Paardjes die niet willen komen? gelukkig niet zoveel last van. als ikmet de auto het erf op rijd, komen kees en Miepje al naar stal toe gelopen
Bij fr Indoctro moet ik altij wat lekkers bij me hebben, dan komt ze ook altijd heel lief. Maar o wee als ik een keertje lekkers vergeten ben...
Spannend Sjaan!!
Arme Onide
Hoe vond je Oerol trouwens?renskek schreef:Met Piet even gesprongen om weer een beetje in het ritme te komen na zaterdag. Ik merk wel dat ik dan in het begin steeds de dichte afstand opzoek. Iets wat ik dus niet altijd moet doen! Naarmate het hoger werd ging ik weer wat 'aanvallender' rijden als jullie begrijpen wat ik bedoel. op het laatst stond er een oxer van 1.35 en mijn vader zei dat hij minstens 10 cm. nog over had. Dat geeft best wel een kick, als het dan weer zo goed gaat
Vooral met lage sprongetjes ga je makkelijk dicht rijden. Is ook wel goed trouwens hoor, aar als het idd hoger en breder wordt, gaat dat niet meer. Als je idd wat aanvallender rijdt wanneer het wat hoger is, dan past het eigenlijk ook altijd goed!

(of via de crossa, want ik moet river ook nog een keer komen bewonderen! Maar dan kom ik pas als de skydancer ook op de wereld staat
)
Gelukkig waren er vuilniszakken
22 is wel heel erg jong, en op zo'n manier