Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Baal er wel van, maar als het weer meezit ga ik misschien wel als toeschouwer 
Ik moet nog geduld uitoefenen voordat ik crosshindernissen kan nemen, 't zal pas Occ War.egem worden.
Maar hier in het bos, kan ik wel een verdwaalde boomstam springen (echt laag) met dat ze aan het kappen zijn en de stammen vrolijk op het ruiterpad laten liggen.
) En soms tijdens die hoest een klodder witte slijm op de grond. Heb DA gebeld en hij zal morgen normaal komen om bloed te laten trekken voor controle en te vergelijken met de resultaten in de kliniek van begin december. En moest er iets mis zijn, dan komt het op tijd in orde voordat zomerseizoen begint. 

Alle paarden worden iedere maand gewogen.
Misschien aquatraining doen in Equi*atros...
Vervelend dat dit in de winter gewoon niet wilt lukken... Maar goed, geen acute koliekaanvallen meer dat wel.
Het vervelende is dat we soms scheef bekeken worden, omdat mijn paard mager staat. Maarja wat doe je daaraan? Jammer genoeg kunnen ze niet allemaal het verhaal weten. Beetje een vervelend gevoel...

Maar goed, eerst de proeven deze week afwachten en volgende week de resultaten. Op vrijdag de 13e nota bene

.
.
!! Tga weer zo een super weer zijn zoals vorige jaar het weekend van BN. Gaat geod zijn voor heusden ook, tgaat nog goed kunnen drogen! 
. Jammer! (Blij dat ik niet in het weekend moet werken
)