Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laurievc schreef:Ja dat zal wel.. Hier wordt er ook nogal doorgevraagd in de buurt haha. Hoorde dat mijn vorige stalbaas ook was opgeslagen...
Het is dat ik hier nu verhuur, want ik heb er al ZOVEEL vraag naar gekregen, abnormaal...
Succes Nana, naar waar ga je? de VOR?
Jessol schreef:Al een tijdje niet gepost, ik lees wel mee, maar reageren schiet er vaak vantussen. Maar wel een interessant onderwerp aangezien ik volgende maand naar een weide in eigen beheer ga. Ik had al gepost dat ik op zoek was naar iets anders en ik heb nu, zeker voor de zomermaanden iets gevonden. Omdat ik met Shadow ook niet veel meer kan doen is accomodatie voor mij niet zo belangrijk meer en aangezien ik ook financieel wat zou willen besparen is dit op het moment de juiste oplossing! Ik ga dit samen doen met een ander meisje die al wat ervaring heeft met alles doen in eigen beheer dus ik ben benieuwd.
In de winter is het stuk eigenlijk iets te klein om het begaanbaar te houden dus ik zal wel ergens moeten overwinteren en ik ben nu ook al wat aan het uitkijken. Ben echt op zoek naar iets basics voor in de winter, als ik maar in het weekend mooi kan wandelen en wil zeker een heleboel zelf doen!
Wij gaan nu trouwens naar de omgeving Munte, het ziet er daar super mooi uit om te wandelen. Als er mensen van de omgeving zijn en mij eens willen rondleiden?