Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Talida schreef:Sas, er wordt niks verbrand he daar, pas erop!Ik denk dat sommige mensen zich bij voorbaat al druk gaan maken over een reputatie die de hindernis heeft en daardoor fouten maken (bedoel niemand in het bijzonder
)
MJ_ schreef:het is wat, dat zo'n hindernis zo'n reputatie heeft!
Ik vond de BB trouwens wel een verbetering tov de oude terreinrit! Al is het heel zuur voor de (vele) ruiters die het springparcours niet doorkwamen, het crossparcours zag er veel beter uit!! Geen kluiten van 10 ruiters die bij het water stonden of ruiters die maar 4 van de 20 hindernissen springen. Dus ik vind het toch een verbetering!
Nu zijn er wel een aantal mensen doorgeden die mischien eigenlijk iets teveel weigeringen hadden maar dat vond ik niet zo heel erg, het beeld zag er gewoon beter uit!
SGWuppie schreef:Citaat:@SGWuppie: Ik heb stond al een hele tijd naar je mooie schimmel te loeren, toen ik op eens hoorde: "KOOOOEKKK!" En toen wist ik opeens wie je was . Je hebt een erg mooi paard!!
Dank je, ik vind hem zelf ook erg leuk![]()
Deed jij niet mee aan de oefencross met Wolin?
WolinLotte schreef:Nee, Wolin heeft haar kogeltje verdraaid en ik denk dat het ook net even te vroeg voor ons zou zijn geweest op de Vlietlanden.. Wolin is nog niet heel veel gewend en wil haar niet echt zo een oefencross in sturen, gaat voor mij en Wolin niet werken ben ik bang
.
SplashIsLief schreef:Ik heb met verbazing naar de uitslag gekeken. Ideale tijd was 4.47. En ik heb met 2 weigeringen en een alternatief 4.07 gereden In mijn ogen is dat bijna onmogelijk, maar daardoor heb ik ook nog 6.8 tijdfouten. Wat een giller, terwijl ik voor mijn gevoel helemaal niet zo hard ging.
Gefeliciteerd Scum!
MJ_ schreef:Snoekiej, hou je eigen gevoel vast en bedenk dat de hindernisposters ook van bepaalde instructies uitgaan en de situatie gewoon anders "uitgelezen hebben". Zoals al gezegd, dat gebeurd je gewoon een keer, niet te lang bij stilstaan en lekker genieten van je rit!!
Talida schreef:Even over die 5 met zn alternatief, er stonden links van de sprong een wit en rood vlaggetje, wij dachten dat je daardoorheen moest als je het alternatief ging nemen, maar zagen prompt iemand rechts van de hindernis gaan en die was goed verder. Was dat poortje daar niet voor bedoeld?
MJ_ schreef:het is wat, dat zo'n hindernis zo'n reputatie heeft!
Ik vond de BB trouwens wel een verbetering tov de oude terreinrit! Al is het heel zuur voor de (vele) ruiters die het springparcours niet doorkwamen, het crossparcours zag er veel beter uit!! Geen kluiten van 10 ruiters die bij het water stonden of ruiters die maar 4 van de 20 hindernissen springen. Dus ik vind het toch een verbetering!
Nu zijn er wel een aantal mensen doorgeden die mischien eigenlijk iets teveel weigeringen hadden maar dat vond ik niet zo heel erg, het beeld zag er gewoon beter uit!