeft zelf ook niet de hele dag te wachten en vrijdags kunnen we meteen de crosse voor het M lopen..
je banen zijn nog niet vertrapt en de paarden zijn nog niet duff doordat ze hele tijd in trailer staan enzo.

ik zie er zelf eigelijk alleen maar voordelen in.
we moesten anders toch vrijdag cross lopen dus we zijn der dan toch al..:P

maar kan voorstellen dat er mensen zijn van verder weg dat niet prettig vinden zou het zelf ook niet prettig vinde als we anderhalf uur moesten rijden hoor!

JeltjeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 19:20

Scum schreef:
En waterbak foto's zijn er altijd al. Er zijn nog veel andere plaatsen waar je leuke foto's kunt maken.

Ik heb ook Alice plannen :D Ik twijfel alleen nog of ik een training wil doen of de oefencross. Mooie gelegenheid om een cros te rijden en dan wat moeilijkere dingen te proberen. En een goede voorbereiding voor WW weer.

Ik heb afgelopen week een week bij Alice getraint, dus het vertrouwen zit er weer! :D

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 19:51

Nicole_ros schreef:
ik vind het zelf echt super voordeel dat ik vrijdags mag dressuuren vooral omdat we er 40 min vandaan wonen het is nu wel dat we drie dagen heen moeten maar voor die 5 jarige is het realext je hebt nog geen mensen die langs je baan crosse en is rustiger op intrijdt terein, en ze hoeven niet de hele dag van sochtends 8 tot 5 ofzo op die trailer te staan en je hoeft zelf ook niet de hele dag te wachten en vrijdags kunnen we meteen de crosse voor het M lopen..
je banen zijn nog niet vertrapt en de paarden zijn nog niet duff doordat ze hele tijd in trailer staan enzo.

ik zie er zelf eigelijk alleen maar voordelen in.
we moesten anders toch vrijdag cross lopen dus we zijn der dan toch al..:P

maar kan voorstellen dat er mensen zijn van verder weg dat niet prettig vinden zou het zelf ook niet prettig vinde als we anderhalf uur moesten rijden hoor!

Al weer M-crossen?? Je hebt toch bijna nog niet gecrosst met Vief? Heb je toch al weer 10 winstpunten bijeen in de L?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 13:32

Zo, een hele week? Was dat een kamp ofzo?
Ik heb inmiddels besloten dat ik een training ga rijden. Oefencross had ik ook echt wel gewild, maar wat goede aanwijzingen kan ik altijd gebruiken :)
En hopelijk kunnen we flink wat greppels en gaten oefenen.

Niet voor WW, want voor die greppels ben ik niet bang :D.