Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

doe ik ook wel hoor 
alhoewel ie nog wel erg terugkomt op water, draaft er meestal in en galoppeert dan weer aan.

Niet zo druk maken en gewoon die waterbak aan rijden. Zo breng je alleen maar spanning op je paard over.

(zo zou je het moeten denken dan).rowo schreef:Je zegt bij voorbaat al dat je pony het toch niet doet..... tuurlijk doet ie het wel(zo zou je het moeten denken dan).
rowo schreef:Je zegt bij voorbaat al dat je pony het toch niet doet..... tuurlijk doet ie het wel(zo zou je het moeten denken dan).
Maar goed, ik rijd niet jullie wel.
maar ik bekijk het realistisch
en vaak merk je het ook wel want de waterbak zit vlak na dat ene sprongetje, voel ik hem helemaal terugkomen dan neem ik waarschijnlijk het alternatief. blijft hij er mooi op af gaan met de oortjes naar voren kleine kans dat dat zo is
dan probeer ik hetxSiep schreef:rowo schreef:Je zegt bij voorbaat al dat je pony het toch niet doet..... tuurlijk doet ie het wel(zo zou je het moeten denken dan).
Ik ken mijn pony het beste, ze doet het echt niet ineen keer, en dat maakt mij niet uit. (waarom heb ik net al half uitgelegd)
Dat is het enige wat ik gezegd heb. Ik was niet degene die eroverdoor ging dat ik eigenlijk geen cross moet gaan rijden als ik mijn pony toch niet door de waterbak krijg..
Ik wil gewoon lekker rijden en als dat via het alternatief is, dan is dat via het alternatief. Klaar.
justSaar schreef:ik hoorde jullie trouwens over de hindernissen, er staat 1 dikke voor het L paarden
tenminste vorig jaar
een ingebouwde waterbak in een oxer was best een dikke sprong
ik zal binnenkort zelf wel eens een kijkje gaan nemen en kijken of ik alle hindernissen op foto kan vast leggen
tientjeh schreef:Xsiep: ik bedoelde het niet kleinerend, maar het erbij gezet dat het mijn mening is. iedereen is vrij om daar anders over te denken. Maar ik denk toch dat hier in de buurt anders word gedacht over het crossen.