Luuxje schreef:Was dat een bruintje?
En was een prototype adhd paard aan het losrijden toen ik aan het uitstappen was in de bak.
Hij is bruin ja...maar laat dat tje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Luuxje schreef:Was dat een bruintje?
En was een prototype adhd paard aan het losrijden toen ik aan het uitstappen was in de bak.
gr_roos schreef:nelis schreef:mijn voorkeur gaat uit naar Rom, vind hem gewoon betere begeleiding geven tussen de hindernissen.
Het is me al en paar keer opgevallen dat als ergens niet helemaal soepel gaat, Rom dan echt uitlegt hoe , wat waarom , en dat mis ik bij Michiel. ik mis dus juist het dressuur gerichte bij Michiel,
Ik doe dit jaar juist niet meer mee vanwege hem. Vind hem duidelijk minder sterk in zijn uitleg en als je maar gas geeft is het goed. Als je vast loopt kan hij je niet verder helpen. Michiel vind ik juist veel sterker en veel minder rausdouwerig en hij kijkt veel beter naar wat een paard aan kan. Rom zit imo af en toe tegen overvragen aan en laat ruiters dingen doen waar een combinatie niet toe in staat is. Als de ruiter vindt dat ie het kan mag het van Rom en heb daar in mijn lessen genoeg voorbeelden van gezien.